Youre drunk, go homequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ontwijk jouw haat, zoals Neo kogels.
braaf pizzaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Jij houdt niet van een beetje rellen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik haat het overigens om over muziek te praten. Juist omdat mensen het zo intens serieus nemen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij houdt niet van een beetje rellen?
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.
openbaring ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jordy
Hoe staat het met jouw leven
Nieuw bijbelboek. Ik kreeg allemaal openbaringen in Limburg van een engel genaamd Rommoon, dus ik maak nu mijn eigen bijbel: het boek van de Rommoonquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nieuw bijbelboek. Ik kreeg allemaal openbaringen in Limburg van een engel genaamd Rommoon, dus ik maak nu mijn eigen bijbel: het boek van de Rommoon
Je kan altijd wel ergens een discussie over homoseksualiteit of racisme vinden, en je er vervolgens voor doen als racistische homofobe redneckquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
Rellen doe ik overigens nooit met muziek als gespreksonderwerp. Wel eens bij andere onderwerpen, maar ik kan nu even niet op iets komen.
Wij zijn je vrienden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Examens, geen vrienden, de casual dingen je weet toch
Noh, zo erg ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan altijd wel ergens een discussie over homoseksualiteit of racisme vinden, en je er vervolgens voor doen als racistische homofobe redneck
Eigenlijk ben ik best wel braafquote:
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best wel braafbehalve op internet, dan gaan alle remmen natuurlijk los.
Nee joh, ik stoot iedereen afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan ook IRL vrienden maken.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.
Shit en in India wonen aziaten, en die kunnen allemaal heel goed hacken en starcraft spelen, shit shit shit. Ik ga nu snel naar mijn superhelden kelder, doei!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.
Aziaten zitten overal. Ze nemen de wereld over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Shit en in India wonen aziaten, en die kunnen allemaal heel goed hacken en starcraft spelen, shit shit shit. Ik ga nu snel naar mijn superhelden kelder, doei!
Aftershavequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Douchen, kleren wassen, deo en een beetje aftershave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |