Live Wallpapers gebruiken processorkracht en die extra processorkracht verbruikt energie. Alle energie die voor softwarematig design extra wordt verbuikt, is een slecht design.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
okeeeee.. Het prachtige lock screen en de fantastische live Wallpaper.
De nieuwe play store is ook een beautyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
De functies die HTC over Android heen bouwt, zijn niet Android. Dat is HTC Sense.
.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:17 schreef Navida het volgende:
Dimens weet van geen ophouden vanavond, wel vermakelijk trouwens.
Kan best. Maar deze discussie over software design ging voornamelijk om wat Samsung al niet voor siftwaredesign had gekopieerd van Apple.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
De nieuwe play store is ook een beauty
Een discussie met zo'n simpele ziel is natuurlijk erg makkelijk en vermakelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:17 schreef Navida het volgende:
Dimens weet van geen ophouden vanavond, wel vermakelijk trouwens.
okeeeee misschien kon het home screen dock minder op ios kunnen lijken..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan best. Maar deze discussie over software design ging voornamelijk om wat Samsung al niet voor siftwaredesign had gekopieerd van Apple.
Tevens is smaak relatief.
En dat is nou exact iets wat ik bedoel en wat je dus zelf ook inziet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:21 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
okeeeee misschien kon het home screen dock minder op ios kunnen lijken..
Ik kan het lezen hoor! Tja ik was al van plan niet te slapen vannacht. Nu kunnen we delen vol discussiëren :-)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een discussie met zo'n simpele ziel is natuurlijk erg makkelijk en vermakelijk.
Let's just ignore AV (oké ik ben erop in gegaan) En nu dingen die Apple qua design gestolen heeftquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat is nou exact iets wat ik bedoel en wat je dus zelf ook inziet.
Ohja, ik was het 3e kamp vergetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:25 schreef Av- het volgende:
Tyf eens op met deze rotzooi. En dan ook nog een deel 2.
ios is blijven steken in 2006 en is druk en lelijk met al die hout en metaal effectjes om over de de shiny icons nog maar te zwijgen.
android is een grote clusterfuck van samengeraapte zooi en slibt na verloop van tijd je geheugen vol en wordt traag.
wp8 is het os van 2013. Het is snel, uniform en werkt gewoon zoals het hoort zonder onzin. Het zal alleen even duren voordat iedereen de trauma's van vroeger zijn vergeten.
Windows Phones zijn gewoon wannabe-pc nightmares in your pocket.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:25 schreef Av- het volgende:
Tyf eens op met deze rotzooi. En dan ook nog een deel 2.
ios is blijven steken in 2006 en is druk en lelijk met al die hout en metaal effectjes om over de de shiny icons nog maar te zwijgen.
android is een grote clusterfuck van samengeraapte zooi en slibt na verloop van tijd je geheugen vol en wordt traag.
wp8 is het os van 2013. Het is snel, uniform en werkt gewoon zoals het hoort zonder onzin. Het zal alleen even duren voordat iedereen de trauma's van vroeger zijn vergeten.
Als grote mensen praten zijn de kinderen stil.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Windows Phones zijn gewoon wannabe-pc nightmares in your pocket.
Zoals?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Let's just ignore AV (oké ik ben erop in gegaan) En nu dingen die Apple qua design gestolen heeft
Je weet niet waar je over praat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Windows Phones zijn gewoon wannabe-pc nightmares in your pocket.
Sorry zat ff op Twitter. Nou ik moest bedenken dus nu moet jij het ook bedenkenquote:
Waarom zou ik iets negatiefs zeggen over iOS?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Sorry zat ff op Twitter. Nou ik moest bedenken dus nu moet jij het ook bedenken
Dat MS hun lesje geleerd heeft qua stabiliteit wil ik nog wel geloven, maar die interface... vre-se-lijk.quote:
Smaak is relatief.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:19 schreef StM het volgende:
[..]
Dat MS hun lesje geleerd heeft qua stabiliteit wil ik nog wel geloven, maar die interface... vre-se-lijk.
Daar hebben we het al over gehad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:34 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Pssstt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyway, kansloze discussie. Kies vooral wat je zelf fijn vindt. Om de kosten hoef je het tegenwoordig ook niet meer te doen als je bijvoorbeeld kijkt naar de prijs van de Galaxy S4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |