Wat lul je, er zit jelly bean op de s3 en een update van gingerbread naar jelly bean op de s advance.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of omdat de versies tussen 2.3 en 4.0 niet op mobiele telefoons draaien en enkel op tablets. Heeft niets met populariteit te maken, enkel met mogelijkheid.
Geen probleem. Dat doe ik altijd graag buiten DIG om. Maar als dit topic in DIG zou staan, zou ik net zo hard zo reageren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Catch22- het volgende:
Rsb, dimens, mag ik jullie danken voor t vermaak in dit topic? Ik ga slapen.
Ts, sterkte met je samsung, beter had je de Xperia p gemomen
Nah, vind Sony niet echt beter dan Samsung.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Catch22- het volgende:
Rsb, dimens, mag ik jullie danken voor t vermaak in dit topic? Ik ga slapen.
Ts, sterkte met je samsung, beter had je de Xperia p gemomen
Dat wilt niet zeggen dat alle telefoons een update krijgen naar 4.1 hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat lul je, er zit jelly bean op de s3 en een update van gingerbread naar jelly bean op de s advance.
Ja, en Gingerbread en Jelly Bean zijn beide geen versies tussen 2.3 en 4.0.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat lul je, er zit jelly bean op de s3 en een update van gingerbread naar jelly bean op de s advance.
oh ik download wel een emu op mijn telefoonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan beter bij je Pokemon blijven
O en nu?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh ik download wel een emu op mijn telefoon
ik heb drie samsungs gehad (s, note en s3) en nu een Xperia z en geloof me, Sony is tig keer beterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nah, vind Sony niet echt beter dan Samsung.
En vergeet de support niet. De support van Sony is echt vele malen beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb drie samsungs gehad (s, note en s3) en nu een Xperia z en geloof me, Sony is tig keer beter
weet ik maar Dimens zei dat het enkel voor tablets is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat alle telefoons een update krijgen naar 4.1 he
GO TO SLEEPquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb drie samsungs gehad (s, note en s3) en nu een Xperia z en geloof me, Sony is tig keer beter
Nee, helder licht. Hij heeft het over de versies tussen 2.3 en 4.0, namelijk Honeycomb. En op welke apparaten werkt Honeycomb?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
weet ik maar Dimens zei dat het enkel voor tablets is.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
weet ik maar Dimens zei dat het enkel voor tablets is.
Begrijpend lezen. Als tiener krijg je dat volgens mij nog op school.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:42 schreef Dimens het volgende:
Of omdat de versies tussen 2.3 en 4.0 niet op mobiele telefoons draaien en enkel op tablets.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef Catch22- het volgende:
Vrijheid als in niet hoeven te betalen voor software waarmee je feitelijk het ecosysteem verslechterd. Jaja
Helemaal wel Gingerbread 2.3.6 en Jelly Bean 4.1. Zoek maar opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, en Gingerbread en Jelly Bean zijn beide geen versies tussen 2.3 en 4.0.
LG is wel van hetzelfde kaliber. Net zo Zuid-Koreaans als Samsung wat westerlingen gewoon horen te boycotten.quote:
Nee. Alleen op de basisschool. Zit haast in de 3e weetje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen. Als tiener krijg je dat volgens mij nog op school.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee. Alleen op de basisschool. Zit haast in de 3e weetje.
Gingerbread 2.3.6 is nog steeds Gingerbread 2.3 maar met enkele updates. En 4.1 valt buiten :"tussen 2.3 en 4.0".quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Helemaal wel Gingerbread 2.3.6 en Jelly Bean 4.1. Zoek maar op
We hebben met een heus brugpiepertje te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee. Alleen op de basisschool. Zit haast in de 3e weetje.
Ze doen zo hun best om op ons te lijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
LG is wel van hetzelfde kaliber. Net zo Zuid-Koreaans als Samsung wat westerlingen gewoon horen te boycotten.
2e klas is niet brugklas. Dat wordt ook terug de boeken in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
We hebben met een heus brugpiepertje te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |