Ja ben idd cute. Snap er meer van dan jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Je snapt er echt niets van
Je zou t bijna schattig kunnen noemen
Ach man, je weet er werkelijk niets van. Enkel de basis die zelfs de digibeten nog weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ben idd cute. Snap er meer van dan jij.
Wat versta jij onder basis danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach man, je weet er werkelijk niets van. Enkel de basis die zelfs de digibeten nog weten.
Daar zijn de meningen over verdeeld. En je hebt in dit topic niet echt bewezen dat je er zoveel van af weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ben idd cute. Snap er meer van dan jij.
Free omdat mensen de apps anders op een illegale manier gaan installeren. Gratis met advertenties en jij betaalt met jouw privacy. Je zou eens moeten zien welke informatie jij die applicaties wel niet geeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zoals ik? De meeste apps zijn gewoon free. Voor de mensen die niet op het idee kunnen komen om zelf APK's te installeren.
Alles wat jij opnoemt is maar de basis. Je hebt ook nog geen reactie gegeven over mijn verhaal over beeldschermkwaliteit bijvoorbeeld. Kom maar eens met geldige argumenten, eens zien of jij er iets vanaf weet.quote:
over privacy gesprokenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Free omdat mensen de apps anders op een illegale manier gaan installeren. Gratis met advertenties en jij betaalt met jouw privacy. Je zou eens moeten zien welke informatie jij die applicaties wel niet geeft.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef SGYENZO het volgende:
Vriend(in): "Hey, mag ik spelen op je mobiel?"
Ik: "Ja, oké"
Vriend(in): *begint whatsappjes/smsjes te lezen*
Klacht: SMS PRIVACY INBREUK
Android is geïntrigeerd met de touchwiz technologie van Samsung. De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean. De winkel voor apps is de Google Play Store (voorheen Android Market).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. En je hebt in dit topic niet echt bewezen dat je er zoveel van af weet.
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Android is geïntrigeerd met de touchwiz technologie van Samsung. De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean. De winkel voor apps is de Google Play Store (voorheen Android Market).
Tevreden?
jij was degene die geen argumenten kon opnoemen weet je nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles wat jij opnoemt is maar de basis. Je hebt ook nog geen reactie gegeven over mijn verhaal over beeldschermkwaliteit bijvoorbeeld. Kom maar eens met geldige argumenten, eens zien of jij er iets vanaf weet.
Ik? Blijkbaar is het niet helemaal tot je doorgedrongen. Lees het anders nog eens;quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
jij was degene die geen argumenten kon opnoemen weet je nog?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik die argumenten zou brengen. Ik ben in dit geval de tegenpartij, het is de bedoeling dat ik de negatieve punten van de tegenpartij benoem en mijn product / standpunt verdedig. Zo gaat dat ook in het kabinet. Geert Wilders gaat niet de Marokkanen benoemen die het wel goed doen in Nederland. Dat doet de tegenpartij.
het klopt van geen kantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Android is geïntrigeerd met de touchwiz technologie van Samsung. De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean. De winkel voor apps is de Google Play Store (voorheen Android Market).
Tevreden?
Dat wordt ook wel een blackout genoemd. Maakt niet uit, neem je tijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik? Blijkbaar is het niet helemaal tot je doorgedrongen. Lees het anders nog eens;
[..]
Klopt van geen kant? Wat valt er nog meer aan te kloppen danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het klopt van geen kant
Heb je op meer vlakken last van je autisme ts?
De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Klopt van geen kant? Wat valt er nog meer aan te kloppen dan
Dit klopt gewoon.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean.
Ik mocht m vandaag al..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt nog niet eens een s advance. Daar zit je al een week op te wachten
God, wat wordt dat een teleurstelling voor je. Nu heb je dus een galaxy y?
Omdat de populairste android telefoons deze er op hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
En weet je ook waarom die zo "populair" zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |