Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziek
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.
ik herhaal: als hij NIET meer opstartquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In DFU zetten en herstellen, klaar
en als je androidapparaat vastnaait? Juist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
De kans dat je een iOS-device bricked is nog kleiner dan dat jij morgenochtend om 8.00 uur opgehaald wordt door aliens.quote:
echt? Geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een Windows Phone. Ik was altijd een hipster met Apple en ik wil geen Android nerd zijn, nu loop ik voor op de rest van de menigte met mijn Nokia Lumia 920.
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zoquote:
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.
En dat gaat alleen als je de bootlocker unlocked hebt, unrooted bent en Clockwork geflashed hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipe
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zo![]()
Niet dat het wat uitmaakt voor jou. Waarschijnlijk zijn de oordopjes die je gebruikt van zeer slechte kwaliteit gezien de keuzes die je maakt. En de DAC in je Samsung Galaxy Advance is ook niet echt super.
Wie is bas?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.
Nee hoor ik kan het gewoon nu al.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dat gaat alleen als je de bootlocker unlocked hebt, unrooted bent en Clockwork geflashed hebt.
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd bagger welk merk je ook hebtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.
Tja als je 200 euro negeert heb ik idd niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEE
"Met bas"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd bagger welk merk je ook hebt
De laatste keer dat ik keek hadden ze een universele 3.5mm jack.quote:
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinken
De oordopjes die Apple er bij levert zijn ook bagger, daarom zei ik ook al dat het niet uitmaak welk merkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinken
Heb altijd het idee dat alle bijgeleverde oordopjes uit dezelfde fabriek komen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.
Sony, HTC en Nokia kunnen tenminste zelf iets maken wat vernieuwend is. Die hoeven het niet slecht te jatten.
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd troep.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat alle bijgeleverde oordopjes uit dezelfde fabriek komen eigenlijk
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.
Sony, HTC en Nokia kunnen tenminste zelf iets maken wat vernieuwend is. Die hoeven het niet slecht te jatten.
Een iOS-device met een sd-kaart? Dat is iets nieuwsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.
Rip-off? Oh let me rip your head offquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet lezen. Ik zei toch IK ZIE NIET??quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een iOS-device met een sd-kaart? Dat is iets nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |