quote:
haha jammrquote:
Laten wij niet teveel verklappen.quote:
Yuri is een kloon van panzer. Ik kwam er achter toen Panzer het over briesen had.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Expres niet posten om een leven te veinzen.
Duh. Weet je hoe duidelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yuri is een kloon van panzer. Ik kwam er achter toen Panzer het over briesen had.
Haha heb j in de son gelege?? Je bn sow bruin ineensquote:
hij heb ze eigen ingesmeerd met sojasaus XDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha heb j in de son gelege?? Je bn sow bruin ineens
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha heb j in de son gelege?? Je bn sow bruin ineens
Hahahahahahahahahaahahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij heb ze eigen ingesmeerd met sojasaus XD
Nog even en ik krijg jouw nummer via de DM. Reken maar dat ik dan dat weke veteranenclubhuis van je daar beneden met de grond gelijk maak. Binnen een week. Ben dat boze geblaas van je hier op het internet nu meer dan zat.quote:
Omg. Zo standaard.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog even en ik krijg jouw nummer via de DM. Reken maar dat ik dan dat weke veteranenclubhuis van je daar beneden met de grond gelijk maak. Binnen een week. Ben dat boze geblaas van je hier op het internet nu meer dan zat.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog even en ik krijg jouw nummer via de DM. Reken maar dat ik dan dat weke veteranenclubhuis van je daar beneden met de grond gelijk maak. Binnen een week. Ben dat boze geblaas van je hier op het internet nu meer dan zat.
geef me bootycall danquote:
En wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij heb ze eigen ingesmeerd met sojasaus XD
Daarna:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
moet zo werken anders lag ik nu lekker droeloe in de tuin ja
Rot op met je dure modewinkel aan de Mercado Grande, Ally gaat mee naar de KFC.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
waar meeten we?ik weet wel leuke winkel
Ik wil buitenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rot op met je dure modewinkel aan de Mercado Grande, Ally gaat mee naar de KFC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |