Nee, met stiftje ligt de bal wel erg voor de goalquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef livelink het volgende:
Nou vooruit; de enige andere voetballer die ik zo uit mijn hoofd ken als DB is Dries Boussatta
Maar mijn parate kennis van voetballers is erg slecht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Dennis Bergkamp?? (nu pas snap ik de stift-aanwijzing)
Voor de . is de voornaam , dubbele achternaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet lezen, zo met die spaties en die punt voor de K
Zeker weten een Nederlandse manquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:02 schreef Limburg82 het volgende:
Zitten we met deze persoon wel nog in Nederland?
Ik zit ook weleens aan de Google, om te zien of ik daarmee verder kom. Niets mis mee. Van mij mag je het zeggen. Ik weet het inmiddels ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef D. het volgende:
Ik weet het, maar niet op de eerlijke manier, dus iemand anders mag het raden
Nee, ik vind zodra ik meer gebruik dan mijn hoofd dat het niet meer teltquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:27 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik zit ook weleens aan de Google, om te zien of ik daarmee verder kom. Niets mis mee. Van mij mag je het zeggen. Ik weet het inmiddels ook.
Een knappe kop dan, die de opgave van Pugg, zonder een beetje hulp, weet te raden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vind zodra ik meer gebruik dan mijn hoofd dat het niet meer telt
Ik neem aan dat ie 'm zelf ook heeft bedacht, en niet heeft opgezochtquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:03 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Een knappe kop dan, die de opgave van Pugg, zonder een beetje hulp, weet te raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |