De oplossing is wellicht makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat dat goed is, want ik heb verder geen idee
Dan heeft dat opzoeken zich geloond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef livelink het volgende:
Anouk Teeuwe
en ja, haar achternaam moest ik opzoeken![]()
Audrey Hepburnquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef livelink het volgende:
Allemaal nog niet goed. Het is een dame, ze leeft niet meer. Het is een beroemde Nederlands-Britse actrice.
Dat zou ik doen.. maar deze hint van Livelink was wel érg duidelijk. Best interessant trouwens, het leven van Audrey Hepburn. Heb net haar wiki pagina nog bestudeerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je niet even wachten of je het goede antwoord hebt?
Je wist niet een van haar NL roots zei je, dus je wist alleen dat het een dode actrice wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef Finitio het volgende:
[..]
Dat zou ik doen.. maar deze hint van Livelink was wel érg duidelijk
True, maar daar kwam de wikipedia pagina in het spelquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je wist niet een van haar NL roots zei je, dus je wist alleen dat het een dode actrice was
Opzoeken is niet mijn dingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Finitio het volgende:
[..]
True, maar daar kwam de wikipedia pagina in het spel
Nja Audrey Hepburn was mijn eerste ingeving bij deze opgave. Dus was benieuwd naar haar roots.quote:
In dat genre heb ik nog Pieter Post voor je;quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Peter Parker en Peter Pan zijn het ook niet neem ik aan
Haha nee helaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Peter Parker en Peter Pan zijn het ook niet neem ik aan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
In dat genre heb ik nog Pieter Post voor je;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef livelink het volgende:
Nog even voor de volledigheid, Audrey Hepburn was natuurlijk goed. Ik ga nadenken over een PP.
Het gaat om een kunstenaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef livelink het volgende:
Inmiddels heb ik heel veel nagedacht, maar tot niks gekomen. Misschien nog een hintje?
*checkt even zijn dictator lijstje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef livelink het volgende:
Nee, die zocht ik ook niet. Ik zoek een niet zo fijne man
*understatement*
Dat begreep ik al nadat ik dit las hoorquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef livelink het volgende:
Ook niet goed allemaal.
Het is een Nederlandse man.
Je kan maar beter duidelijk zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat begreep ik al nadat ik dit las hoor
[..]
Dat was degene die ik zocht. Toevallig gisteren een artikeltje over hem gelezen.quote:
En ik een documentaire gezien. Hij is hot op dit moment. Mooi leven heeft die gast gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was degene die ik zocht. Toevallig gisteren een artikeltje over hem gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |