Dat zou ik doen.. maar deze hint van Livelink was wel érg duidelijk. Best interessant trouwens, het leven van Audrey Hepburn. Heb net haar wiki pagina nog bestudeerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je niet even wachten of je het goede antwoord hebt?
Je wist niet een van haar NL roots zei je, dus je wist alleen dat het een dode actrice wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef Finitio het volgende:
[..]
Dat zou ik doen.. maar deze hint van Livelink was wel érg duidelijk
True, maar daar kwam de wikipedia pagina in het spelquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je wist niet een van haar NL roots zei je, dus je wist alleen dat het een dode actrice was
Opzoeken is niet mijn dingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Finitio het volgende:
[..]
True, maar daar kwam de wikipedia pagina in het spel
Nja Audrey Hepburn was mijn eerste ingeving bij deze opgave. Dus was benieuwd naar haar roots.quote:
In dat genre heb ik nog Pieter Post voor je;quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Peter Parker en Peter Pan zijn het ook niet neem ik aan
Haha nee helaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Peter Parker en Peter Pan zijn het ook niet neem ik aan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
In dat genre heb ik nog Pieter Post voor je;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef livelink het volgende:
Nog even voor de volledigheid, Audrey Hepburn was natuurlijk goed. Ik ga nadenken over een PP.
Het gaat om een kunstenaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef livelink het volgende:
Inmiddels heb ik heel veel nagedacht, maar tot niks gekomen. Misschien nog een hintje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |