SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan dat we als Ajacieden gewoon allemaal voor Volendam gaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II kan vanavond alvast kijken wie zijn plaatsvervanger wordt.
Cambuur of Volendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets met Volendam, liever Cambuur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Neem aan dat we als Ajacieden gewoon allemaal voor Volendam gaan?
Ik vind Volendam wel een leuke cultclubquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Volendam, liever Cambuur.
Vorig jaar hadden ze bijna VVV eruitgekegeld maar die kutuchebo in de 93e minuut hé.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind Volendam wel een leuke cultclubMaar Cambuur gun ik het ook wel, nadat het toen tegen Roda op strafschoppen misging
Siem gaat weer twee keer scorenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat de kampioenswedstrijd een ongelooflijke zaadpartij wordt. Dat we maar 2-0 winnen ofzo
En dan mooi verkocht wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Siem gaat weer twee keer scoren. Net als de vorige twee kampioenswedstrijden.
Nou ik teken er alvast voor, alles beter dan een 1-1 ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat de kampioenswedstrijd een ongelooflijke zaadpartij wordt. Dat we maar 2-0 winnen ofzo
Het liefst gewoon 6-0 ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik teken er alvast voor, alles beter dan een 1-1 ofzo.
wat boeit jou cambuur danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze bijna VVV eruitgekegeld maar die kutuchebo in de 93e minuut hé.
Eerder dat seizoen daar 2-2 gespeeld. Toen heb ik echt staan janken van onbegrip en frustratie toen het 2-0 stond.
quote:Filip Djuricic verruilt zoals verwacht na dit seizoen sc Heerenveen voor de Portugese topclub Benfica.
De aanvallende middenvelder, één van de smaakmakers in de eredivisie, debuteerde eind februari 2010 voor de Friezen, speelde 98 competitiewedstrijden en was daarin goed voor twintig doelpunten.
De 21-jarige Djuricic, die inmiddels international voor Servië is, levert Heerenveen naar verluidt zo'n zes miljoen euro op.
Cuenca krijgt 2 miljoen per jaar, Ajax betaalt 50% van zijn salaris (dit seizoen althans)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef CaasS het volgende:
Overmars bespreekt in Barcelona mogelijke huur Cuenca en andere opties
2 mei 2013 - Telegraaf.nl
Marc Overmars is momenteel in Barcelona om de huurmogelijkheden voor komend seizoen te bespreken, zo bevestigt de directeur van Ajax in De Telegraaf. Een van de opties is verlenging van de huur van Isaac Cuenca. „Maar zijn salaris is vooralsnog een probleem”, aldus Overmars.
Marc Netto in actie hoor.Al heb ik geen idee wat die jongen verdient.
En Van der Laan...![]()
Burgemeester niet blij met 'beperkte' bijdrage Ajax aan huldiging
3 mei 2013 -
Burgemeester Van der Laan heeft in een brief aan de directie van Ajax laten weten niet blij te zijn met de 'beperkte' bijdrage die Ajax wil doen aan de kosten van de huldiging. Dat meldt het Parool. Ajax zou 100.000 euro willen meebetalen aan de kosten van het feestje, dat traditioneel door de gemeente wordt aangeboden. De kosten zouden in totaal zo'n 400.000 euro bedragen.
Mee eens. Voor een structurele JL club een bizar trouwe en fanatieke aanhang.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Volendam, liever Cambuur.
Vind ik behoorlijk veel voor iemand die nog zo weinig heeft gepresteerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cuenca krijgt 2 miljoen per jaar, Ajax betaalt 50% van zijn salaris (dit seizoen althans)
Zal inderdaad een fiks salaris zijn. Barcelona heeft nu 50% betaald, maar bij een volledig seizoen huur zal dat niet meer gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef CaasS het volgende:
Overmars bespreekt in Barcelona mogelijke huur Cuenca en andere opties
2 mei 2013 - Telegraaf.nl
Marc Overmars is momenteel in Barcelona om de huurmogelijkheden voor komend seizoen te bespreken, zo bevestigt de directeur van Ajax in De Telegraaf. Een van de opties is verlenging van de huur van Isaac Cuenca. „Maar zijn salaris is vooralsnog een probleem”, aldus Overmars.
Marc Netto in actie hoor.Al heb ik geen idee wat die jongen verdient.
En Van der Laan...![]()
Burgemeester niet blij met 'beperkte' bijdrage Ajax aan huldiging
3 mei 2013 -
Burgemeester Van der Laan heeft in een brief aan de directie van Ajax laten weten niet blij te zijn met de 'beperkte' bijdrage die Ajax wil doen aan de kosten van de huldiging. Dat meldt het Parool. Ajax zou 100.000 euro willen meebetalen aan de kosten van het feestje, dat traditioneel door de gemeente wordt aangeboden. De kosten zouden in totaal zo'n 400.000 euro bedragen.
Anders hou je die talenten daar niet. Hij zal daar een lang contract hebben, als hij ondertussen basisspeler werd zou hij nog tot zijn 22e/23e 2 miljoen verdienen. Niet belachelijk veel voor Barcelona.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vind ik behoorlijk veel voor iemand die nog zo weinig heeft gepresteerd
2015 bij Barcelona.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Anders hou je die talenten daar niet. Hij zal daar een lang contract hebben, als hij ondertussen basisspeler werd zou hij nog tot zijn 22e/23e 2 miljoen verdienen. Niet belachelijk veel voor Barcelona.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 18:01:52Wegens organisatorische redenen hebben Ajax en AC Milan besloten af te zien van het spelen van de oefenwedstrijd op 25 mei in China. reageer retweet
Zonde maarja. Dan maar weer een Amsterdam Tournament in de voorbereidingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef koenie95 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 18:01:52Wegens organisatorische redenen hebben Ajax en AC Milan besloten af te zien van het spelen van de oefenwedstrijd op 25 mei in China. reageer retweet
Die hierboven, dat Ajax - AC Milan niet doorgaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:27 schreef Wessiej het volgende:
Ze staan er alle 3 nog, over welke heb je het?
Boerrigter is er weer bij omdat hij vanwege zijn aandeel over het seizoen bij de kampioenswedstrijd hoort aldus de Boer. Niet zo gek.quote:
Morgen toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En in Nieuwsuur gaan ze naar de club van Fischer.
http://ajax.bbvms.com/view/default/2152440.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/502967-alderweireld-houdt-van-amsterdam.html
8 minuten Toby en JOEP.
Laat hem eens uitspreken Joepquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
8 minuten Toby en JOEP.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Olep het volgende:
[..]
http://ajax.bbvms.com/view/default/2152440.html
Die al gezien?
Schreuderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
8 minuten Toby en JOEP.
Prima gozer ja. Maar dat lijken me de meeste wel bij Ajax. In tegenstelling tot die bij PSVquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje fan van Toby. Ik heb niks met dat rare kapsel en al die tatoeages, maar hij lijkt me een zeer relaxte gastHij is ook wat meer uitgesproken dan veel andere spelers.
2x naar Friesland dus volgend jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef OverRated het volgende:
Cambuur gepromoveerd omfg!!!1!1!![]()
Prachtig
niks mis met Friesland hoor!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x naar Friesland dus volgend jaar.
Naar mijn idee speelt Ajax altijd in de sneeuw ofzo bij Heerenveen in Friesland. Nu dus 2xquote:
weet nog wel die verloren bekerwedstrijd tegen Cambuur in 96 (we waren wereldkampioen toen!) toen het naar mijn herinnering tyfuskoud was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar mijn idee speelt Ajax altijd in de sneeuw ofzo bij Heerenveen in Friesland. Nu dus 2x
Ja toen was ik 3. Dat weet ik niet. Maar ja beter zo'n Friese club dan weer Brabants gespuis ofzo. Al had ik Volendam ook niet erg gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
weet nog wel die verloren bekerwedstrijd tegen Cambuur in 96 (we waren wereldkampioen toen!) toen het naar mijn herinnering tyfuskoud was.
maar altijd leuk eigenlijk in Friesland. Leuk volk.
Volendam was lekker dichtbij geweest jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toen was ik 3. Dat weet ik niet. Maar ja beter zo'n Friese club dan weer Brabants gespuis ofzo. Al had ik Volendam ook niet erg gevonden
Ook in de beker onder van Basten daar verliezenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volendam was lekker dichtbij geweest ja
Meest bezochte thuiswedstrijd, tegen Ajax, in het Olympisch, 22000 toeschouwers geloof ik. 1-0 voor Volendam
wel vaker rare wedstrijden gehad daar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook in de beker onder van Basten daar verliezen
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel vaker rare wedstrijden gehad daar.
Maar goed, op naar zondag. eens kijken hoe onze oudste zich houdt.
oh, ik bedoel, de oudste mag mee als hij zich gedraagt (is 8)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo dan?Gewoon feestje vieren toch?
Is toch leuk. Die weten nu niet beter dan dat Ajax kampioen wordt. Ik begon het te volgen in de moeizame jarenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, ik bedoel, de oudste mag mee als hij zich gedraagt (is 8)
en natuurlijk mag hij mee, tenzij hij iemand omlegt.
dat deed ik ook in de jaren 80quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk. Die weten nu niet beter dan dat Ajax kampioen wordt. Ik begon het te volgen in de moeizame jaren
Ja maar hij moet nog wel wat Europese prestaties gaan meemakenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat deed ik ook in de jaren 80verwend rotjoch gaat het worden zo....
En nu is het opeens na 0:00, tijd vliegt. Filmpje is af, op de kampioensbeelden na dan, is weer geinigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef Wessiej het volgende:
Boys, ik maakte vorig jaar dit filmpje:
En ik dacht, nou waarom nu niet weer een maken. Maar zijn er nou 'erge' dingen of niet leuke dingen gebeurt die in het rijtje kan van: 'met zijn mateloze trots, en zijn risicoloze hoge toren'? Ik weet het even nietAndere input ook welkom.
Ben benieuwd. Vind die filmpjes altijd geniaalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef Wessiej het volgende:
Ohh woops, dit zei ik vanochtend
[..]
En nu is het opeens na 0:00, tijd vliegt. Filmpje is af, op de kampioensbeelden na dan, is weer geinigmaandag 11:00 online!
quote:Stel je voor dat het tien minuten voor tijd 0-0 staat en wij vol op de aanval gaan spelen en winnen. Ik heb wel eens raardere dingen meegemaakt. In deze fase van de competitie is veel mogelijk.'
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zijn dit voor Troll uitspraken
[..]
Enigszins teleurstellend is het wel ja. Is Cuenca eindelijk fit, moet je weer een pot lang naar dat paard kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:12 schreef kurk_droog het volgende:
Baal van De Boer, beetje Boerrigter boven Cuenca verkiezen. Ik had zo'n zin in Cuenca morgen die even 9x scoort.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Enigszins teleurstellend is het wel ja. Is Cuenca eindelijk fit, moet je weer een pot lang naar dat paard kijken
Lijn der verwachting en dergelijke, verder snap je vast mijn insteek wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Weet jij al hoe Frank gaat spelen dan?
Wie zegt dit?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zijn dit voor Troll uitspraken
[..]
Ik denk dat Boerrigter gewoon op de bank begint. Fischer - Sightorsson - Babel zal het wel worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijn der verwachting en dergelijke, verder snap je vast mijn insteek wel.
Lijkt mij ook logisch, om een speler in een week van tribune naar basis te laten gaan is ook wel erg zot.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Boerrigter gewoon op de bank begint. Fischer - Sightorsson - Babel zal het wel worden.
Zal de eerste keer niet zijn. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch, om een speler in een week van tribune naar basis te laten gaan is ook wel erg zot.
Die mogelijkheid geef ik weinig kans. De Boer zal Schone op het middenveld willen hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:58 schreef Omega het volgende:
Of misschien met schöne op rechts en Poulsen op het middenveld.
Boerrigter zit er gewoon bij om in de 70e minuut bij een 3-0 voorsprong in te vallen en hem zo even te bedanken voor zijn aandeel. Die man is geen basisspeler meer, dat weet hij zelf ook wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal de eerste keer niet zijn. Maar goed, we gaan het zien.
Inderdaad. Zal volgend seizoen wel weggaan als hij ook maar ergens eenzelfde salaris als bij Ajax kan krijgenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boerrigter zit er gewoon bij om in de 70e minuut bij een 3-0 voorsprong in te vallen en hem zo even te bedanken voor zijn aandeel. Die man is geen basisspeler meer, dat weet hij zelf ook wel.
Dat kan hij natuurlijk nooit, dus hij wil wel blijven. Het zal erom gaan of Ajax in hem nog een nuttige kracht ziet met zijn snelheid als er laat in de wedstrijd veel ruimtes komen, of dat hij gewoon te beperkt gevonden wordt voor het huidige Ajax-spelletje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal volgend seizoen wel weggaan als hij ook maar ergens eenzelfde salaris als bij Ajax kan krijgen
Derk Boerrigter keert weer terug bij de selectie van Ajax voor het kampioensduel met Willem II. De aanvaller werd vorige week nog gepasseerd omdat hij in de ogen van Frank de Boer te weinig progressie boekt. De ontmoeting van zondagmiddag is in de ogen van de coach echter te speciaal. “Hij heeft een belangrijk aandeel in het kampioenschap gehad, daarom zit hij er weer bij”, zei hij vrijdagmiddag.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
Zal die Cuenca weer een terugslag hebben? wat is de reden dat hij er niet bij zit?
Dank je, wel terecht uiteindelijk al had ik Cuenca ook nog wel even willen zien morgenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Derk Boerrigter keert weer terug bij de selectie van Ajax voor het kampioensduel met Willem II. De aanvaller werd vorige week nog gepasseerd omdat hij in de ogen van Frank de Boer te weinig progressie boekt. De ontmoeting van zondagmiddag is in de ogen van de coach echter te speciaal. “Hij heeft een belangrijk aandeel in het kampioenschap gehad, daarom zit hij er weer bij”, zei hij vrijdagmiddag.
Een incidentele goal doet niks af aan zijn gebrek aan kwaliteiten binnen dit systeem.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
De winnende van Boerrigter in de 93e min. Dan piepen jullie wel anders.
In een leeg stadion wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
De winnende van Boerrigter in de 93e min. Dan piepen jullie wel anders.
Heel goed, opbokken met die Cuenca. Als er bij Boerrigter al geklaagd wordt over een gebrek aan rendement, dan snap ik niet dat Cuenca hier nog krediet heeft. Het enige wat die kerel tot op heden gepresteerd heeft bij Ajax is dat hij van Barcelona afkomstig is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Derk Boerrigter keert weer terug bij de selectie van Ajax voor het kampioensduel met Willem II. De aanvaller werd vorige week nog gepasseerd omdat hij in de ogen van Frank de Boer te weinig progressie boekt. De ontmoeting van zondagmiddag is in de ogen van de coach echter te speciaal. “Hij heeft een belangrijk aandeel in het kampioenschap gehad, daarom zit hij er weer bij”, zei hij vrijdagmiddag.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heel goed, opbokken met die Cuenca. Als er bij Boerrigter al geklaagd wordt over een gebrek aan rendement, dan snap ik niet dat Cuenca hier nog krediet heeft. Het enige wat die kerel tot op heden gepresteerd heeft bij Ajax is dat hij van Barcelona afkomstig is.
Er wordt niet geklaagd over een gebrek aan rendement, maar over een gebrek aan kwaliteiten. Dat kan je niet over Cuenca zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heel goed, opbokken met die Cuenca. Als er bij Boerrigter al geklaagd wordt over een gebrek aan rendement, dan snap ik niet dat Cuenca hier nog krediet heeft. Het enige wat die kerel tot op heden gepresteerd heeft bij Ajax is dat hij van Barcelona afkomstig is.
Rendement ligt bij Boerrigter hoger, dus die kwaliteiten zeggen ook niet alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er wordt niet geklaagd over een gebrek aan rendement, maar over een gebrek aan kwaliteiten. Dat kan je niet over Cuenca zeggen.
Een geblesseerde speler huren was dan ook een slechte stap.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom telkens dat trieste gebash op Cuenca? Hij heeft ook nog een blessure gehad verdomme
Anders doe je je even normaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
Mensen die Schanulleke serieus nemenSoort van LitmanenAFCA in het kwadraat
Ja, laat ik waarheden onbesproken latenquote:
Wat is jouw probleem?!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
Mensen die Schanulleke serieus nemenSoort van LitmanenAFCA in het kwadraat
Al met al gewoon zijn bijdrage gehad aan het komende kampioenschap. En zal wanneer hij blijft komend seizoen de absolute smaakmaker worden. Die jongen heeft zich al redelijk bewezen bij Barca maar jij plaatst Boerrigter zomaar even boven hemquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een geblesseerde speler huren was dan ook een slechte stap.
Kom eens met voorbeelden met dingen die ik heb gezegd die onzin waren? Zodra je dat kan doen praat ik verder met je knulquote:
Probleem van mij is dat ik onwijs slecht tegen mensen kan die grote onzin verkondigen. Daarbij heb ik ook een broertje dood aan liefhebbers van Ajax die nonvoetballers waarderen en hoger aanzien dan daadwerkelijk talentvolle spelersquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Niet begrijpen dat Cuenca over een jaar naar Barcelona terugkeert met de meest geweldige verhalen over Ajax waardoor Messi zijn contract afkoopt en naar Amsterdam komt
Goh, vergelijk het aantal minuten eens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Rendement ligt bij Boerrigter hoger, dus die kwaliteiten zeggen ook niet alles.
Ach gut, op je pieletje getrapt?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden met dingen die ik heb gezegd die onzin waren? Zodra je dat kan doen praat ik verder met je knul
Wat jij wil joh kleuter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach gut, op je pieletje getrapt?
Jij hebt jezelf in het verleden compleet belachelijk gemaakt inzake Boerrigter. Ik vermoed dat zat posters hier dat kunnen beamen dus ik ga zeker niet de moeite nemen om al die topics en posts van jou te doorlopen.
Prima en maak je vooral geen zorgen, ik zal je er weer op wijzen wanneer je weer de meest ridicule opmerkingen plaatst.quote:
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima en maak je vooral geen zorgen, ik zal je er weer op wijzen wanneer je weer de meest ridicule opmerkingen plaatst.
Dat heeft Boerigther toch ook gehad? Ik ben het met je eens dat we niet Cuenca moeten gaan bashen, maar dat zelfde geldt voor bashen van Serero, Boerigter, Eriksen, De Jong, Sigthursson, Poulsen en elke andere speler die hier regelmatig voorbij komt of kwam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom telkens dat trieste gebash op Cuenca? Hij heeft ook nog een blessure gehad verdomme
Zit je niet in het stadion dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:24 schreef Dven het volgende:
Morgen gaat bij de pub het grote scherm op het terras geplaatst worden. Biertje, zonnetje, 30 graden en kampioen worden
2.379 km, 23 uur 8 min.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden met dingen die ik heb gezegd die onzin waren? Zodra je dat kan doen praat ik verder met je knul
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schõne mag heel snel oprotten van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fischer is wel weer slecht vandaag die is er nog niet helemaal klaar voor
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:37 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
LinseySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Die speelde ook 2 maanden lang als een natte krant en Schöne heeft zich heel goed herpakt want die was het eerste deel van het seizoen ook bagger. Heeft me positief verrast dacht niet dat hij het niveau zou aankunnen.quote:
Dus het klopte niet dat hij moest oprotten. Bovendien heeft Fischer laten zien er klaar voor te zijn. Maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens een foutje, dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die speelde ook 2 maanden lang als een natte krant en Schöne heeft zich heel goed herpakt want die was het eerste deel van het seizoen ook bagger. Heeft me positief verrast dacht niet dat hij het niveau zou aankunnen.
Dat van Schöne heb ik toen fout gezien. Fischer vind ik nog steeds ontzettend wisselvallig en vaker niet goed spelen dan wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het klopte niet dat hij moest oprotten. Bovendien heeft Fischer laten zien er klaar voor te zijn. Maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens een foutje, dat kan gebeuren.
Okay.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat van Schöne heb ik toen fout gezien. Fischer vind ik nog steeds ontzettend wisselvallig en vaker niet goed spelen dan wel.
Inherrent aan het 18 jaar zijn. Overigens betrokken bij 13 doelpunten. Verre van slecht. Zeker in vergelijking met andere op zijn positie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat van Schöne heb ik toen fout gezien. Fischer vind ik nog steeds ontzettend wisselvallig en vaker niet goed spelen dan wel.
Eriksen.quote:'Het zou kunnen dat er een transfer komt. Zoals ik al eerder heb aangegeven wil ik niet transfervrij vertrekken. Dat verdient Ajax niet na alles wat de club voor mij heeft betekend. Wat mijn toekomst betreft, is er verder niet veel veranderd. Ik richt me eerst op het kampioenschap. Dat is nu het belangrijkste.'
Dat zou jou toch nooit overkomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ach joh, als ajax 1x gelijkspeelt of verliest zijn we allemaal in rep en roer en dan komen er berichten uit waarvan mensen het verkeerd kunnen hebben
kan gebeuren
dat kan mij ook overkomen.quote:
en dat ze de boer moeten ontslaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kan mij ook overkomen.
ik bijvoorbeeld met heerenveen uit, ik steeds roepen dat vermeer die bal kon vangen maar het was een terugspeelbal van van rhijn
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ik steeds roepen dat vermeer die bal kon vangen maar het was een terugspeelbal van van rhijn
De bijdrage van Boerrigter is uiteraard veel groter, dus terecht dat hij erbij zit dit weekend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Al met al gewoon zijn bijdrage gehad aan het komende kampioenschap. En zal wanneer hij blijft komend seizoen de absolute smaakmaker worden. Die jongen heeft zich al redelijk bewezen bij Barca maar jij plaatst Boerrigter zomaar even boven hemNiet serieus te nemen.
Dat somt de Cuenca-verering wel een beetje op idd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Niet begrijpen dat Cuenca over een jaar naar Barcelona terugkeert met de meest geweldige verhalen over Ajax waardoor Messi zijn contract afkoopt en naar Amsterdam komt
Voor rendement zou dat nu niet heel veel uit moeten maken. Een huurspeler moet er ook gewoon meteen staan. Zo niet, dan had je geen huurprijs overeen moeten komen, maar een revalidatie- en opleidingsvergoeding.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Goh, vergelijk het aantal minuten eens.
twitter:AbanoTrophy twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 10:40:45FINAL MATCH: @inter vs @AFCAjax 0-0. Will be decided by penalty Kick #AbanoTrophy reageer retweet
D1 zit in de halve finale nu. Eerder gewonnen van Thermal en Juventus en verloren van Manchester City.twitter:AbanoTrophy twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 10:56:45FINAL RESULT: @AFCAjax won vs @inter 7-6 by Penalty Kicks #AbanoTrophy reageer retweet
Een huurspeler zal altijd wel even op niveau moeten komen. Zeker na een vrij lange blessure. Dat hij na drie wedstrijden een nieuwe blessure heeft daar moet je geen rekening mee willen houden. Sowieso was iedere minuut met Boerrigter of Lukoki op het veld al meegenomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor rendement zou dat nu niet heel veel uit moeten maken. Een huurspeler moet er ook gewoon meteen staan. Zo niet, dan had je geen huurprijs overeen moeten komen, maar een revalidatie- en opleidingsvergoeding.
28 wedstrijden, 4 goals, 1 assist. Fantastische stats voor een buitenspeler ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De bijdrage van Boerrigter is uiteraard veel groter, dus terecht dat hij erbij zit dit weekend.
Over de bijdrage van Cuenca zijn we het duidelijk niet eens.
Jij snapt het echt nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
28 wedstrijden, 4 goals, 1 assist. Fantastische stats voor een buitenspeler ja.
Hij heeft één ding goed gedaan dit seizoen en dat was scoren tegen PSV. Uiteindelijk al hij dus meer tegengewerkt dan meegewerkt hebben. Sowieso is zijn hele attitude walgelijk. Na de laatste wedstrijd gelijk naar een leuke subtopper sturen of de eerste divisie in Engeland.
Kruip jij nu maar nog wat dieper in de aars van Boerrigter. We weten dat jullie holmaatjes zijn.quote:
Wat jij wil johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Kruip jij nu maar nog wat dieper in de aars van Boerrigter. We weten dat jullie holmaatjes zijn.
Wat een infantiel niveau toon jij weerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat jij wil joh
Ik weet dat Boerrigter meer Ajacied is dan jij ooit zal zijn iig
Vergeet Denneboom niet.quote:
Klopt, hij heeft redelijk gepresteerd met Theo achter zijn rug. Echter niet op de manier waarop we Ajax graag zien spelen en zoals De Boer het spelletje voor ogen heeft. Boerrigter is op geen enkele wijze geschikt voor combinatievoetbal. Kan enkel op snelheid een mannetje uitschakelen. Wat dat betreft misschien wel geschikt als wisselspeler mocht je onverhoopt op het eind van de wedstrijd iets moeten forceren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dit jaar was het niet veel met Boerrigter, maar vergeten we niet dat hij 2011-2012 gewoon behoorlijk begon bij Ajax? Hij zat tegen Oranje aan. Ik wil hem graag nog een kans zien krijgen in de voorbereiding voor volgend seizoen.
Kan je nagaan.quote:
Dit...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Heerlijk flauw. Wat heeft Boerrigter de club ooit misdaan? Ja, hij speelde afgelopen seizoen regelmatig afschrikwekkend slecht, maar hij is en blijft een van onze spelers. Je kunt niet van hem zeggen dat hij niet zijn stinkende best doet, hij heeft op pijnstillers gespeeld terwijl dat eigenlijk niet meer kon. Hij is een echte Ajacied.
Derk Boerrigter
Misschien wel, maar Cuenca heeft weer meer toekomst en kan je tegen Willem2 ook beter gebruiken dan Boerrigter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
Ik begrijp die dicussie niet zo goed, Cuenca is de betere voetballer maar Boerrigter was dit seizoen van grotere waarde voor Ajax, gewoon simpele feiten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Heerlijk flauw. Wat heeft Boerrigter de club ooit misdaan? Ja, hij speelde afgelopen seizoen regelmatig afschrikwekkend slecht, maar hij is en blijft een van onze spelers. Je kunt niet van hem zeggen dat hij niet zijn stinkende best doet, hij heeft op pijnstillers gespeeld terwijl dat eigenlijk niet meer kon. Hij is een echte Ajacied.
Derk Boerrigter
Allemaal waar, daarentegen geen reden om een veer in zijn reet te steken. Er is veel beter beschikbaar. Doorselecteren, de lat moet omhoog. Exit Boerrigterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Derk Boerrigter
Natuurlijk heeft hij dit seizoen eigenlijk nooit dat oude niveau gehaald maar voetballen houdt toch wat meer in dan alleen aan de bal goed zijn, met zijn potentiële snelheid creëert hij toch ruimte omdat verdedigers sneller de neiging hebben om achteruit te lopen dan bij bijvoorbeeld Schone, dus dat zo'n soort speler alleen maar nuttig is voor de counter klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft redelijk gepresteerd met Theo achter zijn rug. Echter niet op de manier waarop we Ajax graag zien spelen en zoals De Boer het spelletje voor ogen heeft. Boerrigter is op geen enkele wijze geschikt voor combinatievoetbal. Kan enkel op snelheid een mannetje uitschakelen. Wat dat betreft misschien wel geschikt als wisselspeler mocht je onverhoopt op het eind van de wedstrijd iets moeten forceren.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef SaulGoodman het volgende:
Boerrigter is voor dit systeem niet weggelegd. Hij is een invaller, niet meer dan dat. Buiten zijn kwaliteiten om heeft hij wel een geschikte instelling. Niet geheel onbelangrijk.
Als hij genoegen wil blijven nemen met een rol als wisselspeler, mag hij blijven.
Ik vind het wel netjes van Frankquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Cuenca heeft weer meer toekomst en kan je tegen Willem2 ook beter gebruiken dan Boerrigter.
Sowieso geen plek voor hem volgend jaar bij Barca, zou prima voor Ajax zijn dat hij blijft!
Vroeger speelde Ajax met snelle buitenspelers, hij is dus een echte Ajax-speler.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft redelijk gepresteerd met Theo achter zijn rug. Echter niet op de manier waarop we Ajax graag zien spelen en zoals De Boer het spelletje voor ogen heeft. Boerrigter is op geen enkele wijze geschikt voor combinatievoetbal. Kan enkel op snelheid een mannetje uitschakelen. Wat dat betreft misschien wel geschikt als wisselspeler mocht je onverhoopt op het eind van de wedstrijd iets moeten forceren.
Wel van een ander kaliber en met veel meer kwaliteiten dan Boerrigter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vroeger speelde Ajax met snelle buitenspelers, hij is dus een echte Ajax-speler.
Maar het klopt dat Frank nu een ander spelletje wil spelen, met bewegende technische mensen op de aanvallende posities van het middenveld en voorin. Daar past Boerrigter niet goed bij. Maar dan nog kan hij van waarde zijn indien er eens iets anderd gevraagd wordt tijdens een wedstrijd.
Dat sowieso. Kan hij ook maken daar het tegen Willem II is. Mocht dit een wedstrijd tegen PSV of Vitesse zijn dan had ik de kans ietwat kleiner geachtquote:
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat sowieso. Kan hij ook maken daar het tegen Willem II is. Mocht dit een wedstrijd tegen PSV of Vitesse zijn dan had ik de kans ietwat kleiner geacht
Helaas zijn de vleugels nu net de posities waar we niet al te ruim zitten, dus daar valt niets door te selecteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Allemaal waar, daarentegen geen reden om een veer in zijn reet te steken. Er is veel beter beschikbaar. Doorselecteren, de lat moet omhoog. Exit Boerrigter
kan je ook zo post maken over eriksenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een infantiel niveau toon jij weerEcht waar, je wordt continue lachwekkender.
Boerrigter, de echte Ajacied, en eigenlijk de enige echte Ajacied. Een topspeler waar Ajax maar geluk mee heeft. We mogen onszelf in de handjes knijpen, net als de overige 10 in het veld die naast de grote dirigent mogen bijstaan!
Niet voor niets dat Ajax de titel heeft weten te prolongeren en misschien wel voor een derde keer op rij verkrijgt. Dit alles te danken aan de meesterlijke Boerrigter! Affelay, Cuenca en misschien wel Villa moeten vertrekken. Dit natuurlijk om plaats te maken voor de Derk met de donderse schoten. Het slangenmens dat zichzelf uit situaties weet te spelen waar Houdini nog wel wat van kan leren. Contract voor het leven en daarna direct als coach voor de leeuwen gooien want zoals we allen weten, met Derk hebben we geen zilver, geen goud maar een gepolijste diamant in bezit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier, een foto van Boerrigter.
[ afbeelding ]
Kunnen we allemaal fappen.
Dat idee heb ik niet. Is het werkelijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef kurk_droog het volgende:
Boerrigter denkt dat hij Messi is en heeft totaal niet de juiste instelling, verwende joch dat het is
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
2.379 km, 23 uur 8 min.
Als ik nu ga rijden en ik kom geen files tegen dan red ik het netNiet iedereen heeft de luxe om bij de Arena om de hoek te wonen
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Goede wijn behoeft geen krans.
Precies.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Allemaal waar, daarentegen geen reden om een veer in zijn reet te steken. Er is veel beter beschikbaar. Doorselecteren, de lat moet omhoog. Exit Boerrigter
quote:
Op termijn wel ja, maar wie staan er in de wachtkamer? Als een talent één seizoen een kans had kunnen hebben op die plek dan was het wel dit seizoen, dat het niet gebeurd is zegt mij wel genoeg.quote:
Gemis is wel groot hoor. Dit jaar enkel de uitwedstrijd tegen Boekarest kunnen bezichtigen. Was direct ook de meest waardeloze pot van het jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Omega het volgende:
[..]Nou ja Luxe, ik denk dat jij weer andere luxe hebt daar.
Nog een jaartje Cuenca zou een blijk van uitstekende toekomstvisie zijn. Die kan daarna weg en zal vervangen worden door Kishna of misschien wel el-ghaziquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Helaas zijn de vleugels nu net de posities waar we niet al te ruim zitten, dus daar valt niets door te selecteren.
Er komt daar sowieso iemand, dat lijkt mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog een jaartje Cuenca zou een blijk van uitstekende toekomstvisie zijn. Die kan daarna weg en zal vervangen worden door Kishna of misschien wel el-ghazi
ik kwam drie keer en ga voor een vierde keerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Eriksen, de echte Ajacied, en eigenlijk de enige echte Ajacied. Een topspeler waar Ajax maar geluk mee heeft. We mogen onszelf in de handjes knijpen, net als de overige 10 in het veld die naast de grote dirigent mogen bijstaan!
Niet voor niets dat Ajax de titel heeft wetenverkrijgen na zeven vruchteloze jaren en precies op het moment dat deze kleine Deense koning belangrijk werd gemaakt. Niet voor niets zijn we nu al drie jaar de absolute topclub van Nederland! Dit alles te danken aan de meesterlijke Eriksen! Dit succes heeft natuurlijk wel een keerzijde want lang zullen we misschien niet meer kunnen genieten van onze kleine viking. Daarentegen vertrouwen we allemaal in Eriksen en gaan we er van uit dat hij gewoon een krabbeltje zet onder een nieuw driejarig contract en hij Amsterdam met een vijfde titel en CL op zak verlaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier, een foto van Eriksen
[ afbeelding ]
(Grote verschil is dat we nu daadwerkelijk allemaal zullen fappen ook)
Frank is alleen zelf ook ontevreden over Boerrigter. Hij constateert een stilstand en geeft dan ook aan dat hij absoluut niet zeker is van een plek in de selectie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:03 schreef Omega het volgende:
Ik hoop dat Boerrigter een Daleytje gaat doen. In dit forum zijn er zoveel die Ajax spelers gewoon kleineren. De één tegenover Boerigter, de ander cerero, weer een ander De Jong. Ik ben blij dat FdB niet naar jullie luistert. Zijn zoveel spelers die eerst werden afgebrand, zelfs een wereldtopper als Zlatan werd uitgejouwd in zijn begin tijd.
Sport in het algemeen en zeker ook voetbal is behalve kwaliteit ook een stuk vertrouwen. Op dit moment heeft Boerrigter dat niet, maar als hij in het veld komt, werkt hij zich suf en doet zijn best voor Ajax. Iets dat bv Suljemani niet zou doen. Vind ik Boerrigter op dit moment goed? Absoluut niet, maar vorig jaar vond ik hem wel goed, en toen was FdB wel tevreden over hem, ook in het systeem van Ajax. Dus geef hem wat tijd.
quote:Edwin van der Sar heeft er alle vertrouwen in dat hij een nieuwe hoofdsponsor kan vinden. Aegon stopt volgend jaar met de sponsoring maar haast maken hoeft bij Ajax nog niet.
'Ik heb een aantal afdelingen onder me en daar lopen heel capabele mensen rond. En ik loop mee met Michael Kinsbergen die op zakelijk gebied veel meer ervaring heeft dan ik', zegt Van der Sar in het Parool. 'Wat dat betreft zie ik geen verschil met voetbal: we doen het samen. Daarbij gaan we niet over één nacht ijs. We laten ons niet opjagen en hebben nog tijd genoeg om ons te oriënteren in binnen- en buitenland. Ik ben er heilig vertrouwen in dat we weer een goede partner zullen vinden.'
Directeur communicatie Jan Driessen van Aegon zegt dat Ajax veel meer opgeleverd heeft dan dat ze voor het sponsorschap hebben betaald aan Ajax. 'Als je het verschil in exposure ziet tussen de zeven miljoen die we aan het schaatsen uitgave en de twaalf miljoen voor het voetbal, is dat onvergelijkbaar. Ajax haalt elke dag de kranten, in de hele wereld. De verbintenis met die naam, die voor mooi aanvallend voetbal staat, heeft voor Aegon grote waarde gehad.'
'Dat we desondanks stoppen, heeft vooral met onszelf te maken. De waardering voor sponsoring is veranderd, bij onze klanten, maar ook intern. De maatschappelijke acceptatie is afgenomen en dat komt onder meer door de crisis. We hebben mensen moeten ontslaan en moeten, ook tegenover de klant, heel scherp op de kosten letten. Het gaat niet om de twaalf miljoen euro, want die kunnen we betalen. Maar als je moet bezuinigen is lastig uit te leggen dat je ondertussen zoveel geld in een voetbalclub steekt.
Ik fap niet op Eriksen, sterker, er is geen speler naar wie ik zo kritisch kijk als naar hem. Dat is het 'nadeel' van een uitzonderlijk talent zijn: iedereen verwacht altijd meer van je. Als hij dat zelf ook doet kan hij tot de absolute wereldtop gaan horen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Eriksen, de echte Ajacied, en eigenlijk de enige echte Ajacied. Een topspeler waar Ajax maar geluk mee heeft. We mogen onszelf in de handjes knijpen, net als de overige 10 in het veld die naast de grote dirigent mogen bijstaan!
Niet voor niets dat Ajax de titel heeft wetenverkrijgen na zeven vruchteloze jaren en precies op het moment dat deze kleine Deense koning belangrijk werd gemaakt. Niet voor niets zijn we nu al drie jaar de absolute topclub van Nederland! Dit alles te danken aan de meesterlijke Eriksen! Dit succes heeft natuurlijk wel een keerzijde want lang zullen we misschien niet meer kunnen genieten van onze kleine viking. Daarentegen vertrouwen we allemaal in Eriksen en gaan we er van uit dat hij gewoon een krabbeltje zet onder een nieuw driejarig contract en hij Amsterdam met een vijfde titel en CL op zak verlaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klopt dit jaar is FdB ontevreden over hem, zoals ze dat ook over Blind waren. daarom zeg ik al dat ik hoop dat hij een daleytje doet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank is alleen zelf ook ontevreden over Boerrigter. Hij constateert een stilstand en geeft dan ook aan dat hij absoluut niet zeker is van een plek in de selectie.
Overigens vind ik persoonlijk het meest storende aan Boerrigter zijn complete gebrek aan zelfkritiek. Hij denkt werkelijk een topspeler te zijn, en het ligt nooit aan hem
En nu over Sulejmani.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed opgemerkt. Zelfde hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:07 schreef kurk_droog het volgende:
Staat bij jullie SCC ook geen NL / EU nog? Ik had het vorig jaar na het seizoen en moest bellen met Ajax omdat ik anders een normale SCC kreeg ipv NL / EU. Of is dit nu ipv het nog lopende seizoen?
2012/2013:
[ afbeelding ]
2013/2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Sulejmani mag zichzelf een hartinfarct etenquote:
Verleng over 25 dagen wel ipv geen geld nuquote:
Gewoon Sinopec of een dergelijk bedrijf, die hebben geld zat en kan Ajax mooi de Chinese markt veroveren.quote:
Chinezen zullen eerder voor een PL club gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon Sinopec of een dergelijk bedrijf, die hebben geld zat en kan Ajax mooi de Chinese markt veroveren.
Huawei ( wat een tering naamquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon Sinopec of een dergelijk bedrijf, die hebben geld zat en kan Ajax mooi de Chinese markt veroveren.
Logo zag er daarentegen niet zo slecht uit op het shirtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huawei ( wat een tering naam).Ik weet niet hoe Sony zit qua sponsoring maar die willen ook flink groeien nu met de Xperia's en dergelijke.
Het was ook enigszins gekscherend hoor, maar er staan wel redelijk wat Chinese bedrijven in de Fortune 500 inmiddels en die kunnen niet allemaal een PL club sponsoren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chinezen zullen eerder voor een PL club gaan
PL wedstrijden worden daar allemaal live uitgezonden dus is het voor hun lokale markt wat interessanter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was ook enigszins gekscherend hoor, maar er staan wel redelijk wat Chinese bedrijven in de Fortune 500 inmiddels en die kunnen niet allemaal een PL club sponsoren.
Ik denk ook dat het in ieder geval het proberen waard is om een voet aan de grond te krijgen in China aangezien die markt enorme potentie heeft. Eén van de redenen dat andere competities zo veel meer geld binnenkrijgen is de internationale aandacht voor die competities. Dat vertaalt zich weer in flink meer inkomsten uit TV gelden e.d.
Klopt, maar Ajax is ook bezig om er wat voet aan de grond te krijgen. Je hebt die voetbaltalentenjacht waarbij een contract bij Ajax oid te verdienen is. Dat is natuurlijk puur ter promotie van Ajax in China.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
PL wedstrijden worden daar allemaal live uitgezonden dus is het voor hun lokale markt wat interessanter.
dat er genoeg geld zit moge duidelijk zijn.
Photoshop dat even danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Logo zag er daarentegen niet zo slecht uit op het shirt
[ afbeelding ]
Gewoon FOK! als sponsor
Ik blijf bij Apple, en dan ieder kwartaal een nieuw uitshirt op de markt brengen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon FOK! als sponsor
Dit is goed nieuws. Voor de revolutie, tijdens alle onrust, vond Aegon niet dat ze waar voor hun geld kregen. Prima boodschap dit.quote:
's Nachts om 12 uur de fanshop openen, dranghekken voor de deur en rijen tot in Diemen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik blijf bij Apple, en dan ieder kwartaal een nieuw uitshirt op de markt brengen.
Ka-ching!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
's Nachts om 12 uur de fanshop openen, dranghekken voor de deur en rijen tot in Diemen!
Mijn skillz zijn alles behalve toereikendquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn skillz zijn alles behalve toereikend
Logo is weinig mis mee, hoewel ik liever een logo heb die alleen tekst heeft zoals ABN en TDK )quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon FOK! als sponsor
Hoezo? Boerrigter heeft ook wel eens 100 minuten niks belangrijks gedaan, net als Cuenca. Als Cuenca ongeveer hetzelfde aantal minuten heeft gespeeld kun je pas zeggen of hij daadwerkelijk minder rendement heeft. In berekeningen over de meest effectieve spelers nemen ze toch ook geen spelers mee die in hun invalbeurt van 10 minuten een keer scoren en daarna nooit meer spelen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor rendement zou dat nu niet heel veel uit moeten maken. Een huurspeler moet er ook gewoon meteen staan. Zo niet, dan had je geen huurprijs overeen moeten komen, maar een revalidatie- en opleidingsvergoeding.
Blauw heeft i.m.o. wel veel meer uitstraling. Dat shirt van vorig jaar is de mooiste in de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef Seam het volgende:
Sowieso die rood-zwart combinatie is nog van 4 jaar geleden, zal nu een kleurencombinatie worden.
Zeker een mooi shirt. Al zou ik ook wel een uitshirt willen zien met een baan net zoals het thuisshirt. En dan in de Amsterdamse kleuren. En dan een 3e shirt erbij.quote:
Nee, Ajax moet gewoon waar het kan met het Thuisshirt spelen en dan voor de overige wedstrijden een uit-shirt. 3e is helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een mooi shirt. Al zou ik ook wel een uitshirt willen zien met een baan net zoals het thuisshirt. En dan in de Amsterdamse kleuren. En dan een 3e shirt erbij.
Maar een uitshirt in Amsterdamse kleuren is toch mooi. En dan Europees een ander uitshirt ofzo. Is nog beter ook voor de merchandisingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet gewoon waar het kan met het Thuisshirt spelen en dan voor de overige wedstrijden een uit-shirt. 3e is helemaal niet nodig.
Engeland had ooit een reversible shirt, dat zou wel fraai zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet gewoon waar het kan met het Thuisshirt spelen en dan voor de overige wedstrijden een uit-shirt. 3e is helemaal niet nodig.
Wat wil je daar zien dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:03 schreef Landgeld het volgende:
ArenA-kenners:
Ik zit morgen met mijn broer in vak 113 rij 20. Iemand enig idee of ik dan last heb van die 2e betonnen ring waardoor ik de 2e ring aan de overkant niet meer kan zienHeb ooit ook eens zo hoog gezeten en toen kon ik bijv. VAK410 geeneens zien.
Ik vind het mooi om het hele stadion ook 2e ring te zien. Sfeeracties Vak410. Vorige keer had ik die betonnen ring die het blikveld omhoog tegenhieldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat wil je daar zien dan?Rij 20 zit je nog dik onder die balk denk ik.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
Het uittenue van dit jaar![]()
![]()
Eén van het mooiste dat ik ooit heb gezien.
Wat? Jij vindt dat vieze groen-geel mooi?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
Het uittenue van dit jaar![]()
![]()
Eén van het mooiste dat ik ooit heb gezien.
Ja, zeker in combinatie met dat blauw.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat? Jij vindt dat vieze groen-geel mooi?
Ooh ik dacht dat je nieuwe uittenue al had gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in het seizoen 2012/2013 toch?
Ik vind hem prachtigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat? Jij vindt dat vieze groen-geel mooi?
Ik vind zwart ook echt mooi, maar is zwart niet ten nadele van de spelers zelf tijdens warme, zonnige wedstrijden? Dan vind ik dit blauwe idd ook mooi.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooiste shirt in jaren dit! Dan maar geen zwart als het zo ook kan zijn!
Ik maak hier uit op dat het niet zo goed gaat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Het maakt ook niet uit welk elftal van Utrecht tegen Ajax speelt, ze gaan als idioten te keer op dat veld.
B1 staat 2-0 achter, broertje Amrabat net rood bij Utrecht en die trainer staat al 70 minuten te schreeuwen om drukzetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik maak hier uit op dat het niet zo goed gaat?
Een typische Utrecht - Ajax dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
B1 staat 2-0 achter, broertje Amrabat net rood bij Utrecht en die trainer staat al 70 minuten te schreeuwen om drukzetten.
heel erg mooi inderdaad. Zwart vind ik geen mooie shirtkleur, alleen bruin is erger imo.quote:
Bij elk duel in de lucht zijn ze aan hun hoofd geraakt en moet er een verzorger komen. Staat overigens 2-1 nu, met een puntje staan ze nog bovenaan volgens mij.quote:
Yes. 113 , Rij 20. Hopelijk goed en mooi zicht en niet tegen die betonnen 2e ringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Heb dus een kaartje bemachtigt! Iemand die niet gaat kreeg ik gratis de seizoenskaart van. Ingang B Noord 1e ring. Meer mensen op noord?
Ik ook 113.Rij 18quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:36 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Yes. 113 , Rij 20. Hopelijk goed en mooi zicht en niet tegen die betonnen 2e ring.
Welk vak jij?
Niet met friet en bier gooien 2 rijen naar boven hequote:
heh dan heb je een seizoenskaart en ga je de leukste wedstrijd van het seizoen niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Heb dus een kaartje bemachtigt! Iemand die niet gaat kreeg ik gratis de seizoenskaart van. Ingang B Noord 1e ring. Meer mensen op noord?
Gast die ik ken ook, hij moet zelf voetballen.. Tja kan me er weinig bij voorstellen. Blij dat ik bij een zaterdvererniging zit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heh dan heb je een seizoenskaart en ga je de leukste wedstrijd van het seizoen niet?
Ik ga in mijn eentje heen, ken niemand in dat vak. Is het een vriendelijk vak tegenover nieuwkomers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet met friet en bier gooien 2 rijen naar boven he)
Veel plezier morgen
Heeft die gast dan ook alleen een seizoenkaart? Niet met iemand anders samen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje heen, ken niemand in dat vak. Is het een vriendelijk vak tegenover nieuwkomers?
Weet het niet, ken die gast niet. Mijn pa ook niet, via via gratis gekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die gast dan ook alleen een seizoenkaart? Niet met iemand anders samen?
Uhm oké. Maarja als je beetje sociaal bent kan je wel met die andere gaan kletsen tochquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet het niet, ken die gast niet. Mijn pa ook niet, via via gratis gekregen
Je zit in een vak waar iedereen vanwege dezelfde reden aanwezig is dus dat loopt wel losquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje heen, ken niemand in dat vak. Is het een vriendelijk vak tegenover nieuwkomers?
Ja natuurlijk maar ik weet niet hoe dat vak isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké. Maarja als je beetje sociaal bent kan je wel met die andere gaan kletsen toch
Ik ben daar nooit alleen heen geweest. Zou dat wel raar vinden ja. Maarja je bent erbij dat is mooi.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik weet niet hoe dat vak is. Zat er dit jaar wel maar dat was voor het Nederlands Elftal. Toch raar om in je eentje te gaan en je kent helemaal niemand. Maar ik kom er voor Ajax. Dus heel vroeg treintje pakken morgen.
Ja ik probeer gewoon op de trappen te staan, op Zuid kan dat wel altijd, fanatiekste bij elkaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit alleen heen geweest. Zou dat wel raar vinden ja. Maarja je bent erbij dat is mooi.
Waarom op de trappen staan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik probeer gewoon op de trappen te staan, op Zuid kan dat wel altijd, fanatiekste bij elkaar
Dat is bijna in elk vak het fanatiekst en ik kreeg het ook als tip mee van Tjacka!quote:
Wat maakt dat nou uit. Je gaat gewoon zitten en genieten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik weet niet hoe dat vak is. Zat er dit jaar wel maar dat was voor het Nederlands Elftal. Toch raar om in je eentje te gaan en je kent helemaal niemand. Maar ik kom er voor Ajax. Dus heel vroeg treintje pakken morgen.
Niet je Heerenveen sjaal meenemen hèquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is bijna in elk vak het fanatiekst en ik kreeg het ook als tip mee van Tjacka!.
Normaal zou ik ook niet alleen heen gaan maar voor deze wedstrijd maak ik graag een uitzondering! Hier moet je gewoon bij zijn geweest.
Ja kanker jij even heel snel op!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet je Heerenveen sjaal meenemen hè
Ohh... Misschien wil Jody wel invallen voor mij neem ik lekker een dagje vrijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:35 schreef Korreltje-zout het volgende:
[..]
Jij zit morgen in de selectie, voetballen jij!
Je bedoelt naar die huldiging? Ik zie dan nog toch niks in die massa. Volg ik het liever op TV/Internet.quote:
Wedstrijdje kijken in Amsterdamse kroegjes, gezellig man.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt naar die huldiging? Ik zie dan nog toch niks in die massa. Volg ik het liever op TV/Internet.
Ik kijk liever mijn wedstrijden in het stadion of thuisquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wedstrijdje kijken in Amsterdamse kroegjes, gezellig man.
Jenever hakken in Hoppequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wedstrijdje kijken in Amsterdamse kroegjes, gezellig man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |