San Andreasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef Tropanzia het volgende:
Duiken is WEER mogelijk staat er. Wanneer was dit eerder mogelijk dan?
SA, maar dan zonder gear en weinig te beleven onder water.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef Tropanzia het volgende:
Duiken is WEER mogelijk staat er. Wanneer was dit eerder mogelijk dan?
Komt nog eens bij dat de demo's die de gamejournalisten hebben gezien op een XBOX werden gedraaid.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef eight het volgende:
[..]
Als PS3 bezitter klinkt dit prettig maar tegelijkertijd ook ongeloofwaardig. Het is algemeen bekend dat het programmeren van games op de ps3 voor ontwikkelaars een stuk lastiger en tijdrovender is tov de xbox. Ja, de game wordt hierdoor een stuk mooier op de ps3, maar waarom zou Rockstar dit überhaupt willen?
Zowel de xbox als de ps3 zijn ongeveer net zoveel verkocht dus heeft Rockstar er juist baat bij om gelijkwaardige versies te leveren, zodat zowel de xbox- als ps3 bezitters tevreden zijn.
Ik verwacht dat de game is ontwikkeld op het xbox platform en dat de ps3 een goede port krijgt. De xbox versie van gta4 was wellicht iets beter, maar m.i. verwaarloosbaar klein. Alleen de pc versie was duidelijk beter.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:20 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ http://imageshack.us/a/img132/7849/mapafinal6.jpg (copy/paste deze link) ]
Haha, damn nice!
Ik zie t al, veel te belevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:20 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, damn nice!
Maar die is dan nog niet compleet toch? Want rechtsboven het eiland zie je helemaal geen wegen lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:20 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, damn nice!
Ik weet niet of je het weet, maar die map is gemaakt op basis van screenshots en trailers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar die is dan nog niet compleet toch? Want rechtsboven het eiland zie je helemaal geen wegen lopen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar die map is gemaakt op basis van screenshots en trailers.
Dit soort detailsquote:I'm listening to the Videogamer UK podcast, GTAV special.
It's pretty nice as the dude who saw the demo goes in more detail about, for example, the underwater portion of the game.
It's a podcast so it's pretty long, though (43 minutes).
In the Podcast hey mention this piece from their written preview:
And add the fact that when they actually swayed the car to avoid hitting the Deer, Michael said "fucking deers".
met schildpadjes zwemmen was leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
SA, maar dan zonder gear en weinig te beleven onder water.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:41 schreef maxburger het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten om dit spel te spelen. Het gaat gewoon San Andreas worden en dan nog weer tien keer beter. Alles wat ik ooit in GTA wilde zien, zit hier in. Een enorme stad, gigantisch natuurgebied met verschillende bergen, bossen en dieren. Vliegtuigen, fietsen, tractors, gangs. Het enige waar ik bang voor ben is crappy graphics op de huidige consoles.
hoop toch wel dat er flink wat meer stad komt..... zo als dit kan iedereen een gigantisch landschap vullenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:20 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, damn nice!
Nee, jij bent maar een spelletjequote:
Dit dus, mijn leven gaat verotten als GTA 5 er eindelijk isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef maxburger het volgende:
Doe niet zo hatelijk. Ik ben gewoon een GTA fan van het eerste uur.
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef maxburger het volgende:
Doe niet zo hatelijk. Ik ben gewoon een GTA fan van het eerste uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |