Dat probeer ik ook, maar ik word maar niet uitgelootquote:
Anti-kraak wonen een optie? Ad-Hoc is een goede en zit ook in Enschede, maar je moet wel via iemand voorgesteld worden die al bij Ad-Hoc zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar ik word maar niet uitgeloot
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo gaat dat in EnschedeAls je velen mag geloven
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat nou Mac? Sociale woningbouw, dat willen we hier!"
Nope, die vieze lijer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je trouwens al gebeld door Brüder?
Anti-kraak wil ik niet. Ik wil ergens heen waar ik kan blijven en mijn toekomst kan opbouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anti-kraak wonen een optie? Ad-Hoc is een goede en zit ook in Enschede, maar je moet wel via iemand voorgesteld worden die al bij Ad-Hoc zit.
Geen dagelijkse beurt inbegrepen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Voor een dagelijkse maaltijd en een beetje schoonmaken heb ik nog wel een verdieping over, Nath..
www.ikzoekeenschoonmaakster.nlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef Kreator het volgende:
Cue? was jij niet ooit bezig met zo'n schoonmakers-ding? Wat was dat ook alweer? Zo'n website...
Ook niet tijdelijk totdat je uitgeloot wordt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anti-kraak wil ik niet. Ik wil ergens heen waar ik kan blijven en mijn toekomst kan opbouwen.
Nee, daar kan en wil ik niet blijven en mijn toekomst opbouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Voor een dagelijkse maaltijd en een beetje schoonmaken heb ik nog wel een verdieping over, Nath..
Meh, dat extra gesleep danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook niet tijdelijk totdat je uitgeloot wordt?
Een toekomst met Krea is niet wat je wil?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar kan en wil ik niet blijven en mijn toekomst opbouwen.
Vaag. Korsakov I guess. Stuur hem anders een mailtje of zo met onderwerp "gratis bier".quote:
Nee, dat geeft zo'n rotzooi.quote:
Oja. thx.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar kan en wil ik niet blijven en mijn toekomst opbouwen.
Alsof hij ooit zijn mail leest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vaag. Korsakov I guess. Stuur hem anders een mailtje of zo met onderwerp "gratis bier".That'll do.
's Morgens wel als het goed is.quote:
Typischquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werd dan ook gekoppeld aan een Nederlandse 32 jarige jongeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |