Gelukkig wel. Anders had ik wel anders gereageerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had Google Translate het wel goed? Dat er niet staat van "Sterf eens, Teun".
Anders ik wel.quote:
Liep laatst met vriendin rondje, dus ik zo van "Laten we even eentje halen bij de Mac" .. doen we wel vaker.. Maar toen bedacht ik me dat ie was weggebrandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Anders ik wel.Het weer is er wel naar!
Misschien dat ik zo na het werk nog even langs de Mac loop.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liep laatst met vriendin rondje, dus ik zo van "Laten we even eentje halen bij de Mac" .. doen we wel vaker.. Maar toen bedacht ik me dat ie was weggebrandNiet leuk
Ik denk dat de AIVD geheime zendertjes plaatstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik word helemaal gek hierZe zijn al 2 dagen bezig hier voor het huis. Ik weet niet eens wat ze precies doen, maar de hele stoep ligt eruit dus we kunnen niet het huis uit, tenzij we via de tuin/poort gaan. Hele dag trilt het hele huis al en is er herrie alom. Ik word er nu wel echt even zat van
Thnxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mr T, gefeliciteerd met je verjaardag.
Hou je bek ofzo!quote:
...dit heb ik minimaal 5 jaar gehad. Parkeergarage, Twentec toren, Alpha toren, busbaan. Wat een drama's zijn dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik word helemaal gek hierZe zijn al 2 dagen bezig hier voor het huis. Ik weet niet eens wat ze precies doen, maar de hele stoep ligt eruit dus we kunnen niet het huis uit, tenzij we via de tuin/poort gaan. Hele dag trilt het hele huis al en is er herrie alom. Ik word er nu wel echt even zat van
Het werkt echt enorm op mijn zenuwen. Ben eindelijk na 6 dagen werken een dag vrij, kon verdorie niet eens uitslapenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit heb ik minimaal 5 jaar gehad. Parkeergarage, Twentec toren, Alpha toren, busbaan. Wat een drama's zijn dat..
Die trilapparaten zijn het ergst..
Kun je niet even vragen wat ze doen en hoe lang het nog duurt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het werkt echt enorm op mijn zenuwen. Ben eindelijk na 6 dagen werken een dag vrij, kon verdorie niet eens uitslapen
Ik denk niet dat ik boven die herrie uitkomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je niet even vragen wat ze doen en hoe lang het nog duurt?
Misschien luisteren ze juist daarom wel naar jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik boven die herrie uitkom
En het zijn volgens mij allemaal van die oude geile mannetjes. Dus ik durf niet
Maar ik durf nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien luisteren ze juist daarom wel naar je
Dit idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien luisteren ze juist daarom wel naar je
Weggebrand...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liep laatst met vriendin rondje, dus ik zo van "Laten we even eentje halen bij de Mac" .. doen we wel vaker.. Maar toen bedacht ik me dat ie was weggebrandNiet leuk
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt het! Pak die trilplaat af en tetter die op hun hoofd. Eens kijken hoe dat voelt
Zo gaat dat in Enschedequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weggebrand...Alsof er iemand nonchalant met een peuk op de lip het ding op z'n dooie gemak met een vlammenwerper heeft afgefakkeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |