Nou nou, zo ruig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Maar alleen voor de ruige seks die we altijd hebben...
Het is een oude man he. Een blowjob is al ruig voor 'm natuurlijkquote:
Scheelt weer... Kan je vanavond gewoon ruatig aan doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een oude man he. Een blowjob is al ruig voor 'm natuurlijk
De enige die een blowjob van mij krijgt is mijn jointquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scheelt weer... Kan je vanavond gewoon ruatig aan doen
Wouterquote:
Wat een apart koosnaampjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De enige die een blowjob van mij krijgt is mijn joint
Niet daar iig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaan we nog eens samen sporten?
Full-body exercise
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet daar iig.
Ik moet nog steeds een gigantisch verhoogd bedrag betalen omdat ik iets te laat was dus fuck hun.
Daarbij ben ik nu te lui om me in te spannen. Ik heb hier ook halters liggen maar word al moe als ik er naar kijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet daar iig.
Ik moet nog steeds een gigantisch verhoogd bedrag betalen omdat ik iets te laat was dus fuck hun.
Daarbij ben ik nu te lui om me in te spannen. Ik heb hier ook halters liggen maar word al moe als ik er naar kijk.
In theorie kan ik je nog dingen leren waar je spontaan van gaat blozen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een oude man he. Een blowjob is al ruig voor 'm natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef Cue_ het volgende:
Neh. Gewoon een leuke nederlandse man, vrijgezel, leuk karakter en leuk uiterlijk. Thats all i need.
Maar t blijkt moeilujk te vinden
Zelfde hier. Maar ik ben al terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Dutje doen? Of boodschappen? Denk toch maar eerst boodschappen... Snackfood
Tering, heb voor het eerst in vijf jaar een pizza salami bij Mama Mia gekocht.quote:
Knap hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef Cue_ het volgende:
Met heeeeeel veel moeite de nutella weerstaan,maar tis me gelukt
Daar heb ik al jarenniet meeer besteld. Wil graag de 60 halen... bestel dan bij Gabriel man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tering, heb voor het eerst in vijf jaar een pizza salami bij Mama Mia gekocht.
* 100% Tukker heeft steken in de borstkas.
Een blok frituurvet vol transvetten is gezonder dan zo'n pizza...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |