quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Wat hou ik toch van douchen
Wel extra voorzichtig gedaan met benen scheren
Onderzoeken meh.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net te bedenken, ik hoop echt dat wij duidelijk genoeg hebben aangegeven dat ons bruiloftsfeest OM 20:30 begint en niet VANAF 20:30
Waarvoor moest je naar het ziekehuis Shar?
op een gegeven moment krijg je zo`n 'pleur maar op de stapel joh' gevoelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onderzoeken meh.
Maar sinds dat lupus gezeik voel ik mij redelijk kutniet omdat dit er bij is gekomen want dat veranderd ala de minuut toch weinig maar meer van hoeveel shit gaan ze nog vinden enzo
MAar met sjogren voelde ik mij ook 3 weken verrot ofzo en daarna was k er aan gewend en ging t wel weer dus t zal snel wel weer wat beter gaan denk ik
Ik ga je vanavond in je tetten knijpen ter troostquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onderzoeken meh.
Maar sinds dat lupus gezeik voel ik mij redelijk kutniet omdat dit er bij is gekomen want dat veranderd ala de minuut toch weinig maar meer van hoeveel shit gaan ze nog vinden enzo
MAar met sjogren voelde ik mij ook 3 weken verrot ofzo en daarna was k er aan gewend en ging t wel weer dus t zal snel wel weer wat beter gaan denk ik
Naja die had ik eerst al, maar dit is er nu bij gekomen maar verklaart nog niet alles dus misschien is er wel nog meer, en dan heb k weer zoiets van buh wat komt er nogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
op een gegeven moment krijg je zo`n 'pleur maar op de stapel joh' gevoel
dat helpt sobersoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond in je tetten knijpen ter troost![]()
![]()
Mehhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naja die had ik eerst al, maar dit is er nu bij gekomen maar verklaart nog niet alles dus misschien is er wel nog meer, en dan heb k weer zoiets van buh wat komt er nog
Moppie tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben wel blij dat we vanavond een feestje hebben want ik voel mij altijd zo kut als k naar t ziekenhuis geweest ben
VANAVOND TUTTEN EN FEESTEN
En lindy fijne dag vandaag![]()
Absoluut, dat had ik vooral met sjogrenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mehh
Maaaar....misschien als er nog iets anders gevonden wordt..verklaart dat wel weer heel veel dingen en dat kan ook wel een soort opluchting geven.
Had ik iig wel. Het gevoel dat ik me echt niet aanstelde maar gewoon echt iets mankeer.
en wat is dat?>quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Absoluut, dat had ik vooral met sjogren
Alleen hetgene waar ze het hardst naar aan het zoeken zijn omdat dat het meeste schade aanrichti n lichaam is nog niet verklaart en dat is irritant
Te weinig bloedplaatjes, ik ga nu weer de richting op dat ze zo laag zijn dat ik weer t ziekenhuis niet uit mag en heb daar echt geen zin inquote:
Irritant is dan wel een understatementquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Absoluut, dat had ik vooral met sjogren
Alleen hetgene waar ze het hardst naar aan het zoeken zijn omdat dat het meeste schade aanrichti n lichaam is nog niet verklaart en dat is irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |