dquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
A B C etc staat voor tiet-maat.
65 70 75 etc staat voor omvang om de rug zeg maar.
(Dacht ik)
Oke dus we moeten op zoek naar een 60C?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
(Dacht ik)
Jup en iemand met een AA cup en omtrek 90 heeft geen tieten maar is niet slank...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
(Dacht ik)
Nee 65 70 75 staat voor omtrek van bovenlijf langs de tepels gemetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
(Dacht ik)
Achterlangs van tepel tot tepel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee 65 70 75 staat voor omtrek van bovenlijf langs de tepels gemeten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Behaquote:Bij de Europese maat duidt het cijfer de omvang van de borstkas onder de borsten aan (in centimeter, strak aangetrokken). De maten worden afgerond tot ze een 0 of 5 als laatste cijfer hebben. Dit noemt men de bandmaat. De letter geeft het verschil tussen de omvang gemeten op de borstkas, en de omvang gemeten op het dikste niveau van de borsten zelf aan. Is het verschil 10 - 12 centimeter, dan heeft men cup AA; bij een verschil tussen 12 - 14 centimeter cup A; tussen 14 en 16 centimeter cup B; tussen 16 en 18 centimeter cup C; tussen 18 en 20 centimeter cup D, tussen 20 en 22 centimeter cup DD; tussen 22 en 24 centimeter cup E en tussen 24 en 26 cup F. Iemand met een borstomvang onder de buste van 93 centimeter en op de buste van 110 centimeter heeft dus maat 95C. De cupletter alleen zegt dus niets over de werkelijke grootte van de borsten. Een D-cup is kleiner bij iemand met een smalle taille dan een B-cup bij iemand met een brede taille.
Nee dus...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee 65 70 75 staat voor omtrek van bovenlijf langs de tepels gemeten
Dat verschilt ook vaak per cup een 60 C is toch weer anders qua cup met een 75 Cquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Haque het volgende:
[..]
d
[..]
Oke dus we moeten op zoek naar een 60C?
Als jij een borstomtrek (onderwijdte, dus onder de borsten gemeten) hebt van 85 cm en je bent slank als vrouw moet je ongeveer 2meter lang zijn denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef icloud het volgende:
Maar iemand met maat 85 is dus altijd mollig/dik of kan die ook gewoon een breed lichaam hebben en toch slank?
Dat laatste dus. Een vrouw van 2.20m zal best een grote maat hebben en kan toch slank zijn. Gaat om de verhoudingen zeg maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef icloud het volgende:
Maar iemand met maat 85 is dus altijd mollig/dik of kan die ook gewoon een breed lichaam hebben en toch slank?
Iemand met maat 85 is wel wat dikker in de omvang ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef icloud het volgende:
Grote longen... 85 is niet extreem breed overigens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef icloud het volgende:
Voor mij doen is het behoorlijk breed mag dan wel ff 20 kilo aankomen om dat te kunnen dragenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Grote longen... 85 is niet extreem breed overigens.
Mja, onder mijn borsten gemeten zit ik toch wel op bot... Mijn omtrek is 80, over de letter die er ook staat, gaan we het maar niet hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:54 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Voor mij doen is het behoorlijk breed mag dan wel ff 20 kilo aankomen om dat te kunnen dragen
Ik ben blij dat er zoveel verschillen zijn. Alleen haat ik het passen van BH'S. Lijkt wel een hele dagtaakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja, onder mijn borsten gemeten zit ik toch wel op bot... Mijn omtrek is 80, over de letter die er ook staat, gaan we het maar niet hebben
Maar goed, ik ben niet slank inderdaad.
Nou ze heeft iig dikke tetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef icloud het volgende:
Ik vraag dit naar aanleiding van een gesprek met een vriendin van mijn vrouw op haar verjaardagsfeest vandaag.
Ze zat te vertellen dat ze cup 85e heeft en dat ze 1.90meter is, ik vind haar harstikke mager uitzien en dacht volgens mij liegt ze tot e barst, dus ik dacht vraag eens op fok.
Is goed mogelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef icloud het volgende:
Ik vraag dit naar aanleiding van een gesprek met een vriendin van mijn vrouw op haar verjaardagsfeest vandaag.
Ze zat te vertellen dat ze cup 85e heeft en dat ze 1.90meter is, ik vind haar harstikke mager uitzien en dacht volgens mij liegt ze tot e barst, dus ik dacht vraag eens op fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |