abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:30:37 #1
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_126000964
Mijn ouders besloten zonder overweg om te switchen van internet aanbieder, van Ziggo naar KPN interactieve zooi. Heel leuk, want uiteindelijk kan ik dan hun netwerk regelen zodat het hele huis wifi heeft, dus een repeater in het netwerk, etc yadayada. Nu is het probleem alleen dat ik met geen mogelijkheid dat ding in kom om bijv het wifi channel goed te zetten.
Volgens bijna alle websites en handleidingen (o.a. deze en zelfs KPN) moet je als gebruikersnaam KPN/kpn gebruiken en een leeg wachtwoord als je de eerste keer inlogt. Helaas ziet mijn inlogscherm er zo uit:

En kun je met geen mogelijkheid de inlognaam veranderen. En ook all standaard wachtwoorden werken niet, op de router zelf staat ook nergens een wachtwoord.

Ik heb nu dus geen flauw idee hoe ik die domme router inkom, met die KPN assistent die KPN meelevert kun je zo verrot weinig beginnen.

Weet iemand hoe ik in die domme router kom?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:41:57 #2
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126001682
Resetten dmv paperclip en dan via de KPN site het standaard wachtwoord achterhalen?

Edit:
Neem anders ff contact op met KPN, die gebruikersnaam klopt niet. Misschien staat de juiste firmware er niet op ofzo?
Meen trouwens dat KPN van afstand die dingen update, dus anders gewoon eens een dagje aansluiten en geduld hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')