Hallo,
In het Brainstorm-topic zag ik dat testcases nogal schaars waren in FOT en dus dacht ik: laat ik er eens eentje openen

Ik ben zelf nu een klein jaartje bezig met fotografie en was (en ben nog steeds) op zoek naar verschillende manieren/stijlen/vormen van fotografie. Na verloop van tijd kwam ik erachter dat ik vooral landschappen/gebouwen/abstracte scenes interessant vind en zodoende ontdekte ik via tutorials vanzelf de HDR-fotografie. In het begin waren de meeste foto's echt overdone en zag je op een gegeven moment niet meer goed wat mooi en lelijk was.. Na verloop van tijd zit je steeds vaker aan de schuifjes en heb je wel door hoe en wat, dus nu ben ik op een punt dat ik een aantal bewerkte HDR/Tonemap foto's de revue wil laten passeren zodat jullie er op kunnen schieten

Ik weet dat ik mij nu kwetsbaar opstel dus ik hoor graag je opbouwende kritiek.. positieve punten hoeven ook niet onbenoemd te blijven

De opmerkingen hoeven niet beperkt te blijven tot de HDR/Tonemap bewerking, maar uiteraard ook compositie, belichting et cetera..
Take it away!
Foto 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 4om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 6om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 7om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 8om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 9om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 11om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 12om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Foto 13om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie