Oh no you didn'tquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb je een verdoving gehad? Niet eten en drinken tot deze is uitgewerkt en ik raad je aan om even niet te beffen. Zitten ook plas en poepbacterieen daar he.
Ach, wees maar niet bang. In plas zitten geen bacteriën...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net geprobeerd de tandarts te bellen, maar hij is er niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Dat weten wij toch niet![]()
Bel gewoon even je tandarts op
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:35 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Last je tandarts voortaan iets anders trekken dan hoef je niet meer te beffen.
Bel de dienstquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Albert7777 het volgende:
[..]
Heb net geprobeerd de tandarts te bellen, maar hij is er niet meer.
Ja nu twijfel ik, want ik wil mijn vriendin liever niet teleurstellen.
Bang dat ze boos wordt :-(
denk je dat het fresh wordt als ze zich met een wc papiertje schoonmaakt na het zeiken/schijten?quote:
Omdat je niet kan beffen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Albert7777 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een grappenmaker bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Albert7777 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
tuut... tuut... tuut... 'Ja hallo met tandarts ....' 'Hallo, u spreekt met Albert 7777. Ik was vandaag bij u geweest om een kies te trekken en daar heb ik nu een vraag over. Kan ik vanavond mijn vriendin beffen?'
Ja sorry het klinkt mss heel zwak, maar ik kom echt in de problemen, dus graag serieus nemen!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef Peter het volgende:
Kon de tandarts die cofferdam(of beflapje) niet vast laten zitten in je bek?
Naja of een ontsteking of al je tanden eruit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Albert7777 het volgende:
[..]
Ja sorry het klinkt mss heel zwak, maar ik kom echt in de problemen, dus graag serieus nemen!!!
Mijn vriendin heeft last van woede aanvallen, vandaar dus.
Laat een mattie van je ff invallen danquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Albert7777 het volgende:
[..]
Ja sorry het klinkt mss heel zwak, maar ik kom echt in de problemen, dus graag serieus nemen!!!
Dit meen je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Albert7777 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |