PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762wat is een lach als je van binnen huilt
Ik ken die laatste ook niet in het echt, maar in FUT is hij een baas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Johnbon het volgende:
Gerucht gaat dat Christian Tello naar Ajax komt volgend jaar op huur basis. En Deulofeu. Die laatste ken ik eigenlijk niet.
Ik zie Ajax eigenlijk liever geen huurclub worden..als ze iemand voor 2 jaar kunnen huren kan het nog wel, maar 1 seizoen is steeds zo brak. Deulofeu is een megatalent en heeft een erg goed seizoen gehad in Barca B en zit dicht tegen het eerste aan. Tello is gewoon de Lukoki van Barca, maar heeft best veel gespeeld dit seizoen..zou erg raar zijn als hij naar Amsterdam zou komen. Dan zou verhuren in La Liga veel logischer zijn. Cuenca maakt de beste kans, maar las dat zijn salaris nog een struikelblok is. Hij wilde zelf wel in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Johnbon het volgende:
Gerucht gaat dat Christian Tello naar Ajax komt volgend jaar op huur basis. En Deulofeu. Die laatste ken ik eigenlijk niet.
Gelul denk ik. Maar Deulofeu is welkom.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Johnbon het volgende:
Dat duurde 20 minuten bij mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
Ook nog een mail gestuurd maar ik heb nog steeds geen kopie in mijn mailbox
Ah ok.quote:
Zo te zien Serena Williams die aan haar cereal zit.quote:
FM met Belgiëquote:
Misschien dat Muniesa erbij komt maar voor die positie heb je ook al Denswil,Moisander en Bazoer eventueelquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax eigenlijk liever geen huurclub worden..als ze iemand voor 2 jaar kunnen huren kan het nog wel, maar 1 seizoen is steeds zo brak. Deulofeu is een megatalent en heeft een erg goed seizoen gehad in Barca B en zit dicht tegen het eerste aan. Tello is gewoon de Lukoki van Barca, maar heeft best veel gespeeld dit seizoen..zou erg raar zijn als hij naar Amsterdam zou komen. Dan zou verhuren in La Liga veel logischer zijn. Cuenca maakt de beste kans, maar las dat zijn salaris nog een struikelblok is. Hij wilde zelf wel in ieder geval.
Dat is ook 3x niks. Als je zo'n Bartra en Pique ziet dan kan die Muniesa er al helemaal geen kut van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dat Muniesa erbij komt maar voor die positie heb je ook al Denswil,Moisander en Bazoer eventueel
Niet echt nodig nee, zelfs niet als Alderweireld vertrekt. CB is ook de beoogde positie van Boilesen eigenlijk, maar weet niet wat de plannen nu met hem zijn na al die blessures. Linksback Blind uit de basis spelen zit er voorlopig ook niet in. Muniesa is niet nodig in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dat Muniesa erbij komt maar voor die positie heb je ook al Denswil,Moisander en Bazoer eventueel
Muniesa is een veel groter talent dan Bartra, maar blessures verneuken het voor hem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook 3x niks. Als je zo'n Bartra en Pique ziet dan kan die Muniesa er al helemaal geen kut van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |