Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik mee ging.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sebesse het volgende:
Wacht, jij maakt afspraakjes met andere (verkrachters/) jongen, terwijl je al een vriend heeft? Idioot.
wat is de klacht nu, dat je een man bent met een jurk aan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef Kshock het volgende:
[..]
Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik mee ging.
Als je nog genoeg bij je verstand bent om te weten wat je opschrijft, ben je hier duidelijk afspraken aan het maken met die jongen, en als je het toch wilt afzwakken: Hem het wel toezeggen, zonder concrete datum.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef Kshock het volgende:
[..]
Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik mee ging.
quote:Sporten natuurlijk, nouja nog een heel gesprek met die kerel gehad, totdat die vraagt of ik morgen tijd heb om samen met hem te gaan sporten. Ik zei ik weet niet laat het je nog wel weten en hij gaf zijn nummer. Toen vroeg die of we dan zouden gaan 'lopen' want dat was sportiefer.. ___! ik zei nee ik fiets gewoon dat is ook sportief. Hij zei oke oke is prima als je kan haal ik je wel op bij je huis..
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
Zie hier mijn relaas, opperidioot!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Telefooncel het volgende:
Je hebt niet gezegd dat je een vriend hebt tegen hem?
Zou kunnen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef Piye het volgende:
Volgens mij voelt je vriend gewoon nattigheid en probeert hij nu deze hunk in diskrediet te brengen. Vuile streek.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |