Nee toen nog niet, penis was nog in de groei.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was Mozy ook hung like een peerd?
Mozy is vorige maand omgekomen bij de Boston Marathon.....quote:
Lolquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mozy is vorige maand omgekomen bij de Boston Marathon.....
Ik ben sws nog kinderachtig. Dus prima.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Gorzalka het volgende:
Haha 2Nutz, die foto van jou in US. Ik had die trui ook in een andere kleur, maar die heb ik op mijn 16e weggegooid omdat het te kinderachtig was geworden.
Mja, als je een baan hebt waarbij je de hele dag kunt FOK!ken hoeft dat ook niet, inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben sws nog kinderachtig. Dus prima.
Je kleren weg doen om volwassen over te komen
Welke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lol
[..]
Ik ben sws nog kinderachtig. Dus prima.
Je kleren weg doen om volwassen over te komen
Daaromquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mja, als je een baan hebt waarbij je de hele dag kunt FOK!ken hoeft dat ook niet, inderdaad.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #88quote:
Opmaatje naar de aflevering van FOK! cribs die bij mij wordt gefilmdquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom
Wel leuk een keer inzicht in jouw leven zo hoor verder.
Van hoe of wat enzo weetjewel
Is toch leuk?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #88
In de OP.
[..]
Opmaatje naar de aflevering van FOK! cribs die bij mij wordt gefilmd.
Interessant.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #88
In de OP.
[..]
Opmaatje naar de aflevering van FOK! cribs die bij mij wordt gefilmd.
Tja.. Ik hou wel van een hipster look. Alleen moet daar nog een hele grote man onder zitten. En dat is 2nutz niet. Jammer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In de ogen van een 16-jarige Gorzalka niet.
Smaken verschillenquote:
Groot? Ben 1.82 maar als je als persoon bedoeld dan ja, helaas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja.. Ik hou wel van een hipster look. Alleen moet daar nog een hele grote man onder zitten. En dat is 2nutz niet. Jammer.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In de ogen van een 16-jarige Gorzalka niet.
Jij met je 'alles moet groot'quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja.. Ik hou wel van een hipster look. Alleen moet daar nog een hele grote man onder zitten. En dat is 2nutz niet. Jammer.
De iele hulk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:48 schreef Gorzalka het volgende:
What the hell is die pyjama daaronder trouwens?
Nog een paar jaartjes rijpenquote:
Als 13-jarig meisje met opkomende tietjes heb je toch ook vaak genoeg gemerkt dat volwassen mannen naar je keken? Dat is toch niet iets nieuws?quote:
Ja. Alles moet groot. Ben zelf ook groot, hoorquote:
Idd. Mannen willen gewoon kneedbare meidjes. Geen zure vrouwen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 13-jarig meisje met opkomende tietjes heb je toch ook vaak genoeg gemerkt dat volwassen mannen naar je keken? Dat is toch niet iets nieuws?
Ja.. Had dat vroeger wel idd toen ik 13 was ofzo...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 13-jarig meisje met opkomende tietjes heb je toch ook vaak genoeg gemerkt dat volwassen mannen naar je keken? Dat is toch niet iets nieuws?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dik ben je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Alles moet groot. Ben zelf ook groot, hoorBreed moet ie zijn. Als een beest gewoon. Yammm.
Niet. U like attentionquote:
Gewoon 16, hoor.quote:
Niet dik. Beetje mollig. Ben 1.78 en heb brede heupen etc. Zie je een skinny al naast me lopen.quote:
Dat is een huge teefquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet dik. Beetje mollig. Ben 1.78 en heb brede heupen etc. Zie je een skinny al naast me lopen.
Dus toen haalde je je tieten er af?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik was echt zo like
[ afbeelding ]
Had je ook zo'n vieze oom die dan zoiets zei als "zo, dat begint al aardig te groeien zie ik?" (sleb sleb)quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, werd er gewoon boos van, zo vies vond ik het dat ze dat deden.
WOW WOW WOW WOW WROM GELIJK ZO OVER MIJN PENIS?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
itt jouw kleine manhood ja. Schrikken eh.
Stfu biatch. Incasseren. Jij deelt ook uit. Kleine.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WOW WOW WOW WOW WROM GELIJK ZO OVER MIJN PENIS?!
Toch dus nog ff genieten van alle aandacht hmquote:
Zal je eens laten zien wat uitdelen is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stfu biatch. Incasseren. Jij deelt ook uit. Kleine.
Genieten ja, geweldig. Met nog grotere tieten dan ik op m'n 13e had, echt fantastisch was het.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch dus nog ff genieten van alle aandacht hm
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genieten ja, geweldig. Met nog grotere tieten dan ik op m'n 13e had, echt fantastisch was het.
Sorry. Piemel van cb dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
Moet het nou alweer over de tieten van Vas gaan.
Da's beter, raak ik ook maar niet over uitgepraat.quote:
Nou, laat horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's beter, raak ik ook maar niet over uitgepraat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |