PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Nieuwe cup? Vertel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een kutnacht..voor mijn doen vroeg naar bed, dan om 4u klaarwakker en niet meer in slaap komen. Toen maar FIFA spelen van 6 tot half 9
Wel die nieuwe cup gewonnen..premium gold pack als prijs. Zat o.a. Cavani en 2k in, maar Cavani zal wel niets meer waard zijn.
Beter doe je dat vroeg. Ik heb soms nog nachtmerries van de IB-groepquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet mijn gratis geld nog gaan regelen en een OV chipkaart
Dat wilde ik gaan doen, maar volgens DUO ligt DigiD erui (is niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet mijn gratis geld nog gaan regelen en een OV chipkaart
Ik heb een OCW code nodig om me in te schrijen bij een studie, maar die heb ik niet. DUO reageert ook niet echt snelquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter doe je dat vroeg. Ik heb soms nog nachtmerries van de IB-groep
Super origineel. MOTM Cup, geen eisen. Geen coins. Winst online premium gold pack, winst offline een gewone gold pack.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Super origineel. MOTM Cup, geen eisen. Geen coins. Winst online premium gold pack, winst offline een gewone gold pack.
Wat de nøk is DUO? Is dat de nieuwe IB-groep?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat wilde ik gaan doen, maar volgens DUO ligt DigiD erui (is niet zo)
[..]
Ik heb een OCW code nodig om me in te schrijen bij een studie, maar die heb ik niet. DUO reageert ook niet echt snel
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat de nøk is DUO? Is dat de nieuwe IB-groep?
Hij stond er wel tussen, maar weet eigenlijk niet of hij op expired stond..niet op gelet. Ik kreeg een voice message net van iemand waar ik met 8-0 van won..heel gemompel waar ik alleen de scheldwoorden van kon verstaan. Toen vroeg ik of hij het nog een keer wilde proberen maar dan iets harder tenzij zijn moeder dan wakker zou worden. Toen bleek hij gewoon kinderen te hebben..wat een mongooltje ben je danquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die andere cup er nog, of al gestaakt?
Wat een treurigheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stond er wel tussen, maar weet eigenlijk niet of hij op expired stond..niet op gelet. Ik kreeg een voice message net van iemand waar ik met 8-0 van won..heel gemompel waar ik alleen de scheldwoorden van kon verstaan. Toen vroeg ik of hij het nog een keer wilde proberen maar dan iets harder tenzij zijn moeder dan wakker zou worden. Toen bleek hij gewoon kinderen te hebben..wat een mongooltje ben je dan
Zit je 's ochtends vroeg in je keldertje in je headset te schelden tegen random mensen op internet terwijl je kinderen boven liggen te slapen
Niks veranderd dus qua dienstverlening.quote:
Absoluut. Het lag allemaal aan die kutscheids.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:53 schreef psychedelicate het volgende:
barca was duidelijk superieur gisteren
Nee volgens Tito kwam het door de afwezigheid van Messi, Puyol, Mascherano en Busquets.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Het lag allemaal aan die kutscheids.
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Het lag allemaal aan die kutscheids.
Ja, Barca heeft geen fatsoenlijke kans gehad. Alleen een paar voorzetten van Alves die op doel gingen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Barca en de fans kunnen het feit dat hun twee beste spelers niet speelden als excuus gebruiken, maar Bayern was vast veel beter, of niet?
Dat laatste ja. Eigenlijk had Bayern in de eerste helft al de deur definitief in het slot moeten gooien (voor zover dat nog niet het geval was). Barca creeerde amper kansen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Barca en de fans kunnen het feit dat hun twee beste spelers niet speelden als excuus gebruiken, maar Bayern was vast veel beter, of niet?
Yeh, zag 'm een hoog* cijfer op Voetbalzone (hoewel lolVoetbalzone en die ratingsquote:
Daar gaat de FFP rating van barca... down the drain.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Commentator vertelde nog dat Zubi in de zomer sowieso 5/6 spelers (keeper, 2 verdedigers, 2 middenvelders en een aanvaller) wil gaan aantrekken. Ben benieuwd
Zubi rekent volgens mij jeugdspelers ook als nieuwe spelers. Het enige dat Barca nodig heeft is een CB en een GK; daar moeten ze het hele transferbudget naartoe gooien. Misschien een aanvaller, ja, maar ze moeten gewoon zorgen dat zowel Villa als Alexis blijven. Prima spelers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Commentator vertelde nog dat Zubi in de zomer sowieso 5/6 spelers (keeper, 2 verdedigers, 2 middenvelders en een aanvaller) wil gaan aantrekken. Ben benieuwd
prima spelers maar niet als je de CL finale wil halen. sanchez... leuk maar niet top.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zubi rekent volgens mij jeugdspelers ook als nieuwe spelers. Het enige dat Barca nodig heeft is een CB en een GK; daar moeten ze het hele transferbudget naartoe gooien. Misschien een aanvaller, ja, maar ze moeten gewoon zorgen dat zowel Villa als Alexis blijven. Prima spelers.
Haal Ramos en Casillas maar op. <3
Ligt er ook aan of ze dat Braziliaanse paradepaardje gaan kopen of niet. Hopelijk niet. Ze hadden vorig jaar een Hummels moeten vastleggen, toen hij nog maar ¤15,000,000-ish was. Had dit jaar ook wel geholpen, nu hebben ze in een kleine 50 wedstrijden met 13 verschillende centrale duo's gespeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daar gaat de FFP rating van barca... down the drain.
zelfs messi verkopen haalt ze straks niet meer uit de schulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |