quote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is donderdag iets groters te winnen
KNVB beker, belangrijkste prijs van Nederlandquote:
Ja man, spelers die op spelersbus klimmen, supporters die ernaast staan te schuimbekken, alles.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan jullie net zoals Feyenoord ook de 2e plaats vieren?
Ik heb de CL-winst 2014 al op mijn kont staan man.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso 2de plek, heb al een afspraak liggen voor een tattoo
Kijk, wij zijn een arme club maar we voeren een verstandig beleid. Wij mogen die 2e plek uitbundig vierenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan jullie net zoals Feyenoord ook de 2e plaats vieren?
Man, man, man, wat ben jij dom zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 07:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik heb de CL-winst 2014 al op mijn kont staan man.
Ik ga voor een sinas hoor. Lekker wild.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Ik verheug me nu al op mijn gratis beker cola straks. Héérlijk!
Ik heb gehoord dat de ranja ook koud staat... WAAR IS DAT FEESTJE?!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik ga voor een sinas hoor. Lekker wild.
anders is het helemaal zo zieligquote:Op zondag 5 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Toch mooi dat in elk topic Feyenoord wordt aangehaald.
HIER IS DAT FEESTJE!!!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de ranja ook koud staat... WAAR IS DAT FEESTJE?!
Ik zou er niet bepaald trots op zijn als mijn club aangehaald wordt onder het motto "2de plaats vieren".quote:Op zondag 5 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Toch mooi dat in elk topic Feyenoord wordt aangehaald.
quote:
quote:Ronald Koeman heeft de druk voor het treffen tussen Feyenoord en Vitesse flink opgevoerd. De coach van de Rotterdammers noemde de ontmoeting met de nummer twee van de ranglijst cruciaal en verwacht zelfs dat de winnaar uiteindelijk met de tweede plaats aan de haal zal gaan. Van PSV, dat ook nog een goede kans maakt, verwacht Koeman gek genoeg niet zo veel meer. Volgens de oefenmeester is het programma van de Eindhovenaren te zwaar. Komend weekend wacht de lastige uitwedstrijd bij AZ en op de afsluitende speeldag staat een uitwedstrijd bij FC Twente gepland. “De ploeg die zondag wint, wordt tweede”
Waardoor PSV niet beter op gaat spelen..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
En wat is dat NEC maar een laffe kut bendevanaf minuut 1 met 11 man op eigen helft, ze liggen nog net niet in de goal.
![]()
Ga gewoon voetballenals je dan snel met 3-0 achter komt kun je het altijd nog dicht gooien.
RKC ook nog met 10 man.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is nog niet afgelopen maar RKC end ADO 2-0 voorsprong is iig een mooie start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |