Daarom kijkt ajax nu naar Maher en v Ginkelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:42 schreef Oldie57 het volgende:
Wanneer worden ze eens wakker in Eindhoven? Het beleid van kopen, kopen en kopen van spelers werkt gewoon niet meer.
Hij is voor PSV.quote:
Niets aan gelogenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:47 schreef Oldie57 het volgende:
Ik hoor en zie ventje Afellay nog brullen zes jaar geleden: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM.
Tja ....
PSV heeft 40 mln. uitgegeven aan nieuwe spelers en wat heeft het ze gebracht? Juist, de KNVB-finale en de hoon van de natie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom kijkt ajax nu naar Maher en v Ginkel
Aangezien dat dus niet werkt kunnen we ook Vitesse doorstrepen en wordt Feyenoord volgend jaar afgetekend kampioen, dat wil je zeggen?
Weer wat geleerd! Maakt ook niet uit, want deze droeftoeterigheid is sneu voor welke club je ook bent.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:01:50#Hiddink bevestigt in #AD het bericht in VI van enkele weken geleden dat hij is gevraagd om mee te denken bij hervormingen #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:03:03de initiator van dit proces is inderdaad PSV-commissaris Hans van Breukelen. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:05:00Hiddink is niet de enige grote #PSV-er die is gepolst. En zeker niet de enige die zich achter het proces heeft geschaard reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:06:29om uiteenlopende redenen hebben ze niet allemaal behoefte om hun steun te openbaren. Dat #Hiddink nu als eerste opstaat, kan kickstart geven reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:07:28De mensen die een koerswijziging bij #psv willen veroorzaken, opteren voor de dialoog en niet voor een loopgravenoorlog reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:09:53Er werd in het Eindhovense wat lacherig gedaan over de plannen vd opposanten vh huidige beleid, maar deze groepering is zeer serieus reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:10:39Zo zijn niet alleen clubiconen, maar ook zeer grote sponsoren bij het proces betrokken. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:57:11Nu #Hiddink is aangehaakt bij groepering-Van Breukelen verwacht ik dat geest uit de fles is (bah, cliché). Roerige zomer nadert voor PSV reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 10:10:18Hiddink steunt oppositie PSV, Van Breukelen de initiator http://t.co/hyT8ozg9OK reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 11:34:32zo dadelijk op het onvolprezen vi.nl exclusief: #PSV-commissaris Van Breukelen over de situatie bij PSV. 'Dit is de juiste weg', aldus Breuk reageer retweet
Verdomme. Hopelijk blijven Sanders en Brands wel, dat zijn echte toppertjes.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 11:59:02PSV-commissaris Van Breukelen: 'Dit is de juiste weg' http://t.co/KGLxD7DXMU reageer retweet
Dus Sanders weg?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze vinden het huidige beleid kut en willen dit verbeteren.
Je bent tegen PSV maar je blijft maar terugkomen hierquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen PSV: het beleid van deze club is ontzettend slecht.
Oldie, Elfjaar, DonerDurum, ClapClap, Devv... 1 pot nat. Allemaal aids dat alleen maar hier komt trollen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Maakt ook niet uit, want deze droeftoeterigheid is sneu voor welke club je ook bent.
Ben je ook wezen demonstreren voor die overbetaalde snotneus van een Pelle en zijn nieuwe contract?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen PSV: het beleid van deze club is ontzettend slecht.
Heb al wat bloemetjes gestuurdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oldie, Elfjaar, DonerDurum, ClapClap, Devv... 1 pot nat. Allemaal aids dat alleen maar hier komt trollen.
Wat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ook wezen demonstreren voor die overbetaalde snotneus van een Pelle en zijn nieuwe contract?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las in de VBL SC dat hij een contract had van een aantal jaar voor 1,3 miljoen
Nee man, dat is inclusief alle bonussen als ik het goed onthouden heb. Dus kampioen worden, elke wedstrijd spelen, winst premies e.d. Denk dat hij rond de 9 ton/ 1 miljoen zit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las in de VBL SC dat hij een contract had van een aantal jaar voor 1,3 miljoen
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 12:06:03#Wijnaldum en #Depay trainen mee, gewoon beschikbaar voor #PSV - #NEC. reageer retweet
Dat is nog belachelijk. Mijn punt, zeiken over 'onze' club en ons beleid terwijl je eigen club gewoon weer bezig gaat met die domme streken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat is inclusief alle bonussen als ik het goed onthouden heb. Dus kampioen worden, elke wedstrijd spelen, winst premies e.d. Denk dat hij rond de 9 ton/ 1 miljoen zit.
Dat Wijnaldum er even 5 in schiet en een gek dan met 7.5 miljoen aan komt. Weg ermee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 12:06:03#Wijnaldum en #Depay trainen mee, gewoon beschikbaar voor #PSV - #NEC. reageer retweet
Het salarisbudget is er niet mee overschreden dus waarom zou het dom zijn?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nog belachelijk. Mijn punt, zeiken over 'onze' club en ons beleid terwijl je eigen club gewoon weer bezig gaat met die domme streken.
Omdat het gewoon geen goede speler is die zo'n salaris verdient/hoort te krijgen. Volgend jaar komt hij weer met moeite boven de 10 goals.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het salarisbudget is er niet mee overschreden dus waarom zou het dom zijn?
Ik vind dat niet belachelijk. Zonder dit contract had Feyenoord voor het derde jaar op rij een gelukstreffer moeten hebben voor in de spits, nu heb je gewoon een kwaliteitsspits binnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nog belachelijk. Mijn punt, zeiken over 'onze' club en ons beleid terwijl je eigen club gewoon weer bezig gaat met die domme streken.
Net als Feyenoord dit seizoen ging strijden om plek 8 zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geen goede speler is die zo'n salaris verdient/hoort te krijgen. Volgend jaar komt hij weer met moeite boven de 10 goals.
Wijnaldum kan je denk ik wel winst op maken met zijn stats.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat Wijnaldum er even 5 in schiet en een gek dan met 7.5 miljoen aan komt. Weg ermee.
Omdat nu al die "talentjes" een gelijkwaardig salaris willen hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het salarisbudget is er niet mee overschreden dus waarom zou het dom zijn?
Onzin. Niet Derksen napraten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat nu al die "talentjes" een gelijkwaardig salaris willen hebben.
Zo lang ze maar niet goals/aantal kansen stats bekijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wijnaldum kan je denk ik wel winst op maken met zijn stats.
Het is juist een geweldige speler voor een team, ook zonder zijn goals.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geen goede speler is die zo'n salaris verdient/hoort te krijgen. Volgend jaar komt hij weer met moeite boven de 10 goals.
We zullen zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is juist een geweldige speler voor een team, ook zonder zijn goals.
Glazen bol werkt ook wel prima.
Onzingeruchtje van voetbalzone.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bulgaarse verdediger kopen is ook zoiets, Feyenoord gaat ook weer de oude kant op...
Ook dat is alweer ontkracht. Lul aub niet zo slap als je totaal geen benul hebt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bulgaarse verdediger kopen is ook zoiets, Feyenoord gaat ook weer de oude kant op...
Dat riep men na vorig seizoen ook al.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen zientenzij Feyenoord beter gaat spelen zullen volgend jaar 4/5e worden. Het is gewoon erg matig.
Ik denk nog steeds niet dat ze die halen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe PSV deze zomer doorkomt. Voorrondes CL beginnen vrij vroeg, veel tijd om ingespeld te raken is er niet.
Hold your horses bro. Eerst 2e zien te eindigenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe PSV deze zomer doorkomt. Voorrondes CL beginnen vrij vroeg, veel tijd om ingespeld te raken is er niet.
Dat zal best eens waarheid kunnen worden, volgens mij de 5e begroting van Nederland dus dan is 4/5e gewoon een prima positie. Dat doet niets af aan het feit dat het contract met Pelle gewoon goed is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen zientenzij Feyenoord beter gaat spelen zullen volgend jaar 4/5e worden. Het is gewoon erg matig.
Als ze morgen niet 3 punten pakken gun ik ze het niet eens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hold your horses bro. Eerst 2e zien te eindigen
Maar daar zeg ik ook niks over. Dat doen ze goed en Koeman maakt ze beterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat riep men na vorig seizoen ook al.
Vooralsnog doet Feyenoord het met een beperkt budget net zo goed of beter dan koopclubs als Vitesse en PSV.
Volgensmij staat PSV nog in de betere pot dan dat Feyenoord vorig seizoen zat, dus ontlopen we iig een paar goeie teams. Maar zelfs dan zie ik PSV het niet halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Valt best mee, laatste wedstrijd vond ik ze erg goed spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste voorronde is ook PSV onbeschermd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij staat PSV nog in de betere pot dan dat Feyenoord vorig seizoen zat, dus ontlopen we iig een paar goeie teams. Maar zelfs dan zie ik PSV het niet halen.
Feyenoord? Daar kregen ze ook alle ruimte voor, veldspel viel mij tegen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Valt best mee, laatste wedstrijd vond ik ze erg goed spelen.
Ze blijven ook maar komen zelfs als het niet over Feyenoord gaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wel leuk dat het in het PSV-topic weer al 2 pagina's over Feyenoord gaat.
Komt door dat gespuis als jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wel leuk dat het in het PSV-topic weer al 2 pagina's over Feyenoord gaat.
Je zegt dat het erg matig is. Gezien de mogelijkheden vind ik dat allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar daar zeg ik ook niks over. Dat doen ze goed en Koeman maakt ze beter
weenie, zal zo wel ff kijken in mijn glazen bolquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke clubs uit andere landen gaan waarschijnlijk de voorronde CL in?
quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ook wezen demonstreren voor die overbetaalde snotneus van een Pelle en zijn nieuwe contract?
Waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weenie, zal zo wel ff kijken in mijn glazen bol
Gebruik die van geo. Die werkt beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weenie, zal zo wel ff kijken in mijn glazen bol
Resultaat wel ja. Maar het is niet zo goed als men zegt of denkt. Daarnaast hoor je gewoon 6 punten minder te hebben omdat de scheidsrechters 'falen'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zegt dat het erg matig is. Gezien de mogelijkheden vind ik dat allemaal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Resultaat wel ja. Maar het is niet zo goed als men zegt of denkt. Daarnaast hoor je gewoon 6 punten minder te hebben omdat de scheidsrechters 'falen'.
Pieperdepiep.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Resultaat wel ja. Maar het is niet zo goed als men zegt of denkt. Daarnaast hoor je gewoon 6 punten minder te hebben omdat de scheidsrechters 'falen'.
Ja, maar volgend jaar kan het dubbeltje dus ook de andere kant opvallen, wat ik denk dat gaat gebeuren en dan sta je dus een stuk lager.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieperdepiep.
Draait voetbal niet om resultaat dan?
Heb je hem wel opgepoetst voordat je deze post maakte?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar volgend jaar kan het dubbeltje dus ook de andere kant opvallen, wat ik denk dat gaat gebeuren en dan sta je dus een stuk lager.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij gaat het ontkennen dat jullie 3 punten gegeven zijn door de scheids bij Roda?
Want?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Makkelijk om zo te reageren wanneer de scheids in je voordeel fluit.
Wel leuk weetje mocht Fey dit weekend verliezen (en wij winnen) dan maakt het niet meer uit wat er in Enschede gebeurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Maargoed, genoeg over Feyenoord![]()
Morgen verwacht ik een makkelijke overwinning 4-0. Die laatste wedstrijd zal spannend worden. Kijken of de boys dan weer gaan bezwijken onder de druk
En een blacklight.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ff een nat doekje meenemen om 'm schoon te poetsen.
Vitesse vriend, je vergeet Vitesse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel leuk weetje mocht Fey dit weekend verliezen (en wij winnen) dan maakt het niet meer uit wat er in Enschede gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |