Ook heel even het kampioenschap gevoel gehad?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Was ik dinsdag al om het één en ander te vieren. Maar daar was het vooral oranje in plaats van rood-wit. Toch een minder mooi zicht.
Niet mee eens. PSV had dit jaar kampioen moeten worden. De rest is teleurstelling en een slecht gevoel over alles wat er gebeurt is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef alf89 het volgende:
Toch erg jammer van al die incidenten dit seizoen.
Mocht PSV tweede worden en de beker winnen, was dit seizoen toch voor mij geslaagd geweest. Zeker als je ook nog de JC-schaal meerekent.
Door die incidenten kan je achteraf niet met een goed gevoel terugkijken op het afgelopen seizoen, terwijl dat met een tweede plaats en twee prijzen toch zou moeten kunnen.
PSV moet misschien zijn doelen maar eerst eens bijstellen om zo wat rust in de organisatie te creëren. Dan maar de komende twee jaar ook geen kampioen worden. Als je maar eens een goede organisatie neer zet en niet van die belachelijke dure aankopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Niet mee eens. PSV had dit jaar kampioen moeten worden. De rest is teleurstelling en een slecht gevoel over alles wat er gebeurt is.
Eens, toen ze met die grondverkoop lucht kregen hadden we ipv met miljoenen te strooien rustig moeten gaan bouwen aan een krachtige organisatie met sterke mensen op elke plek. Dan komt dat sportieve succes op den duur vanzelf en garandeer je de continuïteit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:52 schreef alf89 het volgende:
[..]
PSV moet misschien zijn doelen maar eerst eens bijstellen om zo wat rust in de organisatie te creëren. Dan maar de komende twee jaar ook geen kampioen worden. Als je maar eens een goede organisatie neer zet en niet van die belachelijke dure aankopen.
De manier waarop PSV nu werkt, is naar mijn mening onverantwoord.
Exact mijn idee. Iedereen weet dat het eigenlijk gemeentesteun was. Dan ga je niet meteen de volgende dag voor miljoenen aan spelers kopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, toen ze met die grondverkoop lucht kregen hadden we ipv met miljoenen te strooien rustig moeten gaan bouwen aan een krachtige organisatie met sterke mensen op elke plek. Dan komt dat sportieve succes op den duur vanzelf en garandeer je de continuïteit.
dan had je weinig aan die steun. Die steun was juist om weer snel aan de top te komen. Ging je rustig bouwen dan was die steun niet nodig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, toen ze met die grondverkoop lucht kregen hadden we ipv met miljoenen te strooien rustig moeten gaan bouwen aan een krachtige organisatie met sterke mensen op elke plek. Dan komt dat sportieve succes op den duur vanzelf en garandeer je de continuïteit.
Al kwam het uit de lucht vallen... En je mag best een dure aankoop of twee doen maar doe het dan evenwichtig. Ik haal het voorbeeld Wijnaldum nog maar eens van stal. Voor die positie hadden we toen Toivonen, Bakkal en Labyad. En dan ga je voor 5 miljoen Feyenoord spekken voor Wijngum?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:48 schreef alf89 het volgende:
[..]
Exact mijn idee. Iedereen weet dat het eigenlijk gemeentesteun was. Dan ga je niet meteen de volgende dag voor miljoenen aan spelers kopen.
Sanders maakte anders de indruk dat het anders wel eens einde PSV geweest zou kunnen zijn... Er was wel een plan B schijnbaar maar dat zag er ongeveer zo uit zoals Feyenoord nu opereert. Het feit dat ze ons misschien voor het tweede jaar op rij daarmee gaan passeren zegt wel genoeg over hoe erg de verantwoordelijken bij PSV gefaald hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
dan had je weinig aan die steun. Die steun was juist om weer snel aan de top te komen. Ging je rustig bouwen dan was die steun niet nodig.
Het was inderdaad risicovol. Maar een lening nemen om het dan ergens in een donker hoekje te zetten heb je zo weinig aan. Daarvoor is de rente toch te hoog. Daarmee wilden ze weer direct terug naar de top. Met een andere TD en daarmee beter aankoopbeleid was dat trouwens nog succesvol geweest ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sanders maakte anders de indruk dat het anders wel eens einde PSV geweest zou kunnen zijn... Er was wel een plan B schijnbaar maar dat zag er ongeveer zo uit zoals Feyenoord nu opereert. Het feit dat ze ons misschien voor het tweede jaar op rij daarmee gaan passeren zegt wel genoeg over hoe erg de verantwoordelijken bij PSV gefaald hebben.
Dit is een 'hadden moeten' die nooit had kunnen gebeuren. Immers dacht men dat het kwa organisatie juist allemaal prima zat. Behalve Rutten misschien. Maar laten we eerlijk wezen, die verdediging is de oorzaak geweest dat het zo matig gaat. En Brands is degene geweest die al het geld verbrast heeft door het onverantwoord uit te geven aan sowieso de verkeerde spelers, maar daarnaast ook geen verdedigers van niveau gehaald heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was het maar gemeentesteun, dan hadden we die kosten niet gehad en was de grond nog in eigen bezit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:48 schreef alf89 het volgende:
[..]
Exact mijn idee. Iedereen weet dat het eigenlijk gemeentesteun was. Dan ga je niet meteen de volgende dag voor miljoenen aan spelers kopen.
Okéquote:
Ze doen net alsof Twente al de 3 punten binnen heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:
Goede analyse wel. Een pareltje voor dit topic.
Natuurlijk wordt het geen makkelijke pot en kan PSV best wel eens verliezen daar. Realistisch gezien is die kans misschien ook best groot. Met de faalangst in de selectie. En de slechte prestaties in uitwedstrijden. En in toppers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze doen net alsof Twente al de 3 punten binnen heeft.
Goede argumenten dat ze wel even gaan winnen? Ho maar.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze doen net alsof Twente al de 3 punten binnen heeft.
Goede argumenten dat ze wel even gaan winnen? Ho maar.
Oldie is voor Feyenoord johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
Oldie57. Man man man, ik ben ook voor Ajax hoor, maar dit niveau.
Daarom kijkt ajax nu naar Maher en v Ginkelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:42 schreef Oldie57 het volgende:
Wanneer worden ze eens wakker in Eindhoven? Het beleid van kopen, kopen en kopen van spelers werkt gewoon niet meer.
Hij is voor PSV.quote:
Niets aan gelogenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:47 schreef Oldie57 het volgende:
Ik hoor en zie ventje Afellay nog brullen zes jaar geleden: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM.
Tja ....
PSV heeft 40 mln. uitgegeven aan nieuwe spelers en wat heeft het ze gebracht? Juist, de KNVB-finale en de hoon van de natie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom kijkt ajax nu naar Maher en v Ginkel
Aangezien dat dus niet werkt kunnen we ook Vitesse doorstrepen en wordt Feyenoord volgend jaar afgetekend kampioen, dat wil je zeggen?
Weer wat geleerd! Maakt ook niet uit, want deze droeftoeterigheid is sneu voor welke club je ook bent.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:01:50#Hiddink bevestigt in #AD het bericht in VI van enkele weken geleden dat hij is gevraagd om mee te denken bij hervormingen #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:03:03de initiator van dit proces is inderdaad PSV-commissaris Hans van Breukelen. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:05:00Hiddink is niet de enige grote #PSV-er die is gepolst. En zeker niet de enige die zich achter het proces heeft geschaard reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:06:29om uiteenlopende redenen hebben ze niet allemaal behoefte om hun steun te openbaren. Dat #Hiddink nu als eerste opstaat, kan kickstart geven reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:07:28De mensen die een koerswijziging bij #psv willen veroorzaken, opteren voor de dialoog en niet voor een loopgravenoorlog reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:09:53Er werd in het Eindhovense wat lacherig gedaan over de plannen vd opposanten vh huidige beleid, maar deze groepering is zeer serieus reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:10:39Zo zijn niet alleen clubiconen, maar ook zeer grote sponsoren bij het proces betrokken. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:57:11Nu #Hiddink is aangehaakt bij groepering-Van Breukelen verwacht ik dat geest uit de fles is (bah, cliché). Roerige zomer nadert voor PSV reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 10:10:18Hiddink steunt oppositie PSV, Van Breukelen de initiator http://t.co/hyT8ozg9OK reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 11:34:32zo dadelijk op het onvolprezen vi.nl exclusief: #PSV-commissaris Van Breukelen over de situatie bij PSV. 'Dit is de juiste weg', aldus Breuk reageer retweet
Verdomme. Hopelijk blijven Sanders en Brands wel, dat zijn echte toppertjes.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 11:59:02PSV-commissaris Van Breukelen: 'Dit is de juiste weg' http://t.co/KGLxD7DXMU reageer retweet
Dus Sanders weg?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze vinden het huidige beleid kut en willen dit verbeteren.
Je bent tegen PSV maar je blijft maar terugkomen hierquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen PSV: het beleid van deze club is ontzettend slecht.
Oldie, Elfjaar, DonerDurum, ClapClap, Devv... 1 pot nat. Allemaal aids dat alleen maar hier komt trollen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Maakt ook niet uit, want deze droeftoeterigheid is sneu voor welke club je ook bent.
Ben je ook wezen demonstreren voor die overbetaalde snotneus van een Pelle en zijn nieuwe contract?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen PSV: het beleid van deze club is ontzettend slecht.
Heb al wat bloemetjes gestuurdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oldie, Elfjaar, DonerDurum, ClapClap, Devv... 1 pot nat. Allemaal aids dat alleen maar hier komt trollen.
Wat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ook wezen demonstreren voor die overbetaalde snotneus van een Pelle en zijn nieuwe contract?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las in de VBL SC dat hij een contract had van een aantal jaar voor 1,3 miljoen
Nee man, dat is inclusief alle bonussen als ik het goed onthouden heb. Dus kampioen worden, elke wedstrijd spelen, winst premies e.d. Denk dat hij rond de 9 ton/ 1 miljoen zit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las in de VBL SC dat hij een contract had van een aantal jaar voor 1,3 miljoen
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 12:06:03#Wijnaldum en #Depay trainen mee, gewoon beschikbaar voor #PSV - #NEC. reageer retweet
Dat is nog belachelijk. Mijn punt, zeiken over 'onze' club en ons beleid terwijl je eigen club gewoon weer bezig gaat met die domme streken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat is inclusief alle bonussen als ik het goed onthouden heb. Dus kampioen worden, elke wedstrijd spelen, winst premies e.d. Denk dat hij rond de 9 ton/ 1 miljoen zit.
Dat Wijnaldum er even 5 in schiet en een gek dan met 7.5 miljoen aan komt. Weg ermee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 12:06:03#Wijnaldum en #Depay trainen mee, gewoon beschikbaar voor #PSV - #NEC. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |