T S OF TT SSquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oost 0,01% kans dat je daar terecht komt (1ste ring)
Welke vakken raden jullie aan? (langezijde)
Oost is natuurlijk mooi, mits je op de 1ste ring zit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
hangt er ook vanaf waar je zelf graag zit in een stadion
de vraag is ook, wil je altijd eerste ring zitten, volgens mij is het op de onderste paar rijen ook niet alles. Verder bedoelde ik dat iedereen wel een voorkeursplek heeft, de een zit liever aan de lange kant en de ander liever achter de goal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oost is natuurlijk mooi, mits je op de 1ste ring zit.
Is het uberhaupt mogelijk om op de eerste ring te komen, waar dan ook ?
Apart. 2 van de 5 onder leiding van Dickie. Door de buitenwereld (en binnenwereld) bestempeld als laffe coach).quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Even recordje pakken dan maar, just for shits and giggles...
Als je snel bent en een beetje geluk hebt kan alles. Eigenlijk had je vandaag meteen langs moeten gaan om dat formulier in te leveren, dan lig je boven aan de stapel. Tenminste, ik heb gehoord dat dat nog wel eens wil helpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oost is natuurlijk mooi, mits je op de 1ste ring zit.
Is het uberhaupt mogelijk om op de eerste ring te komen, waar dan ook ?
Ik parkeer gewoon in de woonwijk op een paar 100 meter loopafstand. Maar vraag het anders even in het Feyenoord Topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Iemand enig idee in welke straat ik het beste kan parkeren bij de kuip a.s. donderdag?
twitter:StrootmanFacts twitterde op donderdag 02-05-2013 om 20:24:44Bananen zijn niet krom. Ze maken een buiging uit respect voor Kevin Strootman. reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef Lange_Lans het volgende:
DP, dit lijkt me jouw account?
https://twitter.com/strootmanfactstwitter:StrootmanFacts twitterde op donderdag 02-05-2013 om 20:24:44Bananen zijn niet krom. Ze maken een buiging uit respect voor Kevin Strootman. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Of jouw hoofd op een puntige stok.
Uh, neequote:
Onder anderequote:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 14:14:33#PSV geeft snel of direct na 12 mei (#PSV - #FC Twente) de persconferentie over de nieuwe technische staf (hoofdtrainer Cocu) reageer retweet
Mooi man. Cocu hoofdtrainer, Faber assistent met van Bommel die de hesjes mag uitdelen. Moeten ze alleen nog iets vinden voor Chris van der Weerden en Twan Scheepers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 14:14:33#PSV geeft snel of direct na 12 mei (#PSV - #FC Twente) de persconferentie over de nieuwe technische staf (hoofdtrainer Cocu) reageer retweet
Was ik dinsdag al om het één en ander te vieren. Maar daar was het vooral oranje in plaats van rood-wit. Toch een minder mooi zicht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Die gaan we groots vieren. Stadhuisplein dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |