Het salarisbudget is er niet mee overschreden dus waarom zou het dom zijn?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nog belachelijk. Mijn punt, zeiken over 'onze' club en ons beleid terwijl je eigen club gewoon weer bezig gaat met die domme streken.
Omdat het gewoon geen goede speler is die zo'n salaris verdient/hoort te krijgen. Volgend jaar komt hij weer met moeite boven de 10 goals.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het salarisbudget is er niet mee overschreden dus waarom zou het dom zijn?
Ik vind dat niet belachelijk. Zonder dit contract had Feyenoord voor het derde jaar op rij een gelukstreffer moeten hebben voor in de spits, nu heb je gewoon een kwaliteitsspits binnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nog belachelijk. Mijn punt, zeiken over 'onze' club en ons beleid terwijl je eigen club gewoon weer bezig gaat met die domme streken.
Net als Feyenoord dit seizoen ging strijden om plek 8 zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geen goede speler is die zo'n salaris verdient/hoort te krijgen. Volgend jaar komt hij weer met moeite boven de 10 goals.
Wijnaldum kan je denk ik wel winst op maken met zijn stats.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat Wijnaldum er even 5 in schiet en een gek dan met 7.5 miljoen aan komt. Weg ermee.
Omdat nu al die "talentjes" een gelijkwaardig salaris willen hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het salarisbudget is er niet mee overschreden dus waarom zou het dom zijn?
Onzin. Niet Derksen napraten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat nu al die "talentjes" een gelijkwaardig salaris willen hebben.
Zo lang ze maar niet goals/aantal kansen stats bekijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wijnaldum kan je denk ik wel winst op maken met zijn stats.
Het is juist een geweldige speler voor een team, ook zonder zijn goals.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geen goede speler is die zo'n salaris verdient/hoort te krijgen. Volgend jaar komt hij weer met moeite boven de 10 goals.
We zullen zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is juist een geweldige speler voor een team, ook zonder zijn goals.
Glazen bol werkt ook wel prima.
Onzingeruchtje van voetbalzone.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bulgaarse verdediger kopen is ook zoiets, Feyenoord gaat ook weer de oude kant op...
Ook dat is alweer ontkracht. Lul aub niet zo slap als je totaal geen benul hebt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bulgaarse verdediger kopen is ook zoiets, Feyenoord gaat ook weer de oude kant op...
Dat riep men na vorig seizoen ook al.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen zientenzij Feyenoord beter gaat spelen zullen volgend jaar 4/5e worden. Het is gewoon erg matig.
Ik denk nog steeds niet dat ze die halen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe PSV deze zomer doorkomt. Voorrondes CL beginnen vrij vroeg, veel tijd om ingespeld te raken is er niet.
Hold your horses bro. Eerst 2e zien te eindigenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe PSV deze zomer doorkomt. Voorrondes CL beginnen vrij vroeg, veel tijd om ingespeld te raken is er niet.
Dat zal best eens waarheid kunnen worden, volgens mij de 5e begroting van Nederland dus dan is 4/5e gewoon een prima positie. Dat doet niets af aan het feit dat het contract met Pelle gewoon goed is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen zientenzij Feyenoord beter gaat spelen zullen volgend jaar 4/5e worden. Het is gewoon erg matig.
Als ze morgen niet 3 punten pakken gun ik ze het niet eens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hold your horses bro. Eerst 2e zien te eindigen
Maar daar zeg ik ook niks over. Dat doen ze goed en Koeman maakt ze beterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat riep men na vorig seizoen ook al.
Vooralsnog doet Feyenoord het met een beperkt budget net zo goed of beter dan koopclubs als Vitesse en PSV.
Volgensmij staat PSV nog in de betere pot dan dat Feyenoord vorig seizoen zat, dus ontlopen we iig een paar goeie teams. Maar zelfs dan zie ik PSV het niet halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Valt best mee, laatste wedstrijd vond ik ze erg goed spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste voorronde is ook PSV onbeschermd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij staat PSV nog in de betere pot dan dat Feyenoord vorig seizoen zat, dus ontlopen we iig een paar goeie teams. Maar zelfs dan zie ik PSV het niet halen.
Feyenoord? Daar kregen ze ook alle ruimte voor, veldspel viel mij tegen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Valt best mee, laatste wedstrijd vond ik ze erg goed spelen.
Ze blijven ook maar komen zelfs als het niet over Feyenoord gaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wel leuk dat het in het PSV-topic weer al 2 pagina's over Feyenoord gaat.
Komt door dat gespuis als jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wel leuk dat het in het PSV-topic weer al 2 pagina's over Feyenoord gaat.
Je zegt dat het erg matig is. Gezien de mogelijkheden vind ik dat allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar daar zeg ik ook niks over. Dat doen ze goed en Koeman maakt ze beter
weenie, zal zo wel ff kijken in mijn glazen bolquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke clubs uit andere landen gaan waarschijnlijk de voorronde CL in?
quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ook wezen demonstreren voor die overbetaalde snotneus van een Pelle en zijn nieuwe contract?
Waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weenie, zal zo wel ff kijken in mijn glazen bol
Gebruik die van geo. Die werkt beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weenie, zal zo wel ff kijken in mijn glazen bol
Resultaat wel ja. Maar het is niet zo goed als men zegt of denkt. Daarnaast hoor je gewoon 6 punten minder te hebben omdat de scheidsrechters 'falen'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zegt dat het erg matig is. Gezien de mogelijkheden vind ik dat allemaal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Resultaat wel ja. Maar het is niet zo goed als men zegt of denkt. Daarnaast hoor je gewoon 6 punten minder te hebben omdat de scheidsrechters 'falen'.
Pieperdepiep.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Resultaat wel ja. Maar het is niet zo goed als men zegt of denkt. Daarnaast hoor je gewoon 6 punten minder te hebben omdat de scheidsrechters 'falen'.
Ja, maar volgend jaar kan het dubbeltje dus ook de andere kant opvallen, wat ik denk dat gaat gebeuren en dan sta je dus een stuk lager.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieperdepiep.
Draait voetbal niet om resultaat dan?
Heb je hem wel opgepoetst voordat je deze post maakte?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar volgend jaar kan het dubbeltje dus ook de andere kant opvallen, wat ik denk dat gaat gebeuren en dan sta je dus een stuk lager.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij gaat het ontkennen dat jullie 3 punten gegeven zijn door de scheids bij Roda?
Want?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Makkelijk om zo te reageren wanneer de scheids in je voordeel fluit.
Wel leuk weetje mocht Fey dit weekend verliezen (en wij winnen) dan maakt het niet meer uit wat er in Enschede gebeurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Maargoed, genoeg over Feyenoord![]()
Morgen verwacht ik een makkelijke overwinning 4-0. Die laatste wedstrijd zal spannend worden. Kijken of de boys dan weer gaan bezwijken onder de druk
En een blacklight.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ff een nat doekje meenemen om 'm schoon te poetsen.
Vitesse vriend, je vergeet Vitesse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel leuk weetje mocht Fey dit weekend verliezen (en wij winnen) dan maakt het niet meer uit wat er in Enschede gebeurd.
Sanders heeft gewoon goed werk geleverd. Als je dat niet ziet ben je gewoon blind.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:01:50#Hiddink bevestigt in #AD het bericht in VI van enkele weken geleden dat hij is gevraagd om mee te denken bij hervormingen #PSV reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:03:03de initiator van dit proces is inderdaad PSV-commissaris Hans van Breukelen. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:05:00Hiddink is niet de enige grote #PSV-er die is gepolst. En zeker niet de enige die zich achter het proces heeft geschaard reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:06:29om uiteenlopende redenen hebben ze niet allemaal behoefte om hun steun te openbaren. Dat #Hiddink nu als eerste opstaat, kan kickstart geven reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:07:28De mensen die een koerswijziging bij #psv willen veroorzaken, opteren voor de dialoog en niet voor een loopgravenoorlog reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:09:53Er werd in het Eindhovense wat lacherig gedaan over de plannen vd opposanten vh huidige beleid, maar deze groepering is zeer serieus reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:10:39Zo zijn niet alleen clubiconen, maar ook zeer grote sponsoren bij het proces betrokken. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 09:57:11Nu #Hiddink is aangehaakt bij groepering-Van Breukelen verwacht ik dat geest uit de fles is (bah, cliché). Roerige zomer nadert voor PSV reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 10:10:18Hiddink steunt oppositie PSV, Van Breukelen de initiator http://t.co/hyT8ozg9OK reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 11:34:32zo dadelijk op het onvolprezen vi.nl exclusief: #PSV-commissaris Van Breukelen over de situatie bij PSV. 'Dit is de juiste weg', aldus Breuk reageer retweet
Verdomme. Hopelijk blijven Sanders en Brands wel, dat zijn echte toppertjes.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 11:59:02PSV-commissaris Van Breukelen: 'Dit is de juiste weg' http://t.co/KGLxD7DXMU reageer retweet
Is nog helemaal niet duidelijk. Ligt er een beetje aan welke clubs de voorronde cl halen. Psv heeft nog steeds een goed aantal punten over de laatste jaren in europa.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste voorronde is ook PSV onbeschermd.
#nietslechttwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 16:00:55Vijfde goal van #Muzaqi, #PSV A1 komt op 5-0 tegen Willem II. #psvwil reageer retweet
#letsdoitalonequote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef StijnDa het volgende:
#nietslechttwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 16:00:55Vijfde goal van #Muzaqi, #PSV A1 komt op 5-0 tegen Willem II. #psvwil reageer retweet
Kopen, kopen, kopen, het beleid van PSV is te achterlijk voor woorden. In plaats van te investeren in de jeugd en daarmee een sympathieke identiteit neer te zetten kopen ze ongelofelijk slechte voetballers uit Oost-Europa en Zuid-Amerika. Het imago van PSV is in Nederland door het ijs gezakt. Zeker nadat bekend is geworden dat de EU de grondtransactie met de gemeente als illegaal heeft aangemerkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze vinden het huidige beleid kut en willen dit verbeteren.
Ben je nu verdomme nog niet dood, debiele oude mongool.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Kopen, kopen, kopen, het beleid van PSV is te achterlijk voor woorden. In plaats van te investeren in de jeugd en daarmee een sympathieke identiteit neer te zetten kopen ze ongelofelijk slechte voetballers uit Oost-Europa en Zuid-Amerika. Het imago van PSV is in Nederland door het ijs gezakt. Zeker nadat bekend is geworden dat de EU de grondtransactie met de gemeente als illegaal heeft aangemerkt.
Maak je niet druk om mr. repeat. Je kunt er beter een keer om lachen en het verder negeren. Heeft meer nut op lange termijn. Ook voor je hart en bloeddrukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ben je nu verdomme nog niet dood, debiele oude mongool.
Jij bent met recht mijn favoriete FOK User.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Kopen, kopen, kopen, het beleid van PSV is te achterlijk voor woorden. In plaats van te investeren in de jeugd en daarmee een sympathieke identiteit neer te zetten kopen ze ongelofelijk slechte voetballers uit Oost-Europa en Zuid-Amerika. Het imago van PSV is in Nederland door het ijs gezakt. Zeker nadat bekend is geworden dat de EU de grondtransactie met de gemeente als illegaal heeft aangemerkt.
Ik zal dit onthouden als mijn kluppie over 2 weken op de 2e plaats is geeindigd. Je hoort nog van me.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Heeft nog geen contract bij PSV, ondanks dat hij al 18 is, maar ik neem aan dat dat er wel aan komt als hij zo blijft spelen. Je maakt niet snel 5 van de 6 doelpunten in de A1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
#letsdoitalone![]()
Voor de kenners van de jeugd: ik zie zijn naam vaak voorbijkomen als het om doelpunten in de A1 gaat. Is het wat voor de toekomst?
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 22:59:06#psv neemt deze zomer afscheid van Anton Scheutjens als keeperstrainer vd A-selectie. Opmerkelijk, hij heeft nog een doorlopend contract reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 23:00:05deze wisseling in de staf is op voorspraak van de nieuwe hoofdtrainer Phillip Cocu reageer retweet
Sanders heeft het financiële plan doorgevoerd. Maar lijkt het voetbaltechnische aspect veel minder te beheersen als het om het voeren van beleid gaat, terwijl hij zich daar wel mee bemoeit, en duidelijk de verkeerde de vrije hand heeft gegeven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sanders heeft gewoon goed werk geleverd. Als je dat niet ziet ben je gewoon blind.
Ik vraag me ook af hoe dit dan gaat. Ze zijn immers beiden betrokken bij de A-selectie. Cocu en Scheutjens die dan maar langs elkaar lopen en elkaars blikken ontwijken? Lijkt me wat awkward.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 22:59:06#psv neemt deze zomer afscheid van Anton Scheutjens als keeperstrainer vd A-selectie. Opmerkelijk, hij heeft nog een doorlopend contract reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 23:00:05deze wisseling in de staf is op voorspraak van de nieuwe hoofdtrainer Phillip Cocu reageer retweet
Cocu heeft dus duidelijk een visie op wat hij wil
Volgens mij heeft Sanders vooral Brands in het publiek gesteund. Wat ook logisch is als je samen de directie voert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Sanders heeft het financiële plan doorgevoerd. Maar lijkt het voetbaltechnische aspect veel minder te beheersen als het om het voeren van beleid gaat, terwijl hij zich daar wel mee bemoeit, en duidelijk de verkeerde de vrije hand heeft gegeven.
Van Breukelen ben ik ook niet zo van kapot maar hij lijkt bezig te zijn nogal wat voetbalkennis binnen te halen. Dat kan goed uitpakken. Cocu is blijkbaar ook al bezig zijn lijn door te trekken en ik gok dat Cocu wel gekend is in dit alles.quote:Over dat gedoe met Hiddink, allemaal leuk die naam, maar wat gaat Hiddink werkelijk doen? Als hij alleen maar een paar keer komt babbelen, weet ik niet of dat überhaupt meerwaarde heeft. Hiddink is een goede trainer, maar laten we niet doen alsof dat zo'n virtuoos is als het om het bouwen van een club gaat.
En als Van Breukelen ergens bij betrokken is, heb ik al snel het idee dat je gewoon elders moet kijken. Spraakwaterval zonder inhoud.
Klopt hoor, maar hij verraste me toen hij bij P&W zat. Toonde hij aan wel degelijk duidelijk en sterk in zijn schoenen te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Kenju het volgende:
En als Van Breukelen ergens bij betrokken is, heb ik al snel het idee dat je gewoon elders moet kijken. Spraakwaterval zonder inhoud.
Toevallig dat Anton blank is niet.. Laat Cocu hier zien welke partij hij kiest??quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef rubbereend het volgende:
(..)Cocu heeft dus duidelijk een visie op wat hij wil
Tuurlijk is dat logisch. Alleen heb ik de indruk dat hij ook daadwerkelijk denkt dat Brands goed werk aflevert. Al kan ik niet duiden waar ik dat op baseer. Verder moet Sanders uit de kleedkamer wegblijven wat hij ook niet doet. Ik vind Sanders persoonlijk ook iets te open naar de pers. Van Raaij was daar heel anders in. Kwam meer over als een clubman en tegelijkertijd toch een rationele beleidsman. Sanders staat meer boven de club dan dat hij er onderdeel van is. Dat was bij zijn voorgangers toch anders. En het schijnt binnen de club ook als zodanig gevoeld te worden. En dat lijkt me niet positief bij PSV dat toch een gemoedelijke club moet zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sanders vooral Brands in het publiek gesteund. Wat ook logisch is als je samen de directie voert.
Ik verwacht in principe ook wel wat van Cocu. Maar doe dat vooral op basis van hem als speler en de redenatie dat een tactische slimme speler dat later als coach ook kan toepassen. Of dat een terechte redenatie is, weet ik niet. Immers hebben we ook keepers en mensen die geen serieus voetbalverleden hebben als goede trainers gezien.quote:Van Breukelen ben ik ook niet zo van kapot maar hij lijkt bezig te zijn nogal wat voetbalkennis binnen te halen. Dat kan goed uitpakken. Cocu is blijkbaar ook al bezig zijn lijn door te trekken en ik gok dat Cocu wel gekend is in dit alles.
Waar heb je het precies over? Was dat die uitzending dat hij het over de EK loting had? Een beetje praten over zaken die je niet aangaan is niet zo lastig. Wanneer je daadwerkelijk een mening moet geven over zaken waar er meerder alternatieve, strijdende meningen van andere partijen spelen en die die moet weerleggen, is het een ander verhaal. Of heeft hij het ook over iets anders gehad?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Klopt hoor, maar hij verraste me toen hij bij P&W zat. Toonde hij aan wel degelijk duidelijk en sterk in zijn schoenen te kunnen zijn.
Wat bedoel je precies? Stijlfoutje in je Nederlands vermoed ik?quote:Toevallig dat Anton blank is niet.. Laat Cocu hier zien welke partij hij kiest??
![]()
Gezien de manier waarop hij weggebonjourd is, lijkt me dat vrij sterk. Zit volgens mij ook gewoon prima bij Feyenoord.quote:Zal Jopie (Hiele) nu terugkomen?
Ik zei toch ook dat het kloptequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef Kenju het volgende:
Waar heb je het precies over? Was dat die uitzending dat hij het over de EK loting had? Een beetje praten over zaken die je niet aangaan is niet zo lastig. Wanneer je daadwerkelijk een mening moet geven over zaken waar er meerder alternatieve, strijdende meningen van andere partijen spelen en die die moet weerleggen, is het een ander verhaal. Of heeft hij het ook over iets anders gehad?
Dat hij niet zo sterk in zijn schoenen staat, blijkt wel uit de manier waarop hij met kritiek omgegaan is. Wanneer je dat vergelijkt met bijv. Seedorf of Kuivert en hoe die in de media en daarbij door het publiek behandeld zijn....Hans had zijn auto waarschijnlijk dan inderdaad tegen een boom aangereden, plankgas.
Ik zat te twijfelen ja, maar klopt het niet gewoon?quote:Wat bedoel je precies? Stijlfoutje in je Nederlands vermoed ik?
Hij vertrekt aan het einde vh seizoen Feyenoord..quote:Gezien de manier waarop hij weggebonjourd is, lijkt me dat vrij sterk. Zit volgens mij ook gewoon prima bij Feyenoord.
Uh doorgevoerd?? Hij heeft het gecreëerd. Over dat laatste ben ik met je eens. Een voetbalclub leiden is anders dan een bedrijf, dat is een punt van kritiek voor Sanders.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Sanders heeft het financiële plan doorgevoerd. Maar lijkt het voetbaltechnische aspect veel minder te beheersen als het om het voeren van beleid gaat, terwijl hij zich daar wel mee bemoeit, en duidelijk de verkeerde de vrije hand heeft gegeven.
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan jullie net zoals Feyenoord ook de 2e plaats vieren?
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is donderdag iets groters te winnen
KNVB beker, belangrijkste prijs van Nederlandquote:
Ja man, spelers die op spelersbus klimmen, supporters die ernaast staan te schuimbekken, alles.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb de CL-winst 2014 al op mijn kont staan man.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso 2de plek, heb al een afspraak liggen voor een tattoo
Kijk, wij zijn een arme club maar we voeren een verstandig beleid. Wij mogen die 2e plek uitbundig vierenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Man, man, man, wat ben jij dom zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 07:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik heb de CL-winst 2014 al op mijn kont staan man.
Ik ga voor een sinas hoor. Lekker wild.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Ik verheug me nu al op mijn gratis beker cola straks. Héérlijk!
Ik heb gehoord dat de ranja ook koud staat... WAAR IS DAT FEESTJE?!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik ga voor een sinas hoor. Lekker wild.
anders is het helemaal zo zieligquote:Op zondag 5 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Toch mooi dat in elk topic Feyenoord wordt aangehaald.
HIER IS DAT FEESTJE!!!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de ranja ook koud staat... WAAR IS DAT FEESTJE?!
Ik zou er niet bepaald trots op zijn als mijn club aangehaald wordt onder het motto "2de plaats vieren".quote:Op zondag 5 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Toch mooi dat in elk topic Feyenoord wordt aangehaald.
quote:
quote:Ronald Koeman heeft de druk voor het treffen tussen Feyenoord en Vitesse flink opgevoerd. De coach van de Rotterdammers noemde de ontmoeting met de nummer twee van de ranglijst cruciaal en verwacht zelfs dat de winnaar uiteindelijk met de tweede plaats aan de haal zal gaan. Van PSV, dat ook nog een goede kans maakt, verwacht Koeman gek genoeg niet zo veel meer. Volgens de oefenmeester is het programma van de Eindhovenaren te zwaar. Komend weekend wacht de lastige uitwedstrijd bij AZ en op de afsluitende speeldag staat een uitwedstrijd bij FC Twente gepland. “De ploeg die zondag wint, wordt tweede”
Waardoor PSV niet beter op gaat spelen..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
En wat is dat NEC maar een laffe kut bendevanaf minuut 1 met 11 man op eigen helft, ze liggen nog net niet in de goal.
![]()
Ga gewoon voetballenals je dan snel met 3-0 achter komt kun je het altijd nog dicht gooien.
RKC ook nog met 10 man.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is nog niet afgelopen maar RKC end ADO 2-0 voorsprong is iig een mooie start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |