Ja, ik wil het niet al te moeilijk en deels ingevlochten. Dan kan ik welquote:
Jij bent wel heul handig met haar en make up, dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik wil het niet al te moeilijk en deels ingevlochten. Dan kan ik wel
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij bent wel heul handig met haar en make up, dat scheelt wel ja
Met punt 1 zou ik niet zoveel moeite hebben (al is mijn kapster/visagiste eigenlijk niet echt een vreemde) maar punt 2 is zeker wel lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]Scheelt zeker!
1. Geen vreemden in huis.
2. Gratiesch
KOM IK NOU NOOIT VAN DEZEN REPUTATIE AF /BAMIquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wonderbaarlijker dat jij een heel pakketje hebt zonder fouten als dat lin overmorgen gaat trouwen
Enkelt voordelen jongequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]Scheelt zeker!
1. Geen vreemden in huis.
2. Gratiesch
INDERDAADquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:21 schreef Mss het volgende:
[..]
KOM IK NOU NOOIT VAN DEZEN REPUTATIE AF /BAMI
Het valt eigenlijk nog wel mee moet ik zeggen! Dat zal morgen wel anders zijn denk ik, de laatste dag om dingen te bedenken, regelen, etcquote:
Tof hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk nog wel mee moet ik zeggen! Dat zal morgen wel anders zijn denk ik, de laatste dag om dingen te bedenken, regelen, etc
PICSquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef Lindytje het volgende:
Serieus, als ik ga zitten met mijn corset aan, zitten mijn tetten in mijn nek
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef Lindytje het volgende:
Foto op FB. Gelukkig zit er nog een jurk overheen
Tettensoepquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat je zo zit te eten en ineens je tet in je bord soep ligt.
Lollerquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat je zo zit te eten en ineens je tet in je bord soep ligt.
Jongeuh het is jouw dag dan mag je soberso dragen wat jij wilquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik neem overigens een reserve-jurk mee, voor als ik mijn corset echt niet meer kan velen. Misschien lame, maar het moet wel lekker zitten een beetje 's avonds.
Ohja, truequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh het is jouw dag dan mag je soberso dragen wat jij wil![]()
Omdat het kanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat jullie je zo druk maken om wat je aandoet en wat je met je haar doet LOL
m.u.v. Lindy en Lies
Alleen corset dan?quote:
Ik vind het wel leuk, een bruiloft vind ik toch wel specialer dan gewoon een feestjequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik snap het gewoon niet
Datquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, een bruiloft vind ik toch wel specialer dan gewoon een feestje. Dus dna is het leuk je best te doen enzo.
dus als jij naar een bruiloft gaat doe je je haar op een staart en pak je wat er vooraan in je kast hangt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat jullie je zo druk maken om wat je aandoet en wat je met je haar doet LOL
m.u.v. Lindy en Lies
Nee, maar ik kan me er niet zo druk om maken als wat naar mijn idee sommigen van jullie doen. Maar goed ik ben dan ook totaal niet van de bloemen in mijn haren enzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus als jij naar een bruiloft gaat doe je je haar op een staart en pak je wat er vooraan in je kast hangt?
Ik denk dat het feit dat we met zoveel van dezelfde groep gaan, ook wel meehelpt hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me er niet zo druk om maken als wat naar mijn idee sommigen van jullie doen. Maar goed ik ben dan ook totaal niet van de bloemen in mijn haren enzo
nee, maar jij bent dan weer heel goed in je druk maken om dingen die normale mensen niet eens opvaltquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me er niet zo druk om maken als wat naar mijn idee sommigen van jullie doen. Maar goed ik ben dan ook totaal niet van de bloemen in mijn haren enzo
Over eten enzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar jij bent dan weer heel goed in je druk maken om dingen die normale mensen niet eens opvalt
Datquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar jij bent dan weer heel goed in je druk maken om dingen die normale mensen niet eens opvalt
Natuurlijk niet! Maar we blijven wijven he..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat ik me er niet zo druk om maak betekent toch niet per definitie dat ik als een sloeber naar die bruiloft kom
Valt wel meequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn tenen lakken, maar volgens mij wordt het na morgen alweer kutweer
Werkt nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef Mss het volgende:
http://www.designyourwedd(...)kapsels/10182_58.jpg
Dit is wel leuk, alleen dan iets minder bol aan de bovenkant.
Loller, ik zie nu pas dat het een bruidskapsel is
Dan nu de vraag, wattt ga ik lakken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt wel meebeetje regen, maar wel nog steeds lekker dacht ik
vlg week soberso velen zon!
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan nu de vraag, wattt ga ik lakken.
Telt een nagellak ook als untried op je tenen? ik vind eigenlijk van niet![]()
Ok thxquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spijkerbroek overhemd jasje, meestal.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, hij zegt nu pakpak zonder stropdas!
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik zin om al mijn helmerlades naar beneden te slepen en het uit te zoeken?
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb jij een suggestie van HOE ik mijn opi lade ga opdelen? IK heb er net 2 of 3 teveel voor één ladequote:
Ik heb nu zelf alle gewone + DS in 1 lade en nog ruimte voor.. 3 DS en 3 gewoon (er vanuit gaande dat in de rij van DS geen gewone mogen) en m'n Suedes allemaal apartquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar er moet natuurlijk wel een logica achterzitten waarom die drie lakjes apart staan. Ik dacht aan OPI DS-es apart maar dan is het later weer raar om daar lakjes bij te zetten/mongol
Je vindt het raar dat iedereen zo nadenkt over een bruiloft outfit maar híer kun je je druk om maken?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar er moet natuurlijk wel een logica achterzitten waarom die drie lakjes apart staan. Ik dacht aan OPI DS-es apart maar dan is het later weer raar om daar lakjes bij te zetten/mongol
Ja, nagellak is heul belangrijkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat iedereen zo nadenkt over een bruiloft outfit maar híer kun je je druk om maken?![]()
Sorry maar dat vind ik grappig
HOEvelen geld moet je bezahlenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Meh, Clarisonic werd bezorgd, maar douane rekening.. dus nou komt 'ie morgen.
Euwquote:
Neequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Nog steeds ruim 20 euro goedkoper uit dan wanneer ik 'm in NL gekocht had_
[..]
Euwdas nie zo loik
Ja snap ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee
Vind het heel fijn dat mijn broeken wat wijder worden maar ik had eigenlijk wel graag mijn huidige cup willen houden![]()
ERMAHGERDquote:
Ja 1 spotted, dus dat systeem werkt ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, heb je toppers van opi? Spotted of crackle ofzo? Die hou ik altijd apart!
1 collectie compleet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 1 spotted, dus dat systeem werkt ook niet
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Suedes, mattes, DS-es en spotted apart. Daar zoya's denk ik, want dan heb ik nog redelijk wat ruimte in mn andere OPI lade.
Omdat het anders schuurt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nu krijg ik het advies om een fietsbroek onder mijn bruidsjurk te dragen
Uhh, dus....quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 'm weer.quote:
Dan is het niet nodig toch? Ik denk niet dat het bij mij ooit weggaatquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ik heb er niet zo veel last meer van...
Ik kan geen korte rokjes/broekjes aan zonder een soort broekje eronderquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Dat lijkt me wel echt een klotegevoel ja.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan geen korte rokjes/broekjes aan zonder een soort broekje eronder
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
JEUJ het douanegeld gewonnen in de Staatsloterij.
ZWEI euroknallersquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk aan, nog een gratis brood toe!
Uhm speciale voor mongolen potenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs, wat voor hardloopschoenen heb jij eigenlijk?
Ja okay, dus naar hardloop/sportwinkel gegaan? Dat wil ik doen als ik het nu serieus wel een keer doorzetquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Uhm speciale voor mongolen poten_
Ik proneer heel erg, dus heb anti pronatie schoenen, Asics geloof ik.
Ik heb een extreme X vorm met m'n enkel idd als ik neerkom.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Proneren was toch iets met dat je voet niet recht neerkomt maar juist naar binnen kiept ofzo?
Jup, zeker aan te raden!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja okay, dus naar hardloop/sportwinkel gegaan? Dat wil ik doen als ik het nu serieus wel een keer doorzet
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:51 schreef Debsterr het volgende:
Kan veel blessures en pijntjes voorkomen.
Ja klopt maar ik wil niet 100+ euro besteden aan iets dat weer een jaar in de kast staat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie schoenen zijn wel belangrijk idd.
Nee, logisch, maar als je er wel mee doorgaat is het wel aan te raden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt maar ik wil niet 100+ euro besteden aan iets dat weer een jaar in de kast staat.
Snap ik, kijk eerst eens of je het volhoudt tot 5 km, en dan eens voor schoenen kijken. Kan best zijn dat je geen bijzondere schoenen nodig hebt, dan is het al beter betaalbaar hequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt maar ik wil niet 100+ euro besteden aan iets dat weer een jaar in de kast staat.
Idd, en dan is het eigenlijk een beetje zoeken naar een eerlijke winkel. Ik wil niet een schoen aangesmeerd worden omdat ze geld zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik, kijk eerst eens of je het volhoudt tot 5 km, en dan eens voor schoenen kijken. Kan best zijn dat je geen bijzondere schoenen nodig hebt, dan is het al beter betaalbaar he. Ik heb een extreme voet en daarom eigenlijk maar 1 of 2 mogelijke modellen.
Run2Dayquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Idd, en dan is het eigenlijk een beetje zoeken naar een eerlijke winkel. Ik wil niet een schoen aangesmeerd worden omdat ze geld zien
Die zit ook in Breda idd, daar heb ik vorig jaar mn broek gekochtquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Run2Dayze hebben er niets aan als jij uiteindelijk blessures gaat lopen, er achte rkomt dat je kutschoenen hebt en dan dus die winkel niet meer aanprijst.
Als je dat doet slaap je op de bank!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Die is wel amechtig duur. Heb mijn schoenen toendertijd bij de Perry gekocht, scheelde makkelijk een paar tientjes. Voor exact dezelfde schoenen dus dan hequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Run2Dayze hebben er niets aan als jij uiteindelijk blessures gaat lopen, er achte rkomt dat je kutschoenen hebt en dan dus die winkel niet meer aanprijst.
Ik heb dat ook hoor... Ik ga het zonder legging proberen... Kijken hoe lang ik het volhoudquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd, ik ken het probleem met schurende benennu nog steeds last van van vorige week van het velen lopen in de UK
ik ga voor vrijdag maar een legging oid kort knippen en zoompje in naaien want anders red ik het ook niet
fat people problemsquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor... Ik ga het zonder legging proberen... Kijken hoe lang ik het volhoudAls het niet te heet is, moet het lukken
tof!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd I haz a tired.
Maar m'n beste vriendin is getrouwd![]()
En ik heb het de hele dag volgehouden in joerk, strapless BH en pumps
Pic ! En niiiicequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd I haz a tired.
Vette shit! Post all zhe peekshurs!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd I haz a tired.
Tsjaa, bij Perry geven ze alleen geen advies.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die is wel amechtig duur. Heb mijn schoenen toendertijd bij de Perry gekocht, scheelde makkelijk een paar tientjes. Voor exact dezelfde schoenen dus dan he.
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Spannond, ik ga een proefperiode aan met een mediabureau voor mijn blog (dat zij ads voor mij regelen). Ze hadden me gemaild. Whooooo
Ik heb prima advies gekregen bij de Perry toendertijdquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, bij Perry geven ze alleen geen advies.
En dat is mij wel wat geld waard. Anders kan ik net zo goed naar de makro gaan voor nog goedkoperquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, bij Perry geven ze alleen geen advies.
Zal eens kijken, ik was namelijk ook de fotograafquote:
Hebben ze ook een loopfilmpje gemaakt? Zo nee, dan kan het nooit net zo goed zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb prima advies gekregen bij de Perry toendertijd.
Theheheh, faal-babsquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal eens kijken, ik was namelijk ook de fotograaf.
Weet je wat wel heel mooi matig was? Die ambtenaar deed een heel verhaaltje over het paar, dat sowieso vrij onsamenhangend was. Maar toen zei hij ook iets over mijn andere beste vriendin en mij, omdat wij getuigen waren. Behalve dat hij niks over mij vertelde, maar een andere voornaam noemde en een paar dingen zei die niks met mij te maken hadden. Hij kwam achteraf vragen waarom ik zo vreemd keek.. Dus ik "nou, ik weet niet over wie u het had, maar niet over mij
".
Beeeetje slordig
Aww fail!! Das idd matigquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je wat wel heel mooi matig was? Die ambtenaar deed een heel verhaaltje over het paar, dat sowieso vrij onsamenhangend was. Maar toen zei hij ook iets over mijn andere beste vriendin en mij, omdat wij getuigen waren. Behalve dat hij niks over mij vertelde, maar een andere voornaam noemde en een paar dingen zei die niks met mij te maken hadden. Hij kwam achteraf vragen waarom ik zo vreemd keek.. Dus ik "nou, ik weet niet over wie u het had, maar niet over mij
".
Beeeetje slordig
auwquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
".
Beeeetje slordig
Wie ik? Nee. Maar bij een andere huursite waar ik al een jaar ingeschreven sta is het rond de 400. Scheelt nogalquote:
quote:
Ja, dan kan ik toch beter daarnaar kijken?quote:
Ga ze slaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Godsamme er zijn hier een paar mongolen al de hele avond aan het boren, en nu nog steeds. IK WOON HIER VOOR MIJN RUST JA!
Vannacht daar geslapen, vanmorgen voorbereiding vanaf 7 uur, om half 11 de stad in gereden voor foto's, om half 2 de dienst, van 3 tot 5 receptie en van 6 tot 9 eten. Ik vond het lang genoegquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
auw
Feestje is vroeg afgelopen trouwens!
In een studentenflat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Godsamme er zijn hier een paar mongolen al de hele avond aan het boren, en nu nog steeds. IK WOON HIER VOOR MIJN RUST JA!
Hebben ze bij B ook gedaan ja. Die had voorheen altijd blessures tijdens hardlopen, maar wel gewoon een willekeurig paar schoenen aan. Nu heeft ie ze echt op basis van hun advies en filmpje gekocht en vooralsnog geen problemenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebben ze ook een loopfilmpje gemaakt? Zo nee, dan kan het nooit net zo goed zijn.
tuurlijk, alleen zijn er wel tienduizend wachtenden voor uquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik toch beter daarnaoar kijken?Ik was benieuwd wat de prijs was van dat appartement dus gevraagd n.a.v. een berichtje in de studiefacebook.
Dat was natuurlijk wel een garp, maar ik vind het wel licht aso dat mensen om 22.00 uur nog aan het boren zijn. Dit ding galmt als de pest. Ik weet alleen niet waar het is. Ja, dat het boven me is, maar dat is logisch omdat ik op de begane grond woon.quote:
geen feest dus? Maar wel tof?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vannacht daar geslapen, vanmorgen voorbereiding vanaf 7 uur, om half 11 de stad in gereden voor foto's, om half 2 de dienst, van 3 tot 5 receptie en van 6 tot 9 eten. Ik vond het lang genoeg![]()
Bruid ook trouwens, die was echt gaar.
Nee geen feest. Maar het was gaaf en ook goed zoquote:
Had je dat spul nog gehaald wat ik je voorstelde?quote:
Jouw haar toenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:08 schreef Lindytje het volgende:
Maar zelf weten
Ik hoop voor je dat je haar er beter onder blijft dan dat van mij.
Hey chickie!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Had je dat spul nog gehaald wat ik je voorstelde?
En Hi! Lin in de SC!
Zeker een mooie dagquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee geen feest. Maar het was gaaf en ook goed zo.
En zo'n mazzel met het weer!
De mensen van de zaal zeiden dat dit de tweede dag was dat ze een huwelijksfeest met mooi weer gaven dit jaar. Voor de rest was alles verregend en koud
Dat was echt fantastischquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw haar toen.
Zulks een emoslinger
En de hele dag Fred pesten dat hij me nu toch wel heul snel ten huwelijk moet vragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker een mooie dagah als het bruidspaar maar de dag hebben gehad zoals zij het wilden en het een mooie dag was
En dan nu...... PICSSSSS
Mijn puntjes kroezen een beetjequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
In all fairness, na het ontkleuren is je haar echt mega verrot, maar met heel erg veel behandelingen en heel lang geen gerotzooi met je haar komt het er wel weer bovenop.
Zodra het kroest bij de haarwortel ben je de lul trouwens, dan heb je het verbrand
been there
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey chickie!!
Uhm... nopeBen het zelfs alweer vergeten, sorry
Heb je een fijne verjaardag?
Dat klinkt als een héle fijne dagquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]maakt niet uit.
En ja ik heb echt een hele fijne verjaardag. Niet teveel toeters en bellen, beetje bezoek gehad, lekker uit eten geweest en verwend door mijn Pinda
Tomb Raider 4, Remmington Pearl Wand, en een super lief kettinkje (maar vooral de manier waarop hij dat gaf was heel lief.) Stiekem onder mijn servet geschoven tijdens het eten
D'awww lief iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]maakt niet uit.
En ja ik heb echt een hele fijne verjaardag. Niet teveel toeters en bellen, beetje bezoek gehad, lekker uit eten geweest en verwend door mijn Pinda
Tomb Raider 4, Remmington Pearl Wand, en een super lief kettinkje (maar vooral de manier waarop hij dat gaf was heel lief.) Stiekem onder mijn servet geschoven tijdens het eten
Ho, twee keerquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wees eerlijk, jij deed het drie keer. Achter elkaar.
Nope! Twee keer gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee toch, je ging toch nog een derde keer alleen op je haarpunten?
Maar hee, je had wel elastiek haar. Vet cool kickuh johquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope! Twee keer gedaanToen was t al gesmolten
Na de eerste keer riepen jullie al zo van STOPPEN!!!! Maar ik was dom en eigenwijs![]()
![]()
Trust me, op je 44ste ben je nog net zo eigenwijs (of domquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope! Twee keer gedaanToen was t al gesmolten
Na de eerste keer riepen jullie al zo van STOPPEN!!!! Maar ik was dom en eigenwijs![]()
![]()
Ik durf het niet eens te ontkleuren, dus respectquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben soms zo heerlijk lomp. Daarom houd ik soms van mezelf. Omdat ik er daarna heel hard om moet lachen en emoslingeren terwijl anderen zouden huilen om hun dode haar
Dat heb ik gewoon nog steeds jonguhquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hee, je had wel elastiek haar. Vet cool kickuh joh
Oh, dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Trust me, op je 44ste ben je nog net zo eigenwijs (of dom)
Ik heb er nooit wat van geleerd iig
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben soms zo heerlijk lomp. Daarom houd ik soms van mezelf. Omdat ik er daarna heel hard om moet lachen en emoslingeren terwijl anderen zouden huilen om hun dode haar
Fijne varkansiequote:Op donderdag 2 mei 2013 06:18 schreef Molo het volgende:
Op naar Schiphol, lekker naar de 25° zon toe![]()
Lin en Lies, ik wens jullie een prachtige dag toe, maak er wat moois van saampjes!![]()
Fijne vakantie!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:18 schreef Molo het volgende:
Lin en Lies, ik wens jullie een prachtige dag toe, maak er wat moois van saampjes!![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Dat je dan op de fiets zit en het ineens gaat regenen en je eerste gedachte is 'kut, m'n make up' en niet 'kut, dadelijk natte kleren'
Have funquote:Op donderdag 2 mei 2013 06:18 schreef Molo het volgende:
Jup! Ook altijd mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 2 mei 2013 08:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Dat je dan op de fiets zit en het ineens gaat regenen en je eerste gedachte is 'kut, m'n make up' en niet 'kut, dadelijk natte kleren'
Ah, handig jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, hebben ze mijn meeting van negen uur gisteravond ff naar 8:45 gezet. Zaal vol senior management. Kom je om tien voor negen binnen, zijn ze al bezig
Lekker danquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, hebben ze mijn meeting van negen uur gisteravond ff naar 8:45 gezet. Zaal vol senior management. Kom je om tien voor negen binnen, zijn ze al bezig
Defuqquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Straks even met je leidinggevende over hebben? Is toch geen manier van werken zoquote:
die is op vakantie en deze mannen zijn zijn baasquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Straks even met je leidinggevende over hebben? Is toch geen manier van werken zo
Hebben ze je er op aangesproken dat je 'te laat' was of dat niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is op vakantie en deze mannen zijn zijn baas
nee ik was ook niet de enige hoor. Maar degene die de afspraak verplaatste heeft mijn telefoonnummerquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben ze je er op aangesproken dat je 'te laat' was of dat niet?
Daar waren we het volgens mij ook over eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Miezziej het volgende:
Even bemoeien over de hardloopschoenen
In den beginne had ik ook schoenen gekocht bij Perry, vroeg advies omdat ik een niet te dure schoen wilde omdat ik nog niet wist of ik zou doorgaan met hardlopen. Schoenen gekocht van 60 ofzo, voldeden prima totdat ik richting de 10km ging trainen, toen kreeg ik erg veel last van mijn schenen omdat ik overproneer en de schoenen niet voldoende ondersteuning gaven.
Daarna naar Runnersworld gegaan voor een hardloopanalyse en schoenen van 130 meegenomen
Dus goedkopere kunnen wel in het begin naar mijn mening
En verder:
Trouwen![]()
Dood haar![]()
Meetings verplaatsen![]()
Dan is het helemaal lomp dat ze het niet even laten wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik was ook niet de enige hoor. Maar degene die de afspraak verplaatste heeft mijn telefoonnummer
Kutquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is op vakantie en deze mannen zijn zijn baas
OMG NOG 1 DAG!1!11!11!!!quote:
Ja inderdaad, daar bleef B ook op hangen elke keer voorheen, dat ie het op zich wel leuk vond en 'die dure schoenen komen nog wel een keer' en dan na een paar keer kreeg ie weer last en kon ie weer een tijdje niet lopen. Deze nieuwe schoenen die hij zich aan heeft laten meten, zijn hun geld echt wel waard gebleken tot nu toen. Hij heeft van alles gepast in een range van 90 tot 150 euro volgens mij en de voor hem beste schoen kwam uit op 120 euro volgens mij. Dat vond ik op zich nog best te doen. Hardloopoutfit erbij en hij kan zonder verdere uitgaven sportenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar waren we het volgens mij ook over eens. Maar eigenlijk moet je die pijn voorkomen, want dan loop je al "blessures"
.
Ja???? Echt?? Whaaaaaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef Lindytje het volgende:
Ja jonguh!!! Ik ben een beetje zenuwachtig![]()
Pic?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Balen SQmatige actie idd!
Gister naar kapper geweest, best een stuk af moet altijd zo erg wennen dan
Zit nu op werkquote:
Wij moeten nog:quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja???? Echt?? Whaaaaa![]()
En weet je waarom?![]()
Wij hadden 2 dagen vrij voor de bruiloft en ik had niks meer te doenAlles was geregeld dus we hebben wat tv gekeken en verder geluierd
Pehehehe
Borstelen is dan ook zo raarquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit nu op werk
Maar t is nog steeds wel okay lengte hoor, t hangt net boven de helft van mijn rug en t groeit altijd super snel, maar t is soms zo raar als je door je haar gaat en t stopt al zo snel
hup hup!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij moeten nog:
- een taart bakken
- Naar de makro
- Servies ophalen
- Drankenhandel bellen voor aflevertijd
- opruimen
- schoonmaken
- etc...
Ja, dan ben je er opeens veel te snel doorheenquote:
Nu nog op de helft van je rug joh, dan was het wel echt superlangquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit nu op werk
Maar t is nog steeds wel okay lengte hoor, t hangt net boven de helft van mijn rug en t groeit altijd super snel, maar t is soms zo raar als je door je haar gaat en t stopt al zo snel
Ja, effe ontbijten en een pafkequote:
Ik zou het toch serieus overwegen om ze aan te schaffen voordat je jezelf allerlei omgemakken en blessures loopt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja schoenen zijn belangrijk bij hardlopen dus dat geld wil ik wel uitgeven. Alleen niet nu allaten we maar eerst kijken of ik ooit de 5k ga halen
Die mag je niet hebben als huisdier in NLquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
SPEES!!!
http://www.buzzfeed.com/m(...)will-want-a-capybara
Nee maar dannogquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mag je niet hebben als huisdier in NL
Ja ik overweeg het toch. Maar ik ken mezelf en als ik het na 3x weer voor gezien houd dan vind ik het heel erg zonde van het geld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou het toch serieus overwegen om ze aan te schaffen voordat je jezelf allerlei omgemakken en blessures loopt...
denk maar zo, overmorgen is het voorbijquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, effe ontbijten en een pafkeIk ben al gedoucht en aangekleed, wajooooo
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goed! Ik smeer even wat schmink op en dan pics!
Opruimen en schoonmaken is overratedquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij moeten nog:
- een taart bakken
- Naar de makro
- Servies ophalen
- Drankenhandel bellen voor aflevertijd
- opruimen
- schoonmaken
- etc...
Mooi welquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleur, maar goed. Dat komt nog wel goed.
[ afbeelding ]
Tenen zijn overratedquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel mijn tenen niet meer*noteert: Morgen hele lichte panty aan*
ik had gisteren die blauwe peeptoes nog gepast... En niet gekocht omdat ze bij het passen al kneldenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel mijn tenen niet meer*noteert: Morgen hele lichte panty aan*
dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tenen zijn overrated. Ik twijfel nog qua panty en zulks... m'n schoenen zijn eigenlijk te ruim met panty
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |