En eentje dwars over haar keel, net als bij Lord Beric.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg overdreven. Denk gewoon dat er een aantal krassen op haar gezicht te zien zijn.
Kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En eentje dwars over haar keel, net als bij Lord Beric.
Het was toch Beric die haar weer tot leven bracht, niet Thoros?
Het was erna.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Poemgirl het volgende:
Wacht, was de wedding van Tyrion/Sansa nou vóór RW? Want ik meen iets te herinneren van Catelyn die er verdrietig om is o.i.d. Maar mijn gevoel zegt dat het erna was.
Beste cliffhanger ooitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:30 schreef Franknfurter het volgende:
Als ik zo kijk krijgen we volgende ep sowieso Brienne en de beer, en ik denk ook misschien wel de Red Wedding al. Dan kunnen ze misschien het seizoen afsluiten met Joffrey die naar zijn keel klauwt, dat zou geniaal zijn.
Denk ik ook. Ep 3/4 wordt de ep dat Joffrey the dust bitequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef Nic1 het volgende:
Joffrey's dood had nooit gepast. Ik hoop in de eerste helft van het volgende seizoen, met Tywin's dood op het eind.
Ervoor, want anders kon Catelyn er niet verdrietig om zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Poemgirl het volgende:
Wacht, was de wedding van Tyrion/Sansa nou vóór RW? Want ik meen iets te herinneren van Catelyn die er verdrietig om is o.i.d. Maar mijn gevoel zegt dat het erna was.
het is er na. Het kan zijn dat ze wel van de verloving wist.quote:Op zondag 12 mei 2013 07:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ervoor, want anders kon Catelyn er niet verdrietig om zijn.
Ja dit bedoel ik! Het was dan waarschijnlijk zoals Kirov al zegt dat ze van de verloving wistquote:Op zondag 12 mei 2013 07:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ervoor, want anders kon Catelyn er niet verdrietig om zijn.
Ben bezig aan een herlezing van boek 3 en de gehele trouwpartij inclusief bedding is voor de RW.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
het is er na. Het kan zijn dat ze wel van de verloving wist.
Die viel dus tegen, die bearpit...in het boek was ie veeeeel spannender, kan ik mij herinneren.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef IrfieJ het volgende:
vanaaf/morgen de Grrm aflevering van het seizoen! ben benieuwd naar de bearpit.
Hij vervangt Edric Storm vermoed ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die viel dus tegen, die bearpit...in het boek was ie veeeeel spannender, kan ik mij herinneren.
Ik zit mijzelf wel ff te pijnigen waar ze in de serie met Gendry naartoe willen....kan mijn die verhaallijn niet herinneren uit het boek, toch ?
Hmm, op awoiaf staat het anders.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ben bezig aan een herlezing van boek 3 en de gehele trouwpartij inclusief bedding is voor de RW.
Melissandre wil Edric gebruiken als offer met koningsbloed om de andere koningen om te brengen. Stannis wil dat niet en in plaats daarvan worden die bloedzuigers gebruikt.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Euhhhhhhhh...nou moet ik nog steeds ff diep nadenken, it's been a while
En Edric was toch nog een kid geloof ik he...quote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Melissandre wil Edric gebruiken als offer met koningsbloed om de andere koningen om te brengen. Stannis wil dat niet en in plaats daarvan worden die bloedzuigers gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |