abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126433961
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef MAHL het volgende:

[..]

Misschien volgend seizoen, dat de aanval van de wights opnieuw de cliffhanger wordt voor Sam?
Dat Sam uit die put komt vind ik ook wel een goeie cliffhanger :P maar dan zouden we al iets van Coldhands moeten zien.

Sowieso als ze Queens Crown en die gebeurtenissen weghalen dan wordt ik boos, vond ik een mooi stuk in t boek
pi_126434577
Bran en de rest die Sam uit de put zien komen, en dat het beeld langzaam inzoomt op Coldhands in het donker met z'n grote eland en glimmende ogen _O_

Ik zeg, toffe cliffhanger
pi_126437045
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgende week Daario :D maar het is niet die man die voorop staat in de preview, je ziet hem daar achter ergens.

Dat van Talisa die zwanger is vond ik best heftig. Ook werd er door sommige mensen gesuggereerd dat ze een spion was en daarom die brief nu schreef in die taal zodat het niet door iedereen gelezen kon worden.

Maar zoals iemand al zei: als ze echt zwanger is dan is dat een spoiler voor wat nog niet in de boeken geweest is, of ze moet doodgaan bij den Rooien Bruijloft
Het laatste zou ook een spoiler zijn omdat we in de boeken nooit hebben gelezen dat Robbs vrouw dood zou gaan
pi_126437087
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:26 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Het laatste zou ook een spoiler zijn omdat we in de boeken nooit hebben gelezen dat Robbs vrouw dood zou gaan
Nou in de boeken bleef ze achter in Riverrun, kreeg ze een pardon, en was het later misschien iemand anders, de 'smalle-heupen-theorie' _O-
pi_126437108
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Nou in de boeken bleef ze achter in Riverrun, kreeg ze een pardon, en was het later misschien iemand anders, de 'smalle-heupen-theorie' _O-
Ja dat is waar....smalle heupen vs brede heupen....
pi_126437875
George R R Martin die zijn eigen fans spoilt met die Talisa scene :')
pi_126439232
Wat is er zo belangrijk aan dat kind dan?
Tegen de tijd dat dat kan praten is het verhaal verteld.
pi_126439286
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is er zo belangrijk aan dat kind dan?
Tegen de tijd dat dat kan praten is het verhaal verteld.
Als Rob een kind heeft gaat de hele erfopvolging van Winterfell op de schop. Sansa wordt dan 3e in lijn volgens de serie.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 13 mei 2013 @ 18:41:43 #259
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126440382
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:17 schreef Kirov het volgende:

[..]

Als Rob een kind heeft gaat de hele erfopvolging van Winterfell op de schop. Sansa wordt dan 3e in lijn volgens de serie.
4de. Ze is nu al 3rde want Bran en Rickon zijn 1 & 2. Dat kind wordt dan direct #1.
pi_126440409
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:41 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

4de. Ze is nu al 3rde want Bran en Rickon zijn 1 & 2. Dat kind wordt dan direct #1.
Bran en Rickon zijn technisch gezien dood voor de erfopvolging.
  maandag 13 mei 2013 @ 18:42:32 #261
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126440429
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef Kirov het volgende:

[..]

Bran en Rickon zijn technisch gezien dood voor de erfopvolging.
Ja, maar eigenlijk niet. :P
pi_126440520
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, maar eigenlijk niet. :P
Maar een handje vol mensen weet dat ze leven. Ramsay en Theon, die vermoedelijk niets zullen zeggen. Die dikke van White Harbour en Davos zijn eigenlijk de enige die er wat mee kunnen doen.
  maandag 13 mei 2013 @ 18:48:37 #263
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126440743
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Kirov het volgende:

[..]

Maar een handje vol mensen weet dat ze leven. Ramsay en Theon, die vermoedelijk niets zullen zeggen. Die dikke van White Harbour en Davos zijn eigenlijk de enige die er wat mee kunnen doen.
Ja dat klopt, maar in principe kan elk van hun terug komen en de rechten voor Winterfel claimen. Als ze dat via Rickon willen claimen moeten ze wel liegen over Bran, want ze moeten ongetwijfeld weten dat die ook wel leeft.

Hoe dan ook, een kind van Robb veranderd een hoop :P
pi_126441097
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar in principe kan elk van hun terug komen en de rechten voor Winterfel claimen. Als ze dat via Rickon willen claimen moeten ze wel liegen over Bran, want ze moeten ongetwijfeld weten dat die ook wel leeft.

Mwa, als er een kind op de troon zit en er staat iemand naast die de macht werkelijk heeft, geeft die het niet gauw op :P

Tywin weet bijvoorbeeld ook donders goed dat Stannis de rechtmatige koning is.
  maandag 13 mei 2013 @ 18:59:47 #265
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126441362
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Kirov het volgende:

[..]

Mwa, als er een kind op de troon zit en er staat iemand naast die de macht werkelijk heeft, geeft die het niet gauw op :P

Tywin weet bijvoorbeeld ook donders goed dat Stannis de rechtmatige koning is.
Dat is nog maar de vraag, dan zou die echt moeten toegeven dat z'n kinderen incest hebben gepleegd. Zou nog best kunnen dat hij dat niet eens weet omdat die het niet wilt weten.

Maar dat is ook gewoon moeilijk te bewijzen, terwijl je in het geval in winterfell alleen de erfgenaam hoeft te tonen en dan weet heel het volk het, er van uitgaande dat het volk en de lords nog loyaal aan de Starks zijn. Als je met Bran aankomt dan kan de rest meteen weg.
pi_126441917
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgende week Daario :D maar het is niet die man die voorop staat in de preview, je ziet hem daar achter ergens.

Dat van Talisa die zwanger is vond ik best heftig. Ook werd er door sommige mensen gesuggereerd dat ze een spion was en daarom die brief nu schreef in die taal zodat het niet door iedereen gelezen kon worden.

Maar zoals iemand al zei: als ze echt zwanger is dan is dat een spoiler voor wat nog niet in de boeken geweest is, of ze moet doodgaan bij den Rooien Bruijloft
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_126442715
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

ja, vind het wel erg raar eerlijk gezegd, hoe de zaken er nu na ADWD erbij staan wat het noorden/Winterfell betreft kan er erg veel gebeuren.

de bolton basterd (met nep arya) is nu Lord of winterfell
Sansa en harry hebben een claim als die gaan trouwen en sweet robin dood gaat.
Rickon en Davos mbt tot team Stannis the mannis.
Brann?! misschien maar lijkt me sterk.
Jon als howland terecht komt.
en dan nog de optie dat Jayne zwanger is van robb..

Ik wil TWOW!!
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_126442996
Ik vraag me nu af of Jon wel echt een bastaard is :P
pi_126444695
Wie zou dat kind van Jeyne nou ooit backen.
Voor Rickon is die Manderly wel te porren die ook een leger heeft.
Sansa kan met littlefinger en die Harry vast ook wel op steun rekenen.
Boltons hebben de steun van de lannisters en de karstarks.
Zie dus eigenlijk niet in hoe die Jeyne met een zuigling de macht in het Noorden zou willen claimen en krijgen.
pi_126444774
De Westerlings hebben volgens mij links met de Lannisters dus het is eerder een backup voor hun denk ik :P
pi_126444951
Ja ok maar als de westerlings alleen staan tegen de Lannisters en de helft van het noorden geef ik ze weinig kans.
pi_126444967
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef Maisnon het volgende:
De Westerlings hebben volgens mij links met de Lannisters dus het is eerder een backup voor hun denk ik :P
`
Het zijn de vazallen van de Lannisters, en ze zaten gewoon in het plot om het bondgenootschap tussen de Freys en de Starks te verbreken.
pi_126457739
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef Kirov het volgende:

[..]

`
Het zijn de vazallen van de Lannisters, en ze zaten gewoon in het plot om het bondgenootschap tussen de Freys en de Starks te verbreken.
Inderdaad. D8 juist dat ze Jeyne juist een drankje gaven, zodat ze niet zwanger kon worden. Is ze nu ineens wel zwanger?
pi_126462066
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef Poemgirl het volgende:
George R R Martin die zijn eigen fans spoilt met die Talisa scene :')
Wat dan?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_126462220
Nou weet ik in ieder geval zeker dat Theon gecastreerd is. Wat een overbodige scene verder. Ze hadden ook gewoon net als in het boek je kunnen laten zien hoe hij Reek geworden was.

Ben benieuwd hoe dit verder afloopt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Reuzelbek op 14-05-2013 13:36:38 ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')