ja, ik vond de pit ook tegenvallen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die viel dus tegen, die bearpit...in het boek was ie veeeeel spannender, kan ik mij herinneren.
Ik zit mijzelf wel ff te pijnigen waar ze in de serie met Gendry naartoe willen....kan mijn die verhaallijn niet herinneren uit het boek, toch ?
over 2 wekenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, benieuwd of ze die Talisa omleggen dan volgende week. Voor de boekenserie is er dat gerucht dat ze mogelijk een kind heeft gehad. Nu ze in de serie zwanger is weet je meteen of dat nog van belang wordt in boek 6 of 7. Gaat ze dood horen we er wss niets meer over, blijft ze leven dan tja
Ja, zag het net in de preview van episode 8. Dacht dat die rains of castamere heette. Naja, 2 weken danquote:
nee, volgende week heet "The Second Sons" de week daarop de RW in "The Rains of Castamere"quote:
Coldhands al? Zit die niet veel meer in het einde van ASoS?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef IrfieJ het volgende:
Volgende week Daario, Sam the slayer, misschien coldhands.
Ik zie overal geruchte dat hij in de volgende zit.. maar denk zelf ook dat het wat langer duurt, ze moeten branns verhaallijn wat rekken over 3 seizoenen. denk dat cold hands in de laatste aflevering zit of miss zelfs volgend seizoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Young_David het volgende:
[..]
Coldhands al? Zit die niet veel meer in het einde van ASoS?
zou wel een dikke spoiler voor de boeklezers zijn als coldhands opeens toch benjen stark blijkt te zijn. (kunnen we wel in het andere topic lekker over spoilers bitchen)quote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
naar die Coldhands ja, weten nog steeds niet wie het is, of het überhaupt iemand bekend is. Maar dat kunnen ze net als Selmy natuurlijk niet verstoppen
TCOTF zeggen dat ookquote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dat Coldhands al wel een behoorlijk tijdje dood is en niet iemand is die we kennen.
Ja, maar op zich zou Talisa die zwanger is dat ook kunnen zijn, tenzij ze wel wordt vermoord. En in dat geval is het ook een semi spoilerquote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
zou wel een dikke spoiler voor de boeklezers zijn als coldhands opeens toch benjen stark blijkt te zijn. (kunnen we wel in het andere topic lekker over spoilers bitchen)
Was het maar waar, Rains of Castamere is pas over drie weken. Over twee weken is Memorial Day, dan zijn de kijkcijfers altijd veel minder, dus laten ze een weekje lopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
nee, volgende week heet "The Second Sons" de week daarop de RW in "The Rains of Castamere"
Night's Kingquote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dat Coldhands al wel een behoorlijk tijdje dood is en niet iemand is die we kennen. Misschien een oude Lord Commander of een Stark van een eeuw eerder ofzo.
ja die bedoelde ikquote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
TCOTF?
Bedoel je Children of the forest?
Vind deze afkorting wel heel onduidelijk
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Was het maar waar, Rains of Castamere is pas over drie weken. Over twee weken is Memorial Day, dan zijn de kijkcijfers altijd veel minder, dus laten ze een weekje lopen.
Misschien volgend seizoen, dat de aanval van de wights opnieuw de cliffhanger wordt voor Sam?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ze coldhands nog niet bekend maken hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |