abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126012396
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die moviewall, hoe genereer je die? Is dat een handmatige actie? Ik weet namelijk dat dat met custom firmware ook werkte op de WD TV Live die ik heb gehad, maar dan moest je die moviewall data wel laten genereren op je PC.

De voorwaarden daarvoor waren wel dat je niet gewoon een map /movies/ kon hebben met daarin alle films, maar je moest een map hebben PER film. Vervolgens, als je dan die data liet genereren voor de moviewall, dan werden er in elke map die een film bevatte voor die betreffende film wel 8 extra bestanden geplaatst. Dat vind ik nogal lelijk. Daarbij wilde ik niet elke keer dat ik een nieuwe film had gedownload weer die applicatie moeten starten om die moviewall data voor die nieuwe film te laten genereren.

nee, dat kan ook veel netter worden opgelost. XBMC laat punt 1, die data automatisch genereren, daar heb je geen tooltje voor nodig. Ten tweede slaat ie die data niet op bij de film zelf. Ik stream alles vanaf mn netwerk, maar de mediaspeler waar XBMC op draait heeft een interne schijf, die ik verder niet gebruik.

Die data zal ie ws daar opslaan, maar dat maakt me niet uit, want ik zie die data niet verschijnen op de schijven waar mijn mediabestanden op staan :)
Dat genereren doe je met een extern programma, wat weer minder is. Met Y2M, als je daar op zoekt vind je genoeg. Op zich is het wel te doen.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 09:49:24 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_126012470
`
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef maxmit het volgende:

[..]

Dat genereren doe je met een extern programma, wat weer minder is. Met Y2M, als je daar op zoekt vind je genoeg. Op zich is het wel te doen.
Heb je wel gelezen wat ik geschreven heb? Ik heb het zelf ooit op die manier gedaan, en dat is omslachtig en tijdrovend. Maar je moet wel, omdat de mediaspeler die jij gekocht hebt niet als standaardfunctionaliteit het scrapen van media-info van internet heeft.

Daarom zei ik al, jij had beter een XBMC based apparaat kunnen aanschaffen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_126014733
Wat ook eventueel een oplossing is, is een Apple TV (of een andere mediaplayer, maar van Apple TV weet ik dat het kan) en daar OpenElec op installeren.

OpenElec is een Linux based installatie van XBMC. Heb dit zelf geinstalleerd staan op een zelfgebouwde HTPC. Voor deze HTPC een AC Ryan maar vond dit echt teleurstellend.

Wanneer je 1080p MKV's wilde streamen stotterde het altijd helaas. Toen maar zelf iets gebouwd met hardware die ondersteunt wordt door OpenElec, sindsdien nog nooit zo fijn films gekeken! HTPC bouwen is overigens wel iets duurder ¤350 was ik ongeveer kwijt.
pi_126085980
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 07:58 schreef maxmit het volgende:

[..]

Sinds gisteren hebben wij hem dus ook. Ik wil dan alleen ook weer meteen alles mooi hebben qua menu's. En dat gaat nog niet helemaal goed.
De moviewall lijkt te werken. Alleen de achtergrond neemt ie niet van de film op de een of andere manier. De hoes en info weer wel. Beetje raar?
Geen idee, ik geef daar geen fuck om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')