Dat ligt aan de HD die erin zit. Bij een kennis had ik dat probleem opgelost door een nieuwe HD erin te hangenquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:41 schreef Anne het volgende:
Ik ga in ieder geval nooit meer voor een mede8er.
Dat dingt hangt om de haverklap vast, waardoor ik de stroom eraf moet halen om 'm opnieuw op te kunnen starten. En ook vind ik hem niet heel gebruiksvriendelijk.
Ik heb geen HD erin hangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
Dat ligt aan de HD die erin zit. Bij een kennis had ik dat probleem opgelost door een nieuwe HD erin te hangen
Heb zelf al een tijdje de 500x2 en werkt geweldig. Nooit problemen mee en kan heel erg veel formaten afspelen. Interface zou misschien iets sneller mogen werken, maar met 3 klikken speel je al een film af.
Deze gekocht omdat streamen met ps3 gewoon kut werkte.
Erg tevreden over de mede8tor.
Aha, dat verklaart de verschillende aanbiedingen die de laatste dagen te zien zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Boxee Box is prima, alleen komen er dus geen software updates meer voor aangezien de productie is gestopt.
Ik heb er juist alleen maar goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:41 schreef Anne het volgende:
Ik ga in ieder geval nooit meer voor een mede8er.
Dat dingt hangt om de haverklap vast, waardoor ik de stroom eraf moet halen om 'm opnieuw op te kunnen starten. En ook vind ik hem niet heel gebruiksvriendelijk.
Ik wil er een HD achter hangen. En volgens mij kan ik die via de mede8er 'vullen' via m'n wifi-netwerk als ik het goed heb.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb er juist alleen maar goede ervaringen mee.
Die van mij is nu denk ik 3 jaar oud, doet het prima en staat gewoon 24/7 aan zelfs.
Even op play drukken en film verder kijken via stream vanaf mijn vaste pc.
Misschien ieta met de firmware?
Dat kan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:00 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik wil er een HD achter hangen. En volgens mij kan ik die via de mede8er 'vullen' via m'n wifi-netwerk als ik het goed heb.
wifi moet je erbij kopen dacht ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:00 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik wil er een HD achter hangen. En volgens mij kan ik die via de mede8er 'vullen' via m'n wifi-netwerk als ik het goed heb.
Sorry, ik bedoel ...mede8er 'vullen' via m'n wifi-netwerk...quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
wifi moet je erbij kopen dacht ik.
Hebzelf een 3TB HD erin. Kunnen genoeg fotos/muziek en films op
Moet handmatig. Zijn wel programmas voor die je kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef maxmit het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel ...mede8er 'vullen' via m'n wifi-netwerk...
M'n pc hangt via wifi in m'n netwerk, vandaar. Maar die kan ik dus gewoon handmatig vullen?
En is het zo dat de covers en informatie en dergelijke wat in de menu's zichtbaar is automatisch gedownload worden? Of moet je dat handmatig (extern) doen? Ik vind hier namelijk wisselende verhalen over...
XBMC is software die doorontwikkeld wordt. Grote kans dat die Mede8er in de toekomst niet alle formaten aan zal kunnen, waar XBMC totaal geen problemen mee heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:55 schreef maxmit het volgende:
Ik heb een beetje rondgekeken en de kans wordt steeds groter dat ik die Mede8er MED600X3D ophaal.
Sinds gisteren hebben wij hem dus ook. Ik wil dan alleen ook weer meteen alles mooi hebben qua menu's. En dat gaat nog niet helemaal goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:37 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb de 600x3d en het ding bevalt me super
Die moviewall, hoe genereer je die? Is dat een handmatige actie? Ik weet namelijk dat dat met custom firmware ook werkte op de WD TV Live die ik heb gehad, maar dan moest je die moviewall data wel laten genereren op je PC.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:58 schreef maxmit het volgende:
[..]
Sinds gisteren hebben wij hem dus ook. Ik wil dan alleen ook weer meteen alles mooi hebben qua menu's. En dat gaat nog niet helemaal goed.
De moviewall lijkt te werken. Alleen de achtergrond neemt ie niet van de film op de een of andere manier. De hoes en info weer wel. Beetje raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |