abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125939122
Hallo

ik hoop dat ik hier goed zit en anders hoor ik het wel ;)

ben nu al een langere tijd opzoek naar een leuke tablet
het liefste 10.1 inch, graag wit en rond de 200 euro

nu kwam ik op de yarvik 10-211 uit maar hier lees ik geen goede recensies over
kunnen jullie mij misschien iets aanraden aangezien ik er niet veel verstand van heb?
pi_125939157
Budget tablets :')

Inb4 dimens
Because you know i'm all about that ass
pi_125939175
Crosspost uit ander topic
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:58 schreef Dimens het volgende:
Mensen die zulke troep kopen, snappen het doel van een tablet niet. Dat zijn ook dezelfde mensen die naderhand zeggen dat een tablet een nutteloos apparaat is omdat ze hem allang in de kast hebben gelegd omdat het gebruiken ervan niet leuk is.

Een tablet is gemaakt om te consumeren. Als je gaat consumeren, moet je er plezier aan kunnen beleven want anders is het consumeren niet leuk.
Een van de grootste ergernissen wanneer men een apparaat heeft, is dat het traag en niet goed werkt. Wie heeft er nou niet een hekel aan een trage computer? Maar de meeste mensen moeten met een trage computer werken omdat ze ermee moeten creëren en niet consumeren.

Voor een goedkope tablet geldt dit ook. Een trage en niet goed werkende tablet, daar kun je niet mee consumeren. Er ontstaan ergernissen want 9 van de 10 keer wilt dat apparaat niet reageren, gaat het browsen ontzettend traag of kun je het spel niet installeren omdat de hardware niet goed genoeg is. De irritaties lopen op en uiteindelijk wordt dat ding in de kast gegooid waar het stof gaat happen, want je vindt het niet leuk meer om te gebruiken.

Weggegooid geld terwijl je voor meer geld iets had kunnen kopen waar je ook echt iets aan hebt. Iets wat leuk is om te consumeren en wat niet na een maand in de kast verdwijnt.
pi_125939222
Hoppa _O_
pi_125939472
het gaat er ook om dat hij naast de laptop gebruikt gaat worden
meer voor een spelletje op internet en een beetje op ebay te kunnen kijken
pi_125939504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:34 schreef DutchDiamond het volgende:
en dan gooi je hem in de kast?
pi_125939648
hij zal niet gebruikt worden als hoofd computer nee
maar in de kast zal hij ook niet verdwijnen het gaat er meer om dat ik een beetje op de wat internet pagina's kan als hij met de laptop bezig is voor de zaak
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:42:13 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_125939705
Kijk ook even naar de Archos-tablets.
En wat Dimens betreft : tenzij hij een Rolls Royce of zoiets rijdt omdat alle andere auto's troep zijn, ...
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_125939744
mvdejong thnx ik had inderdaad al gekeken naar de archos 101 titanium maar dan schijnt yarvik er iets boven uit te komen
pi_125939794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:34 schreef DutchDiamond het volgende:
En precies daarom moet je geen goedkope tablet nemen.
pi_125939821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:42 schreef mvdejong het volgende:
Kijk ook even naar de Archos-tablets.
En wat Dimens betreft : tenzij hij een Rolls Royce of zoiets rijdt omdat alle andere auto's troep zijn, ...
Een auto is heel iets anders dan een tablet. Een auto is een vervoersmiddel, geen vrijetijdsbesteding. Tenzij het wel je vrijetijdsbesteding is maar dan is het niet zomaar een auto meer.
pi_125939880
nou dimens wat raad jij dan aan ?

een laptop / computer voor 200 euro heb je ook niet
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:51:07 #13
8252 mvdejong
pi_125939937
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:47 schreef Dimens het volgende:

[..]

Een auto is heel iets anders dan een tablet. Een auto is een vervoersmiddel, geen vrijetijdsbesteding. Tenzij het wel je vrijetijdsbesteding is maar dan is het niet zomaar een auto meer.
Krom ... krommer ... kromst. Een auto is iets waar je, als je forens bent, gauw 2-4 uur per dag in verblijft, en juist daarom zou je dus alleen maar de ultieme auto's moeten rijden. Oh wacht, de meeste mensen hebben nou eenmaal niet een paar ton ter beschikking. En zo hebben ook veel mensen geen EUR 400 ter beschikking om een 10" tablet aan te schaffen.

Ik heb een Samsung Tab2 7" tablet, en ben daar heel blij mee, maar dat heeft me meer gekost dan TS wil uitgeven voor een 10". Ik heb een paar Archosjes in mijn handen gehad, en voor dat geld is dat helemaal geen beroerde keuze.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_125939941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:49 schreef DutchDiamond het volgende:
nou dimens wat raad jij dan aan ?

een laptop / computer voor 200 euro heb je ook niet
Sparen. Het is zonde om nu ¤200,- uit te geven, een slechte tablet te kopen en vervolgens hem na een maand of iets in de kast te leggen omdat je hem niet meer gebruikt. Dan kun je beter sparen en een goede tablet kopen zoals een Microsoft Surface of Apple iPad.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:52:45 #15
395729 umlaut
De puntjes op de ü
pi_125939984
Koop een Nexus 7 16GB
pi_125939998
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Krom ... krommer ... kromst.

Ik heb een Samsung Tab2 7" tablet, en ben daar heel blij mee, maar dat heeft me meer gekost dan TS wil uitgeven voor een 10". Ik heb een paar Archosjes in mijn handen gehad, en voor dat geld is dat helemaal geen beroerde keuze.
De galaxy tab 2 7.0" is anders een behoorlijk KUTDING hoor. Er liggen er hier zelfs 2 :')
pi_125940026
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:52 schreef umlaut het volgende:
Koop een Nexus 7 16GB
Die is weer duurder dan 200
pi_125940039
dimens het is geen kwestie van mij voor sparen
het gaat er mij om dat ik 200 euro zat vind voor een dingetje erbij wat geen hoofdzaak heeft en het er alleen maar om gaat dat ik een beetje kan internetten

een apple heb ik in mijn handen gehad en sorry dat is in mijn ogen dus niks en al helemaal niet voor dat geld
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:54:23 #19
8252 mvdejong
pi_125940045
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef Dimens het volgende:

[..]

Sparen. Het is zonde om nu ¤200,- uit te geven, een slechte tablet te kopen en vervolgens hem na een maand of iets in de kast te leggen omdat je hem niet meer gebruikt. Dan kun je beter sparen en een goede tablet kopen zoals een Microsoft Surface of Apple iPad.
Een Archos, of een Yarvik, is een uitermate bruikbaar tablet. Ja, het is niet het niveau van een Samsung, en al helemaal niet het prijsniveau van een MS of Apple tablet, maar werkt gewoon.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:55:44 #20
8252 mvdejong
pi_125940083
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef blow... het volgende:

[..]

De galaxy tab 2 7.0" is anders een behoorlijk KUTDING hoor. Er liggen er hier zelfs 2 :')
Ik gebruik mijne gauw 2 uur per dag, ik heb hem gekocht omdat mijn overjarige kat de hele avond op schoot zat, en ik iets zocht om met 1 hand te kunnen internetten en mailen, maar meer scherm had dan mijn HTC One X.
pi_125940087
Koopcwat je wil maar kom na je aankoop NIET IN KLB.
pi_125940098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:55 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Ik gebruik mijne gauw 2 uur per dag, ik heb hem gekocht omdat mijn overjarige kat de hele avond op schoot zat, en ik iets zocht om met 1 hand te kunnen internetten en mailen, maar meer scherm had dan mijn HTC One X.
Ik gebruik mijn ipad gemiddeld 9 uur per dag
pi_125940101
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef blow... het volgende:

[..]

Waarom is het een rotding, en een nog belangrijkere vraag waarom heb je er dan 2 van..
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:58:47 #24
8252 mvdejong
pi_125940172
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:56 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn ipad gemiddeld 9 uur per dag
Ik heb voor mijn werk een Lenovo laptop met Windows 7, en zit nu achter een zelfgebouwde Core2Quad met Vista. Mijn tablet is voor 's avonds op de bank, al is de betreffende kat ondertussen overleden (en opgevolgd door een kwartetje dat nog niet schootzitterig is).

Voor het serieuzere werk prefereer ik nog steeds een echt toetsenbord (ik ben nog opgegroeid in de tijd van puur mechanisch typemachines), en de ook 2 24"-monitoren van mijn hoofdsysteem winnen het toch wel van een tablet.
pi_125940176
in de KLB kom ik niet wees maar niet bang
ik kom hier alleen voor wat advies maar de meeste mensen hier kunnen alleen maar klagen
misschien dat die beter de KLB in kunnen ? om zich daar af te reageren
pi_125940188
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Krom ... krommer ... kromst. Een auto is iets waar je, als je forens bent, gauw 2-4 uur per dag in verblijft, en juist daarom zou je dus alleen maar de ultieme auto's moeten rijden. Oh wacht, de meeste mensen hebben nou eenmaal niet een paar ton ter beschikking. En zo hebben ook veel mensen geen EUR 400 ter beschikking om een 10" tablet aan te schaffen.
En jij hebt duidelijk het concept van een tablet niet begrepen.
quote:
Zo'n Samsung Tab 2 7" is dan ook een stuk beter dan wat de TS voor ogen heeft.
pi_125940251
kijk mvdejong snapt mij tenminste
ik heb dan geen kat maar wel een hondje die op me schoot ligt
een man die de laptop s' avonds voor de zaak gebruikt
dus is een goedkope tablet goed zat om wat prul dingetjes op te doen
pi_125940316
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:54 schreef DutchDiamond het volgende:
dimens het is geen kwestie van mij voor sparen
het gaat er mij om dat ik 200 euro zat vind voor een dingetje erbij wat geen hoofdzaak heeft en het er alleen maar om gaat dat ik een beetje kan internetten

een apple heb ik in mijn handen gehad en sorry dat is in mijn ogen dus niks en al helemaal niet voor dat geld
Als je een iPad helemaal niets vindt, moet je nog eens nadenken of een tablet wel een goede keuze is. Het hele concept van de huidige tablet is gebaseerd op dat van de iPad maar dan, op de Microsoft Surface na, nog niet zo ver ontwikkeld.
pi_125940404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:58 schreef DutchDiamond het volgende:
in de KLB kom ik niet wees maar niet bang
ik kom hier alleen voor wat advies maar de meeste mensen hier kunnen alleen maar klagen
misschien dat die beter de KLB in kunnen ? om zich daar af te reageren
Wil je advies of wil je horen wat je eigenlijk wil horen maar wat niet echt advies is?
pi_125940483
ik heb nooit wat met apple gehad dus mede daardoor wil ik geen ipad
maar dat is mijn mening

maar ik zocht wat advies over een tablet van rond de 200 euro met het liefst 10.1 inch en ik vroeg niet naar uitspraken van volgende maand in de kast en kan je beter niet doen
als dat zo zou zijn is dat ook met een i pad
en dan kom ik volgende maand ff terug naar dit topic om jullie gelijk te geven maar dat is nu niet aan de orde
pi_125940522
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom is het een rotding, en een nog belangrijkere vraag waarom heb je er dan 2 van..
He werkt niet soepel.

Waarom er hier 2 liggen? 1 van mijn moeder en ik heb er gisteren eentje gewonnen bij de badeendjesrace
pi_125940555
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

Dit samsung tab 2 7 inch is nog een kutding hoor.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:10:08 #33
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_125940568
Een Google Nexus 7 tablet? Is gemaakt door ASUS, dus met de degelijkheid zit het wel aardig goed. En de prestaties zijn zeker niet slecht te noemen.

8GB voor 189 euro. Niet te duur dus.
pi_125940757
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:08 schreef blow... het volgende:

[..]

He werkt niet soepel.

Waarom er hier 2 liggen? 1 van mijn moeder en ik heb er gisteren eentje gewonnen bij de badeendjesrace
En wat werkt er niet soepel aan?

Als ik op een ipad onmogelijke dingen wil werkt die ook niet soepel. :D
pi_125940773
De nexus 7 is wel redelijk goed ja maar die is vrij beperkt in opslag als je de 8 GB versie neemt.
pi_125940779
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:07 schreef DutchDiamond het volgende:
ik heb nooit wat met apple gehad dus mede daardoor wil ik geen ipad
maar dat is mijn mening
Dan moet je niet zeggen dat je de iPad niets vindt. Als dat echt zo is, is elke andere tablet, op de Surface misschien na, geen optie voor jou.
quote:
maar ik zocht wat advies over een tablet van rond de 200 euro met het liefst 10.1 inch en ik vroeg niet naar uitspraken van volgende maand in de kast en kan je beter niet doen
Ik heb je mijn advies gegeven. Aan jou of je daar iets mee doet of niet. Maar sinds jij aangeeft er zelf geen verstand van te hebben, zou ik er toch maar even 2 keer over nadenken voordat jij een goedkoop prul koopt.
quote:
als dat zo zou zijn is dat ook met een i pad
En dit duidt er wel weer op dat je het concept nog steeds niet begrijpt.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:16:04 #37
8252 mvdejong
pi_125940786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Dimens het volgende:
Jij schijnt niet te willen inzien dat voor sommige mensen een tablet een extraatje is, dat het gewoon niet waard is om de hoofdprijs voor neer te tellen
quote:
Ja, en ik kan me best voorstellen dat TS gewoonweg voor een tablet die naast een reguliere PC wordt gebruikt niet de prijs van een 10" Tab2 wil neertellen. Ik heb een paar 7" Archosjes in handen gehad, en de gebruikers daarvan zijn er nog steeds tevreden mee. Ik heb ze ook overwogen, maar ik hoeft niet zo op mijn budget te letten.
pi_125940806
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En wat werkt er niet soepel aan?

Als ik op een ipad onmogelijke dingen wil werkt die ook niet soepel. :D
Wat wil je doen op een ipad dan?

Als je schrollt tussen de pagina's hapert hij, als je typt heeft hij vertraging, spelletjes doen het niet altijd (android :') )
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:17:43 #39
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_125940836
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef blow... het volgende:
De nexus 7 is wel redelijk goed ja maar die is vrij beperkt in opslag als je de 8 GB versie neemt.
Dan neem je een 16GB voor 50 euro meer.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:18:42 #40
8252 mvdejong
pi_125940873
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wil je advies of wil je horen wat je eigenlijk wil horen maar wat niet echt advies is?
TS wil advies hebben binnen de door hem gestelde, en best redelijke parameters. Dat jij het niet met die parameters eens bent, is jouw probleem.

En jouw gezwam over het "concept van een tablet" is alleen maar een uitdrukking van jouw hele beperkte visie over hoe mensen met een tablet zouden moeten omgaan. Helaas voor jou zijn mensen heel verschillend in de manier waarop ze met hun hardware omgaan, het budget dat ze daarvoor willen vrijmaken, en de gevoeligheid voor het image van het bezitten van een heilig Apple-apparaat.
pi_125940900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Jij schijnt niet te willen inzien dat voor sommige mensen een tablet een extraatje is, dat het gewoon niet waard is om de hoofdprijs voor neer te tellen

[..]

Ja, en ik kan me best voorstellen dat TS gewoonweg voor een tablet die naast een reguliere PC wordt gebruikt niet de prijs van een 10" Tab2 wil neertellen. Ik heb een paar 7" Archosjes in handen gehad, en de gebruikers daarvan zijn er nog steeds tevreden mee. Ik heb ze ook overwogen, maar ik hoeft niet zo op mijn budget te letten.
Vraag mensen met een ipad waarom ze hem kochten en hoe vaak ze hem gebruiken. 9/10 mensen kochten hem als extraatje ( ik ook) en gebruiken hem nu meer dan hun laptop/computer/whatever

Veaag mensen met een goedkope kuttablet waarom ze hem kochten dan krijg je: ja ik wilde er maar een paar dingetje mee af en toe op de bank enzo.
Vraag je hoeveel ze hem gebruiken : ik gebruik dat kutding toch niet, tablets zijn kut traag en vervelend.
pi_125940909
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:17 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Dan neem je een 16GB voor 50 euro meer.
Vindt ts te duur.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:20:45 #43
8252 mvdejong
pi_125940943
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:19 schreef blow... het volgende:

[..]

Vraag mensen met een ipad waarom ze hem kochten en hoe vaak ze hem gebruiken. 9/10 mensen kochten hem als extraatje ( ik ook) en gebruiken hem nu meer dan hun laptop/computer/whatever

Veaag mensen met een goedkope kuttablet waarom ze hem kochten dan krijg je: ja ik wilde er maar een paar dingetje mee af en toe op de bank enzo.
Vraag je hoeveel ze hem gebruiken : ik gebruik dat kutding toch niet, tablets zijn kut traag en vervelend.
En ik heb mijn Tab2 gekocht voor specifieke omstandigheden, inderdaad 's avonds op de bank, en gebruik hem daar regelmatig. Voor werk en "serieuzere" persoonlijke zaken prefereer ik een laptop/PC.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:21:18 #44
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_125940965
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:19 schreef blow... het volgende:

[..]

Vindt ts te duur.
Dat had ik door ja :P.

Dan zou als ik TS was doorsparen. Of op marktplaats kijken. Maar dat doe ik liever niet met electronica
pi_125941067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Dat had ik door ja :P.

Dan zou als ik TS was doorsparen. Of op marktplaats kijken. Maar dat doe ik liever niet met electronica
Doe ik idd liever ook niet.
Ik koop lieer 1 goed ding dan 2 prullen..
pi_125941107
zoals ik al zei het heeft niets met sparen te maken
kan makkelijk 500 a 600 euro neer tellen voor een ipad of wat dan ook

maar dat vind ik onnodig voor een tablet wat ik naast de laptop wil gebruiken
dus ik vind 200 euro geld zat voor een extraatje ernaast
pi_125941174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Het is zeker een extraatje. Een extraatje wat vrijwel puur bedoeld is voor vrijetijdsbesteding en daardoor een hoog verzadigingsgevoel moet geven. Een goedkope tablet geeft dat niet. De hele uitleg waarom kun je in mijn crosspost lezen.
quote:
De mensen die zeggen er tevreden mee te zijn, zijn de mensen die het apparaat nog niet zo lang in bezit hebben. Maar kunnen ze dit na een jaar nog steeds zeggen of ligt het dan al in de kast te happen naar stof?

Je hoort zoveel mensen zeggen: "Tablets zijn nutteloze apparaten.", "Koop een laptop, tablets zijn kut." en wat voor mensen geven die reacties? Inderdaad, de mensen die een foute aankoop hebben gedaan en de mensen zonder tablet die dit beeld hebben gekregen door de vele mensen die klagen over slecht werkende tablets.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:31:09 #48
8252 mvdejong
pi_125941356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Dimens het volgende:
Het is zeker een extraatje. Een extraatje wat vrijwel puur bedoeld is voor vrijetijdsbesteding en daardoor een hoog verzadigingsgevoel moet geven. Een goedkope tablet geeft dat niet. De hele uitleg waarom kun je in mijn crosspost lezen.
Ja, ik kan het lezen in je crosspost, en ik vind het een stuk larie, een stukje lagere-school economie, in vorm gegoten door een ras-verkoper die overprijsde troep wil schuiven.

Ja, je hoort inderdaad wel mensen die een goedkope tablet hebben gekocht zeggen dat ze hem niet gebruiken. Je hoort de andere 90% die een goedkope tablet hebben gekocht en hem dagelijks gebruiken een stuk minder luid. En iemand die een overgeprijsd Apple-ornament gekocht heeft zal niet durven toegeven dat het eigenlijk een onbruikbaar stuk ... is.
pi_125941418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Ja, ik kan het lezen in je crosspost, en ik vind het een stuk larie, een stukje lagere-school economie, in vorm gegoten door een ras-verkoper die overprijsde troep wil schuiven.

Ja, je hoort inderdaad wel mensen die een goedkope tablet hebben gekocht zeggen dat ze hem niet gebruiken. Je hoort de andere 90% die een goedkope tablet hebben gekocht en hem dagelijks gebruiken een stuk minder luid. En iemand die een overgeprijsd Apple-ornament gekocht heeft zal niet durven toegeven dat het eigenlijk een onbruikbaar stuk ... is.
Wat :')
pi_125941522
Ik moet toegeven dat ik die tab 2 in het begin nog best leuk vond om te winnen, dat is altijd leuk, maar in het begin denk je toch: even wennen. Daarna ga je toch jezelf aanpraten dat het best een leuk ding is, want je wil niet toegeven dat je iets kuts hebt gewonnen / gekocht. Na een lange lange tijd belandt het ding in de kast waarna je het nooit meer terugvindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')