Er mocht niemand bij met een hogere rang dan W-Aquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:47 schreef mootie het volgende:
Waarom waren er eigenlijk geen staatshoofden als in presidenten aanwezig?
Er was 1 staatshoofd (Albert van Monaco, vermoedelijk vanuit zijn IOC-functie) maar dat schijnt juist eigenlijk not done te zijn. De eerste kennismaking met de staatshoofden vindt plaats tijdens een officieel staatsbezoek NA de inhuldiging.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:47 schreef mootie het volgende:
W-A moet de hoogste in rang zijn..quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:47 schreef mootie het volgende:
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel fijn dat de hele gebeurtenis zo rustig is verlopen!Een steekpartij volgens mij.
Ik ook, uit verschillende landen.. Die zapservice was te kortquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:54 schreef mootie het volgende:
Ik zou het wel met commentaar uit Engeland oid willen zien.
Duits commentaar was tof!quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:54 schreef mootie het volgende:
Ik zou het wel met commentaar uit Engeland oid willen zien.
Amper wat van meegekregen eig.. En mijn Duits is ook niet denderendquote:
Ik kan ook geen Duits, maar ze waren jaloers, dat kreeg ik nog mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amper wat van meegekregen eig.. En mijn Duits is ook niet denderend
Dat klopt, ze zijn dol op koningshuizenquote:Op woensdag 1 mei 2013 03:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan ook geen Duits, maar ze waren jaloers, dat kreeg ik nog mee.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:11 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk wel.
De nacht die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeeeeeer!
Ik begin langzaam te gapen en mijn drinken is bijna op..quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 3 keer het journaal kijken ben ik het ondertussen ook wel zat ja. Maar slapen, nog even niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:16 schreef mootie het volgende:
Niet te veel over de koning dromen! Trusten.
Trustequote:Op woensdag 1 mei 2013 03:16 schreef mootie het volgende:
Niet te veel over de koning dromen! Trusten.
Ja? wordt het tijd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel, ik gaap nu wel érg regelmatig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |