ja, zie je Maxima, heel gelukkig, maar ze mag haar tanden niet bloot lachen, ik kreeg een ongemakkelijk gevoelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat stukje was echt heel ongemakkelijk ja
Wat voor vrienden? Gewoon hun eigen vrienden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ze tijden werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenen
Worden wel knappe meiden denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zag net een foto. Kunnen nog wel eens mooi worden later. Misschien.
Yups. maar het stond niet in het draaiboek en Van der Laan moest dat ff heel snel regelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komen.
Misschien. Misschien ook totaal niet. Aparte gezichtjes wel en dat vind ik wel mooi en schattig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Worden wel knappe meiden denk ik.
Ze hadden alleen wel iets minder mogen zwaaien.
Ze klommen echt via de boeg van een andere boot aan wal. Als dat gepland was dan was het iig niet koningswaardigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.Ik mag nog veel terug kijken aankomende tijd. maar ik verheug me er nu al op
Is dat de jongste?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, wat heeft iedereen sinds vandaag ineens met Ariane??
Niet dat ik haar niet schattig vind, maar dit valt op![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komen.
Ja (en aanhang)quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Wat voor vrienden? Gewoon hun eigen vrienden?
Zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze op mij overkomen: minder stijf dan Beatrix.. en ik vind dat een pré
Waarom, is toch schattig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Worden wel knappe meiden denk ik.
Ze hadden alleen wel iets minder mogen zwaaien.
Een aanrader dus, ga ik zeker terug kijken!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze klommen echt via de boeg van een andere boot aan wal. Als dat gepland was dan was het iig niet koningswaardig. Ze moesten echt geholpen worden
.
Helemaal eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze op mij overkomen: minder stijf dan Beatrix.. en ik vind dat een pré
Schattig en enthousiast was het zeker, maar het ging niet om hun en dat gevoel krijg ik nu welquote:
Begrijpelijk, die is 6.. Dan ben je nog bijna aan moeders borst..quote:
Zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een aanrader dus, ga ik zeker terug kijken!
Hmm hmm, dat is mij ook opgevallen ja. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze echt zijn in hun vrije tijd. Hoe brengt ze de kinderen naar school en dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ze tijdens werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenen
Ach, het zijn kinderen he.. Moet je wel rekening mee houden.. De oudste (Amalia) is 9...quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Schattig en enthousiast was het zeker, maar het ging niet om hun en dat gevoel krijg ik nu wel. Verder vond ik het ook vooral schattig en lief hoor
.
Maxima is luizenmoeder en pleinwacht. En er zijn beelden van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm hmm, dat is mij ook opgevallen ja. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze echt zijn in hun vrije tijd. Hoe brengt ze de kinderen naar school en dat soort kleine dingetjes.
Daaruit kan je pas echt zien hoe iemand is.
Hoe ze écht zijn zullen jij en ik nooit weten.. En dat hoeft ook niet. Ik vind het al fijn wat ze nú uitstralen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm hmm, dat is mij ook opgevallen ja. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze echt zijn in hun vrije tijd. Hoe brengt ze de kinderen naar school en dat soort kleine dingetjes.
Daaruit kan je pas echt zien hoe iemand is.
wat? serieus?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maxima is luizenmoeder en pleinwacht. En er zijn beelden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |