Hun gemisquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omdat ik toch nieuwschierig was naar berichtgeving vanuit de VS (en dan bedoel ik niet CNN International), net even gekeken naar NBC.
Item van 30 seconden met beelden, maar 25 seconden daarvan gingen over Charles, het item opende ook met het feit dat Charles aanwezig was op de abdicatie van Beatrix.
Voor de VS bestaat er eigenlijk maar 1 Koningshuis.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is hier wel erg rustig hoor PoezeligDing
Die komt vanzelf wel opdagen als hij daar zin in heeft..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ajaxgast dan maar hierheen sleuren
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ajaxgast dan maar hierheen sleuren
Het zou jammer zijn als hetgeen waar we het net over hebben geen voortgang heeft. Ben altijd wel benieuwd naar motivatiesquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel opdagen als hij daar zin in heeft..![]()
Maar we kunnen mededelen dat we verhuisd zijn als je daar prijs op stelt
quote:
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als hetgeen waar we het net over hebben geen voortgang heeft. Ben altijd wel benieuwd naar motivaties
Nou nee, mijn inziens verschuilde hij zich plots achter een klein konijn en voetbalvrouwen. Er is zoveel meer op de wereldquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..
En hij is er al
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..
Ho! Jij was het toch die alle P en W's en DWDD's kijkt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.
W-A en Maxima formeel????? Tijdens het formele deel van vandaag wel ja, maar verder valt dat heel erg mee hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.
Even Armin en het orkest opzoeken was idd formeelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho! Jij was het toch die alle P en W's en DWDD's kijkt?
In vergelijking met andere vorsten zijn ze heel vrij. Maar ik kan ze nog steeds niet goed inschatten. Ik zou niet weten hoe ze echt zijn... jij wel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
W-A en Maxima formeel????? Tijdens het formele deel van vandaag wel ja, maar verder valt dat heel erg mee hoor
W-A was vandaag tijdens het formele gedeelte ook veel ernstiger dan anders..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij wel stoorde, van het deel wat ik zeg, misschien is het eerder genoemd, heb niet gelezen hier.. Die ijzige blikken tijdens het ondertekenen, alsof het verboden was om te lachen.. Pasfotomomentje..
Geweldige actiequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even Armin en het orkest opzoeken was idd formeel.
Herlemaal NIET, en dat was prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:
I rest my casequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herlemaal NIET, en dat was prachtig![]()
En ook leuk dat de prinsesjes dat meekrijgen
Dat stukje was echt heel ongemakkelijk jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij wel stoorde, van het deel wat ik zeg, misschien is het eerder genoemd, heb niet gelezen hier.. Die ijzige blikken tijdens het ondertekenen, alsof het verboden was om te lachen.. Pasfotomomentje..
Die meisjes zijn toch schattig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herlemaal NIET, en dat was prachtig![]()
En ook leuk dat de prinsesjes dat meekrijgen
Nou, als ze tijdens werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
In vergelijking met andere vorsten zijn ze heel vrij. Maar ik kan ze nog steeds niet goed inschatten. Ik zou niet weten hoe ze echt zijn... jij wel?
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |