Ik vond het ook heel apart toen ik de beelden zag. Maar eigenlijk is het heel normaal en verstandig. Als je dat als ouder niet doet plaats je je kind in een uitzonderingspositie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat je al mee te plagen![]()
Maar het geeft niks hoor, onderschrijft/bekrachtigd elkaar alleen maar
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goldigger, starfucker ga je nu lichtelijk terugnemen?
Koningshuis kan dat best zelf iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is geen fout kroningslied voor nodig om mensen dichter bij elkaar te brengen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goldigger, starfucker ga je nu lichtelijk terugnemen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Golddigger en starfucker heb ik niet gezegd (zoek maar na). Ik heb alleen gezegd dat geld en macht waarschijnlijk ook een rol speelt. Dat neem ik wel terug ja
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Golddigger en starfucker heb ik niet gezegd (zoek maar na). Ik heb alleen gezegd dat geld en macht waarschijnlijk ook een rol speelt. Dat neem ik wel terug ja
![]()
Helemaal mijn gevoel ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig. Zoals ik het zie is het echt een gezin wat van elkaar houd, meer zelfs een familie
.
Hoe Beatrix bezig was met de kinderen vond ik prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig. Zoals ik het zie is het echt een gezin wat van elkaar houd, meer zelfs een familie
.
Ja, ook zo'n trotse oma, dat maakte het zo ..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe Beatrix bezig was met de kinderen vond ik prachtig
Dat iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n trotse oma, dat maakte het zo ....
Niet gezienquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even iets heel anders: is het jullie ook opgevallen dat sommige volksvertegenwoordigers eerder een vredesteken maakten dan het "eed"-teken??
Denk dat dat bij de meeste perongeluk wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even iets heel anders: is het jullie ook opgevallen dat sommige volksvertegenwoordigers eerder een vredesteken maakten dan het "eed"-teken??
Kwam een paar keer voor volgens mij. Maar het moet ook allemaal zo snel gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef mootie het volgende:
Wat ik me steeds afvroeg, zeggen de prinsesjes je of u tegen oma?
Joh, ik heb er in het andere topic al vreselijk over gezanikt: maar de duim die over een vinger aait, de trotse blikken, de liefdevolle blikken.. Ja ze waren niet heel alomtegenwoordig (was vooral formeel), maar ze waren er wel.. Bijv. ook Maxima die de hand van de voormalig koningin vasthoud tijdens de balkonscene en die eens bemoedigend druktquote:
Dat had ik juist bij W.A. , hij noemde haar telkens U.. toen dacht ik, je zal haar in huiselijke kring toch hopelijk wel tutoyerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef mootie het volgende:
Ik zei u tegen mij opa en oma'squote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef mootie het volgende:
Dat denk ik ook wel, maar het zag er wat vreemd uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk dat dat bij de meeste perongeluk was.
Ik ben ook zo opgevoed, maar inmiddels ben ik oud genoeg om te tutoyerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat had ik juist bij W.A. , hij noemde haar telkens U.. toen dacht ik, je zal haar in huiselijke kring toch hopelijk wel tutoyeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |