je hebt geen case gekocht?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voor zover ik weet geen gekke dingen mee gebeurt, maar kwam er vanmorgen achter dat het helemaal gebarsten was. Nu heb je zo'n vage waas over de camera heen, wat best wel jammer is gezien het feit dat de camera normaal gewoon goed is.
Je kan wel reserve glaasjes kopen op Ebay. Gewoon even kijken of een Galaxy S2 oid een vergelijkbare maat heeft en die dan kopenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voor zover ik weet geen gekke dingen mee gebeurt, maar kwam er vanmorgen achter dat het helemaal gebarsten was. Nu heb je zo'n vage waas over de camera heen, wat best wel jammer is gezien het feit dat de camera normaal gewoon goed is.
Ja, die van mij staan op verzonden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef mtchel112 het volgende:
Is er al bij iemand de hoesjes van antelife verzonden? Bij mij nog steeds op processing..
Gizchina.comquote:The JiaYu G3s is this years update of the dual-core JiaYu G3 which propelled JiaYu to fame last year. Like last year’s dual-core JiaYu G3 this new model has a 4.5-inch 720p IPS display, 1GB RAM, 2 mega-pixel front camera, 8 mega-pixel rear, Android 4.2.1 plus dual SIM and support for 64GB SD cards, but gets a faster and more efficient quad-core MT6589 processor and a new lower price tag!
JiaYu have listed the G3s on their official online store here in China at just 839 Yuan ($137) with a release date of May 25th. We have checked with a few international resellers who tell us they also expect stock soon, however prices will be more.
In China heb je ook een complete maaltijd in een restaurant voor 20 euro voor vier personen inclusief drinken. Prijs is een tijdelijke actieprijs voor de Chinese markt..quote:
Ohja, dat was ik helemaal vergeten joh. Dacht dat die prijs toen rond de 180 lag. Zou ook graag een berichtje willen krijgen dat de G4 verstuurd is. Zit nog te wachten op een bericht van Banggood dat ze mijn G3 hebben ontvangen...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:43 schreef shiznuts het volgende:
De originele G3 was ook zo'n 140,- aanbevolen retailprice vanuit Jiayu.
Maar door de vrij kleinschalige en niet doorgewinterde productie, meer vraag dan aanbod, deed de prijs met een fikse marge erbovenop zich al snel richting 200 USD en opwaarts bewegen...Ik wil de 2GB/3000mAh/Black. 1,2,3,4 we wachten al zo lang, 5,6,7, komt er nog wat van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef shiznuts het volgende:
Je weet zeker dat je aan een Chinese mobiel wilt, als je niet eens weet wat je koopt?
Want "jiayuoffical.com" is de officiele site?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:31 schreef balkanboy het volgende:
Sorry mensen, mijn fout.
De G3s komt waarschijnlijk over drie dagen uit, 28-05 dus.![]()
http://m.jiayuofficial.com/index.php?page=item_detail&item_id=79
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |