Jammerquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:28 schreef bierjoost het volgende:
De 'officiële' hoesjes voor de G3 zijn nu in de bonus bij Antelife voor $1,-.
Original Stand Silicon Bumper Case for JIAYU G3 Random color
Original JIAYU Hard Thicken Plastic case for MTK6577 JIAYU G3 Random Color
Je kan dus alleen de kleur niet zelf kiezen.
Alle drie besteld, hopen dat ze niet alledrie roze zijn want dan ben ik genaaid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:28 schreef bierjoost het volgende:
De 'officiële' hoesjes voor de G3 zijn nu in de bonus bij Antelife voor $1,-.
Original JIAYU Hard Thicken Plastic case for MTK6577 JIAYU G3 Random Color
Je kan dus alleen de kleur niet zelf kiezen.
De G3S zie je nu inderdaad hier en daar opduiken. Wel wat duurder dan een G3 en niet meer met Gorilla Glass. Wat wel is niet duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef MrJLJL het volgende:
Oh snap,
Wanneer is die Jiayu G3 Quad Core aangekondigd 0.o?
Nja, die is wel aantrekkelijk qua uiterlijk in mijn geval...
ik heb ze ook besteld, inderdaad niet hopen op een rozequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:47 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Alle drie besteld, hopen dat ze niet alledrie roze zijn want dan ben ik genaaid.
Jawel joh, roze is super cool!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb ze ook besteld, inderdaad niet hopen op een roze
Waar ga jij voor ? Die Umi x2?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Joosie200 het volgende:
Das nog onbekend en de grote vraag uiteraard. Pandawill gooit een mogelijke release voor een witte G4 premium naar 15 augustus toe, zwart hebben ze nog geen weet van. Kortom: je kunt wachten tot je een ons weegt op het moment als je perse de G4 in het zwart en met 2GB ram wilt hebben.Te meer omdat Jiayu zelf ook nog geen duidelijkheid geeft. Anders dan de NLse importeur die aangeeft vanaf juni de zwarte G4 met 1GB ram te leveren, dus tja.. schijnbaar MTK6589 + 2GB = does not compute? Tegelijkertijd lukt het Umi wel om hun X2 met 2GB ram uit te rusten en die is volgende week verkrijgbaar..
Nee, mij te veel geld. Ik heb een iOcean X7 1x standaard 2000mAh accu besteld + losse 3000mAh accu.quote:
Jep. Al vind ik de Umi X2 wel een strak design hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, mij te veel geld. Ik heb een iOcean X7 1x standaard 2000mAh accu besteld + losse 3000mAh accu.Tof design zo waar Xperia-like: check, flinke accu: check, verkrijgbaar [ afbeelding ] check! 32GB ROM doe ik toch niks mee, lang leve micro-sd en zo. Enige 'bummer' is geen 2GB ram, maar ik doe nu al anderhalf jaar met 'maar' 512MB ram, ach met app2sd kom je ver hoor
Dus ja, 2GB is tof als RAM, maar zoals het er nu naar uit ziet moet je òf flink in de buidel tasten (Umi X2 2GB ram variant daar vraagt Antelife $299 voor!) òf wachten tot Sint-Juttemis / tot Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen kortom: je kunt wachten tot je een ons weegt. Ben echt bang dat die supply van MTK6589's i.c.m. 2GB RAM een beetje goed gaat beginnen te lopen medio augustus/september..
Deze al gezien dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jep. Al vind ik de Umi X2 wel een strak design hebbenEn die is er tenminste next week!
Jep. Wat valt je op?quote:
Bespaar je zelf wat geld en bestel direct bij Banggoodquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:21 schreef Skiet het volgende:
De Jiayu G4 Advanced is nog geen prijs en leverdatum van beken
Hoe plastic fantastic de Umi oogt en hoe de Jiayu een betere helderheid heeft maar ook besloten heeft om de G4 niet met stock android Jelly Bean uit te brengenquote:
Zal mij benieuwen wanneer die dan in massaproductie zal gaan, aangezien Jiayu nog geeneens de 1GB RAM variant beschikbaar heeft van zowel de G3 quad als G4.quote:JiaYu have confirmed that they are in fact developing and debugging a version of the G4 with the updated processor as we speak, and have suggested that the more powerful version of the phone will also be able in either 1GB ‘Youth’ and 2GB Advances options.
Waarschijnlijk is het het gewoon een misverstand, maar ik krijg net een mail van BangGood, nar gevraagd te hebben of ze ook de G3S hebben:quote:Zal mij benieuwen wanneer die dan in massaproductie zal gaan, aangezien Jiayu nog geeneens de 1GB RAM variant beschikbaar heeft van zowel de G3 quad als G4.
Na het SKU product te hebben gegoogled, kom ik bij de gewone G3... Nog maar eens duidelijk maken dan.quote:Great news for you that we have Jiayu G3S SKU051139 in stock at this moment. Could you please have a check more details on our site and confirm with us again soon ?
Hoe dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef MeesterBier het volgende:
Mmm... het glas van de G3 mag dan wel iets van Gorrila Glass zijn, de camera is dat duidelijk niet want die is al gebarsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |