Lekker handig hoor, http://www.needrom.com/phone-roms/jiayuquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Ja.Want Chinese phones doen aan OTA.
![]()
Dat doe je natuurlijk d.m.v. het flashen van custom ROMs in je phones recoverybootmenu.
[..]
[..]
Wat denk je dat mensen die naar zulke smartphones kijken ermee van plan zijn? Mensen die films kijken op een smartphone:. Mensen die superzware grafische spellen spelen op hun smartphone.
Het is een 'smartphone', een smartphone is in eerste instantie te gebruiken voor ze verbindingen: GSM -> bellen, SMS, MMS en WCDMA: internetten / e-mail / social media. Secundair is pas dat 'ie voor entertainment is in de vorm van game handling en decoden van videomateriaal. Meeste mensen zijn al blij met een simpel maar leuk te spelen spel op een smartphone als Angry Birds. Waarom zou je dan superveel geld gaan neerleggen om octocore te hebben en vette scores in de benchmarks te halen enz etc? Het gaat de meeste mensen, mij in ieder geval, er gewoon om een betaalbare phone te hebben, die soepel en snel aanvoelt, een tijdje op de accu mee kan en de primaire taak van GSM en WCDMA-functies goed uitvoert. De user-interface zelf én internetten is er gebaat bij als ik een hoge resolutie heb, dan past er meer op het scherm en het ziet er dan gewoon gelikter uit.
Maar als je voor datzelfde geld hier in Europa gaat kijken, haal je maar vrij zielige troep in huis. Dus geef je geen 600 euro hier uit voor een topmodel of 200 euro voor iets dat crap is, maar 150 á 200 euro daar in China en zit je er gewoon goed bij. DualSIM ook nog.
Jiayu is verder een bewezen merk. De eerste paar batches hebben nog weleens last van lack aan adequate quality control, volgens mij omdat ze graag rushen. Maar er zijn overduidelijk veel goede ervaringen met de G2, G2s en G3.
Pas over 3 maandenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:24 schreef shiznuts het volgende:
You've got to be kidding me...
[..]
~ http://www.pandawillforum(...)iewfull=1#post108221 // http://www.pandawill.com/(...)yroscope-p71208.html
Advanced versie (2GB) en bron alleen Pandawill for teh time, maar toch.
Zou je altijd zien dat ze die gratis zooi al naar je verstuurd hebben...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
niks,ik kreeg deze gratis erbij
joh,als 1stequote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Zou je altijd zien dat ze die gratis zooi al naar je verstuurd hebben...
En dan zeker omruilen voor een Zopo C2?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:24 schreef shiznuts het volgende:
You've got to be kidding me...
[..]
~ http://www.pandawillforum(...)iewfull=1#post108221 // http://www.pandawill.com/(...)yroscope-p71208.html
Advanced versie (2GB) en bron alleen Pandawill for teh time, maar toch.
De zwarte editie ook alquote:
Had ik ook. Over 3/4 dagen ofzo sturen ze je telefoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
niks,ik kreeg deze gratis erbij
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Had ik ook. Over 3/4 dagen ofzo sturen ze je telefoon.
Heb 'm nu twee dagen, dik tevreden!
Nice, Werkt! Tnxquote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef indosaus het volgende:
@Faramir123
Je kan dit doen om je GPS problemen op te lossen:
Heb je het filmpje precies gevolgd of nog wat anders gedaan?quote:
quote:We agree about what you required. Super
If you could send us an email showing a picture of the returned package with it stamped or a copy of the receipt from the post office. Vorige week al gedaan schat
After we see receive all this, we can then give you a refund or arrange to resend the product to you after we receive your confirmation. Uhm, wat bedoel je nou precies? Geld terug of een nieuwe G3? Neehee, ik wil die G4!
Ga toch gewoon voor die refund. Tegen die tijd dat de G4 eens uit is zijn we toch maanden verder...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef FreaZ het volgende:
Mail van Banggood terug. Ze gaan akkoord met het omwisselen naar een G4 met 35$ bijbetalen, althans...
[..]
Maanden? Nee joh!! Beetje positief blijven!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga toch gewoon voor die refund. Tegen die tijd dat de G4 eens uit is zijn we toch maanden verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorbeeld?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
Jiayu snapt het tenminste qua design!Umi daarentegen..
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk komt de G4 snel. toptelefoonquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
Jiayu snapt het tenminste qua design!Umi daarentegen..
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het filmpje precies gevolgd ja. En daarnaast nog busybox geïnstalleerd, omdat anders faster fix niet werkt. Ook belangrijk. En fasterfix pas installeren na t verwijderen van dat bestand en reboot. En buiten of op bovenste etage zoeken naar satellieten.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef neilpad het volgende:
[..]
Heb je het filmpje precies gevolgd of nog wat anders gedaan?
Hier werkt het nl niet echt.. (Heb ook een G2s).
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik eerder al postte had Pandawill het over 15 augustus!
Of dat heel erg concreet is weet ik niet, maar het is niet veelbelovend natuurlijk.
quote:Thanks for your kindly cooperation!
I will send you SKU060823 once I receive SKU051139.
Any problems please keep in contact, I will try my best to solve the problem for you.
Have a nice day !
Hij tovert wel wat rode bolletjes tevoorschijn maar er wordt er geen een groen. Zal het vandaag eens op het balkon proberen idd als het weer het toelaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:13 schreef Faramir123 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje precies gevolgd ja. En daarnaast nog busybox geïnstalleerd, omdat anders faster fix niet werkt. Ook belangrijk. En fasterfix pas installeren na t verwijderen van dat bestand en reboot. En buiten of op bovenste etage zoeken naar satellieten.
Wat precies werkt niet bij jou, dan kan ik je misschien een hint in de goede richting geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |