Ah, nice. Ben net bezig met uitpakken. Wade bracht hem hier net persoonlijk aan de deur.quote:
Ja maar jij hebt er dan ook geen G5, G6 en S1 bij gekregenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef shiznuts het volgende:
Wade? Hier kwamen twee van die Jiayu boothbabes voorbij.
Nederlandse reviewquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
Wie gaat er hier nog meer de Jiayu G4 bestellen? En wacht je dan op de zwarte versie of neem je de witte (die je nu al kunt bestellen?) En ga je dan voor de Basic of de Advanced versie?. Kan de Jiayu ook .MKV bestanden afspelen (HD films e.d.?)
Zijn er hier ook mensen die al een G3 in huis hebben? hoe bevalt deze?
G5 is al uit gekomen...toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt er dan ook geen G5, G6 en S1 bij gekregen
Ik denk een babylonische spraak verwarring, denk niet dat je hier garantie op krijgt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:07 schreef MrJLJL het volgende:
Heb laatst een boom gekopt tijdens het fietsen, waar bij ik zo'n klap heb gemaakt dat ik zelfs het glas en de display van mijn G3 heb doorboord.
Ik kan 'm wel gewoon nog opstarten en het LEDje doet het nog, maar het scherm blijft zwart...
Banggood gecontacteerd, heb blijkbaar garantie erop. Na wat mailtjes heen en weer een adres gekregen, maar hoe in de fok ga ik mijn G3 richting China krijgen. Also, wat gaat dat grapje ongeveer kosten?
Wel awesome van garantie enzo, maar nog steeds hard aan het balen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤ 25,- voor aangetekend pakketje:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:07 schreef MrJLJL het volgende:
Heb laatst een boom gekopt tijdens het fietsen, waar bij ik zo'n klap heb gemaakt dat ik zelfs het glas en de display van mijn G3 heb doorboord.
Ik kan 'm wel gewoon nog opstarten en het LEDje doet het nog, maar het scherm blijft zwart...
Banggood gecontacteerd, heb blijkbaar garantie erop. Na wat mailtjes heen en weer een adres gekregen, maar hoe in de fok ga ik mijn G3 richting China krijgen. Also, wat gaat dat grapje ongeveer kosten?
Wel awesome van garantie enzo, maar nog steeds hard aan het balen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top! Thanks!quote:¤ 25,- voor aangetekend pakketje:
http://www.postnl.nl/voor(...)d-pakket-buitenland/
¤ 18,- voor normale verzending:
http://www.postnl.nl/voor(...)n/pakket-buitenland/
Ik wil best voor je mee hopen, maar eerlijk gezegd denk ik eerder dat je die phone opstuurt en er vervolgens niks meer van hoort en 'afgescheept' wordt met een coupon van een paar dollar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:17 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Top! Thanks!
Ik dacht ik probeer het gewoon, mailtje gestuurd, moest ik wat foto's en een filmpje, met een beschrijving van de order en de reden meesturen, dus met gebrekkig engels (waarvan ik dacht dat het in mijn voordeel zou werken) beschreven hoe het is gebeurd (zei gewoon dat ik aan't fietsen was en gecrasht ben), waarop ik een reactie met het adress en een verzoek om hem op te sturen (op eigen kosten uiteraard) kreeg.
Dus zeker het proberen waard, wie weet kan ik hem inruilen voor een G4 met een bijbetaling...
Ik kan er nu toch niks mee, dus het proberen waard. Props voor de Banggood service. Heeft me al vaker snel en goed geholpen.
Ik houd jullie op de hoogte!
Goed om te horen, wou dat ik mijn G3 ook bij Banggood had besteld in plaats van AliExpressquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:17 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Top! Thanks!
Ik dacht ik probeer het gewoon, mailtje gestuurd, moest ik wat foto's en een filmpje, met een beschrijving van de order en de reden meesturen, dus met gebrekkig engels (waarvan ik dacht dat het in mijn voordeel zou werken) beschreven hoe het is gebeurd (zei gewoon dat ik aan't fietsen was en gecrasht ben), waarop ik een reactie met het adress en een verzoek om hem op te sturen (op eigen kosten uiteraard) kreeg.
Dus zeker het proberen waard, wie weet kan ik hem inruilen voor een G4 met een bijbetaling...
Ik kan er nu toch niks mee, dus het proberen waard. Props voor de Banggood service. Heeft me al vaker snel en goed geholpen.
Koop hier de postzegelsquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:17 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Top! Thanks!
Hoe weet ik welke ik moet hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Koop hier de postzegelshttp://www.samenkopen.net/action/525716
De gulden zegels gaan er uit daarom is het zo goedkoop. Scheelt je een bak met geld
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Hoe weet ik welke ik moet hebben?
En hoe werkt het hele proces precies? Zorgen voor zo'n bolletjesfolie pakket en daar de telefoon in gooien en die postzegels erop knallen en naar de drogist (een PostNL punt) brengen?
http://www.samenkopen.net/action_products/525716quote:Wereld 2kg met T en T (E 24,3, f: 53,60)
Vette telefoon!! Alleen jammer dat we tot waarschijnlijk juni moeten wachten met bestellenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:07 schreef MrJLJL het volgende:
Inderdaad. Zo dus! Vandaag mijn G3 opgestuurd naar Banggood (kapotte mic.. en brakke wifi maar dat ter zijde) Heb 14 euro betaald voor de T&T variant die dus normaal 24,30 euro kost.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Koop hier de postzegelshttp://www.samenkopen.net/action/525716
De gulden zegels gaan er uit daarom is het zo goedkoop. Scheelt je een bak met geld
Hoe keken ze je aan bij het postkantoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef FreaZ het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Zo dus! Vandaag mijn G3 opgestuurd naar Banggood (kapotte mic.. en brakke wifi maar dat ter zijde) Heb 14 euro betaald voor de T&T variant die dus normaal 24,30 euro kost.
[ link | afbeelding ]
Moest wel een grotere doos nemen om alle postzegels op te plakken. Worden op een groot stickervel aangeleverd, dus helemaal top. Nu is het wachten op een nieuwe G3... hopelijk wordt ie snel verzonden.
Wat is een CN22??? :| Ah, douaneverklaring. Ja die moest ik invullen, maar of ik dat goed heb gedaan is een 2equote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe keken ze je aan bij het postkantoor![]()
en had je er een CN22 op geplakt !? dat is nl verplicht
CN22 is dat douane dingetje. RMA is goed die waarde van 150 euro gaan ze alles behalve blij van wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Wat is een CN22??? :|
De vrouw achter de servicebalie keek me vreemd aan toen ik zei dat ik het al gefrankeerd had. Ze moest een collega erbij halen. Die zei "dat is dan 24,30 euro" waarop ik antwoordde "dat zit er al op, u mag het gerust natellen hoor" Hij keek even naar het pakketje... beetje aandachtig naar de aantallen en zei "nah dat zal wel goed zitten" haha.
Ik moest nog een douane dingetje invullen. Heb er maar groot opgezet RMA JIAYU G3 PHONE - DEFECTIVE. Waarde heb ik 150 euro ingevuld... hopelijk is dat goed
Over een week of twee weet je hetquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef FreaZ het volgende:
Ja, achteraf een beetje domNieuwwaarde opgeschreven. Kunnen ze denk ik wel bezwaar tegen maken denk ik? Anders maar hopen dat ze de nieuwe G3 eerder opsturen dan dat zij de rekening krijgen hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |