Das alvast goed nieuws!quote:The above hardware allows the JiaYu to offer blistering performance without having to much of an ill effect on battery life. In fact with my time with the G4 and with my bad habits (leaving WIFI, GPS, 3G on and the screen on close to it’s brightest) I managed to get well in to a second day of use on a single charge! Obviously your mileage will vary depending on your use (I’m not much of a gamer, but I do have emails pushed constantly and I use the camera a lot!).
Zou ik ook doen ja. Al dat wachten is nergens goed voor.quote:Performance is spot on even with just 1GB RAM and the regular 1.2Ghz MT6589 quad-core processor. In fact I believe most users will be happy with this set-up and would suggest you go for this version of the phone now rather than wait the still unknown amount of time for the Turbo model with 2GB RAM (if you still want the updated phone when it comes out you can always sell this one).
De minpunten, blijft jammer van een zwak GPS signaal.quote:The only small issues which bother me is the easy to remove rear, weak WIFI and slow GPS, but this hasnt detracted from the overall performance of the phone, and havent upset me while using the phone.
Dat is niet wat ik lees, ik begrijp dat de GPS wel traag is, maar zodra hij een fix heeft dat hij wel goed is. Bij de G3 is de GPS zowel traag als zwak, eigenlijk bijna onbruikbaar.quote:De minpunten, blijft jammer van een zwak GPS signaal.
Die fix die hier de laatste tijd in het topic voorbij komt schijnt overigens wel redelijk te werken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:47 schreef MBRK het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik lees, ik begrijp dat de GPS wel traag is, maar zodra hij een fix heeft dat hij wel goed is. Bij de G3 is de GPS zowel traag als zwak, eigenlijk bijna onbruikbaar.
Het werkte ook wel, maar ik denk dat we gerust kunnen concluderen dat de GPS snelheid, nauwkeurigheid en algemene werking gewoon onder de maat is bij de G3.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die fix die hier de laatste tijd in het topic voorbij komt schijnt overigens wel redelijk te werken.
Mijn laatste G3 had overigens wel een aardig goede GPS, is ook firmware en unit afhankelijk.
*Weet ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef bierjoost het volgende:
Yes, mijn witte G2S is binnen. Drie vragen echter:
• Klopt het dat de fysieke buttons geen licht geven bij de witte versie?
• Misschien niet zo zeer een Jiayu probleem, maar als ik het standaard toetsenbord gebruik en spellingscontrole aanzet (op NL) dan herkent ie geen enkel woord? Onder alles komt een rode streep?
• Doet Google Hangouts het bij jullie?
Hoe lang gaat ie nu onder normaal verbruik mee?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:48 schreef elinx het volgende:
Sinds kort ben ik in bezit van de G2S. Vanwege de kleine maat van het display en de grootte van de accu een mooi toestel.
Echter tot mijn verbijstering met een gigantische battery drain.
Blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest. Kloksnelheid blijft daarna 1Mhz.
Na op zoek te zijn gegaan is er een eenvoudige oplossing, door in ieder geval Whatsapp,sms en email geen of een andere led kleur notificatie te geven.
Beter is een patch te flashen die ook het rode laadlampje regelt.
Er zijn er twee verschenen die met CWM of TWRP geflasht kunnen worden:
In Spanje.en Rusland.
Ik heb beiden geprobeerd, maar de Spaanse geeft bij mij het beste resultaat.
De link van de patch is voor de G2S die vanaf maart is verschenen
bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)
Weet nu nog steeds niet waar dat probleem zit. Niet ieder toestel heeft er n.l last vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:48 schreef elinx het volgende:
Sinds kort ben ik in bezit van de G2S. Vanwege de kleine maat van het display en de grootte van de accu een mooi toestel.
Echter tot mijn verbijstering met een gigantische battery drain.
Blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest. Kloksnelheid blijft daarna 1Mhz.
Na op zoek te zijn gegaan is er een eenvoudige oplossing, door in ieder geval Whatsapp,sms en email geen of een andere led kleur notificatie te geven.
Beter is een patch te flashen die ook het rode laadlampje regelt.
Er zijn er twee verschenen die met CWM of TWRP geflasht kunnen worden:
In Spanje.en Rusland.
Ik heb beiden geprobeerd, maar de Spaanse geeft bij mij het beste resultaat.
De link van de patch is voor de G2S die vanaf maart is verschenen
bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)
Maandje geduurd of niet?, veel succes er meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Postbode is 15 minuten geleden aan mijn deur geweest.
Mijn Jiayu G3 is eindelijk binnen!!![]()
* Blue_Panther_Ninja is heel blij
Al een reflash of reset gedaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:35 schreef aukemuis het volgende:
Om de een of andere reden heeft mijn G3 besloten dat de SD kaart niet meer gezien wordt. Nieuwe SD kaart biedt geen oplossing, iemand enig idee voor een oplossing?
Was op 15 Mei verstuurdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet nu nog steeds niet waar dat probleem zit. Niet ieder toestel heeft er n.l last vanMaar goed dat het te fixen is
!
[..]
Maandje geduurd of niet?, veel succes er mee
[..]
Al een reflash of reset gedaan?
Nog even afwachten, maar het is aanzienlijk meer dan de10 uur die het was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef neilpad het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie nu onder normaal verbruik mee?
Helaas is het een lapmiddel om te voorkomen dat de rode led aangaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet nu nog steeds niet waar dat probleem zit. Niet ieder toestel heeft er n.l last vanMaar goed dat het te fixen is
!
.....
Reset wel, reflash niet.quote:Al een reflash of reset gedaan?
Ik heb van de week mijn bestelde G3 binnengekregen. Ik heb hem via Mistertao besteld en daar is het netjes afgehandeld. De twee die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee, dus kan ik ook geen nuttig woord over zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef poldervrouwtje het volgende:
ik sta op het punt om een G3 te bestellen voor mijn dochter.. Hij is bij lighttake en Anetlife te bestellen.. Prijs technisch ontlopen ze elkaar niet.. Maar wat me opviel.. bij de ene staat android 4.2 en de andere android 4.1.. Wat is nu waar ? En waar kan ik hem dan het beste bestellen.. Bij Lighttake is ie in stock bij Antelife kan ik dat niet zo 1,2,3, zien..
Ik raad nog steeds de webshop BangGood aan. Binnen een doordeweekse dag antwoord op mails en goeie after-sale customerservice.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef poldervrouwtje het volgende:
ik sta op het punt om een G3 te bestellen voor mijn dochter.. Hij is bij lighttake en Anetlife te bestellen.. Prijs technisch ontlopen ze elkaar niet.. Maar wat me opviel.. bij de ene staat android 4.2 en de andere android 4.1.. Wat is nu waar ? En waar kan ik hem dan het beste bestellen.. Bij Lighttake is ie in stock bij Antelife kan ik dat niet zo 1,2,3, zien..
Ik heb duidelijk aangegeven dat deze ook in het zwart komt.... dus.... wat nu. $35 terugvragen en maar voor de basic gaan?quote:I am so regret that the item SKU060823 is only with white color.
Any problems please keep in contact, I will try my best to solve the problem for you.
Have a nice day!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |