abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127130638
Waarschijnlijk veiliger om de 4 schroefjes los te halen en de achterkant er voorzichtig af te wrikken.
Dan kan je van binnenuit het glaasje er uitdrukken.
Denk om de volume schakelaar die vast zit aan het printje, deze zit in de achterzijde geschoven.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:30:32 #252
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_127144569
Op het forum van JiaYu is de G4 met 2GB RAM en op 1,5Ghz geklokte CPU geprijst. Deze versie met 3000mah batterij zal 1299 yuan kosten.

MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_127150732
Yes, mijn witte G2S is binnen. Drie vragen echter:

• Klopt het dat de fysieke buttons geen licht geven bij de witte versie?
• Misschien niet zo zeer een Jiayu probleem, maar als ik het standaard toetsenbord gebruik en spellingscontrole aanzet (op NL) dan herkent ie geen enkel woord? Onder alles komt een rode streep?
• Doet Google Hangouts het bij jullie?
pi_127158444
jahoor, hoesjes van antelife binnen, had de bumper 2x besteld en de harde achterkant 2x beide dezelfde kleur :') had t nog in de opmerking gezet (ook nog is bruin, spuuglelijk :') )
pi_127191307
Andi heeft zijn review van de G4 klaar (1GB RAM, 3000mAh accu variant)

quote:
The above hardware allows the JiaYu to offer blistering performance without having to much of an ill effect on battery life. In fact with my time with the G4 and with my bad habits (leaving WIFI, GPS, 3G on and the screen on close to it’s brightest) I managed to get well in to a second day of use on a single charge! Obviously your mileage will vary depending on your use (I’m not much of a gamer, but I do have emails pushed constantly and I use the camera a lot!).
Das alvast goed nieuws! :)

quote:
Performance is spot on even with just 1GB RAM and the regular 1.2Ghz MT6589 quad-core processor. In fact I believe most users will be happy with this set-up and would suggest you go for this version of the phone now rather than wait the still unknown amount of time for the Turbo model with 2GB RAM (if you still want the updated phone when it comes out you can always sell this one).
Zou ik ook doen ja. Al dat wachten is nergens goed voor.

quote:
The only small issues which bother me is the easy to remove rear, weak WIFI and slow GPS, but this hasnt detracted from the overall performance of the phone, and havent upset me while using the phone.
De minpunten, blijft jammer van een zwak GPS signaal.
mag het weten
  donderdag 30 mei 2013 @ 08:47:08 #256
363141 MBRK
Johannes Contant
pi_127191422
quote:
De minpunten, blijft jammer van een zwak GPS signaal.
Dat is niet wat ik lees, ik begrijp dat de GPS wel traag is, maar zodra hij een fix heeft dat hij wel goed is. Bij de G3 is de GPS zowel traag als zwak, eigenlijk bijna onbruikbaar.
Another day older and deeper in debt
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:02:47 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127193307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 08:47 schreef MBRK het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik lees, ik begrijp dat de GPS wel traag is, maar zodra hij een fix heeft dat hij wel goed is. Bij de G3 is de GPS zowel traag als zwak, eigenlijk bijna onbruikbaar.
Die fix die hier de laatste tijd in het topic voorbij komt schijnt overigens wel redelijk te werken.

Mijn laatste G3 had overigens wel een aardig goede GPS, is ook firmware en unit afhankelijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:07:11 #258
363141 MBRK
Johannes Contant
pi_127193432
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die fix die hier de laatste tijd in het topic voorbij komt schijnt overigens wel redelijk te werken.

Mijn laatste G3 had overigens wel een aardig goede GPS, is ook firmware en unit afhankelijk.
Het werkte ook wel, maar ik denk dat we gerust kunnen concluderen dat de GPS snelheid, nauwkeurigheid en algemene werking gewoon onder de maat is bij de G3.
Another day older and deeper in debt
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:23:05 #259
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127193878
Misschien al gepost, maar Antelife doet voor een paar knikkers z'n G3 accessoires de deur uit, tijdelijk.
Zoals een standalone accu-lader voor 1 dollar inclusief shipping en een extra accu voor 4 dollar...

http://www.antelife.com/zhounianqing.html
pi_127198981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef bierjoost het volgende:
Yes, mijn witte G2S is binnen. Drie vragen echter:

• Klopt het dat de fysieke buttons geen licht geven bij de witte versie?
• Misschien niet zo zeer een Jiayu probleem, maar als ik het standaard toetsenbord gebruik en spellingscontrole aanzet (op NL) dan herkent ie geen enkel woord? Onder alles komt een rode streep?
• Doet Google Hangouts het bij jullie?
*Weet ik niet.
*Heb ik ook last van. Heb nu een ander toetsenbord geinstalleerd... Dit werkt prima, maar de rode onderstreping bijft. (niet echt hinderlijk, maar goed). En ik kan geen instelling vinden die dit oplost.Iemand?
*Gebruik ik niet.
Jiayu G2s gebruiker
pi_127255914
Om de een of andere reden heeft mijn G3 besloten dat de SD kaart niet meer gezien wordt. Nieuwe SD kaart biedt geen oplossing, iemand enig idee voor een oplossing?
pi_127257475
Postbode is 15 minuten geleden aan mijn deur geweest.

Mijn Jiayu G3 is eindelijk binnen!! *O* :9

* Blue_Panther_Ninja is heel blij
pi_127260622
Sinds kort ben ik in bezit van de G2S. Vanwege de kleine maat van het display en de grootte van de accu een mooi toestel.
Echter tot mijn verbijstering met een gigantische battery drain.

Blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest. Kloksnelheid blijft daarna 1Ghz.
Na op zoek te zijn gegaan is er een eenvoudige oplossing, door in ieder geval Whatsapp,sms en email geen of een andere led kleur notificatie te geven.
Beter is een patch te flashen die ook het rode laadlampje regelt.

Er zijn er twee verschenen die met CWM of TWRP geflasht kunnen worden:
In Spanje.en Rusland.
Ik heb beiden geprobeerd, maar de Spaanse geeft bij mij het beste resultaat.

De link van de patch is voor de G2S die vanaf maart is verschenen

bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 31-05-2013 23:16:08 (foutje met de CPU klok gewijzigd) ]
  vrijdag 31 mei 2013 @ 19:57:08 #264
25034 neilpad
Changry!
pi_127260962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:48 schreef elinx het volgende:
Sinds kort ben ik in bezit van de G2S. Vanwege de kleine maat van het display en de grootte van de accu een mooi toestel.

Blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest. Kloksnelheid blijft daarna 1Mhz.
Na op zoek te zijn gegaan is er een eenvoudige oplossing, door in ieder geval Whatsapp,sms en email geen of een andere led kleur notificatie te geven.

In Spanje.en Rusland.

bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)
Hoe lang gaat ie nu onder normaal verbruik mee?
Money won is twice as sweet as money earned.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:46 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127261303
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:48 schreef elinx het volgende:

Blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest. Kloksnelheid blijft daarna 1Mhz.

In Spanje.en Rusland.

bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)
Weet nu nog steeds niet waar dat probleem zit. Niet ieder toestel heeft er n.l last van :') Maar goed dat het te fixen is :D!
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Postbode is 15 minuten geleden aan mijn deur geweest.

Mijn Jiayu G3 is eindelijk binnen!! *O* :9

* Blue_Panther_Ninja is heel blij
Maandje geduurd of niet?, veel succes er mee ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 17:35 schreef aukemuis het volgende:
Om de een of andere reden heeft mijn G3 besloten dat de SD kaart niet meer gezien wordt. Nieuwe SD kaart biedt geen oplossing, iemand enig idee voor een oplossing?
Al een reflash of reset gedaan?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127261374
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Weet nu nog steeds niet waar dat probleem zit. Niet ieder toestel heeft er n.l last van :') Maar goed dat het te fixen is :D!

[..]

Maandje geduurd of niet?, veel succes er mee ;)

[..]

Was op 15 Mei verstuurd :+
pi_127262599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef neilpad het volgende:

[..]

Hoe lang gaat ie nu onder normaal verbruik mee?
Nog even afwachten, maar het is aanzienlijk meer dan de10 uur die het was.
pi_127262888
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

.....
Helaas is het een lapmiddel om te voorkomen dat de rode led aangaat.
Bovendien gaat de rode led nog steeds bij het laden aan, waardoor dat aanzienlijk langer duurt dan verwacht. Uitzetten van de Jiayu G2S is dan de oplossing. Ik hoop dat een evt. toekomstige firmware update een definitieve oplossing geeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 31-05-2013 23:27:21 ]
pi_127270513
quote:
Reset wel, reflash niet.

Reset hielp niet. Nu maar een iocean besteld
pi_127283775
ik sta op het punt om een G3 te bestellen voor mijn dochter.. Hij is bij lighttake en Anetlife te bestellen.. Prijs technisch ontlopen ze elkaar niet.. Maar wat me opviel.. bij de ene staat android 4.2 en de andere android 4.1.. Wat is nu waar ? En waar kan ik hem dan het beste bestellen.. Bij Lighttake is ie in stock bij Antelife kan ik dat niet zo 1,2,3, zien..
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:03:00 #271
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_127283920
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef poldervrouwtje het volgende:
ik sta op het punt om een G3 te bestellen voor mijn dochter.. Hij is bij lighttake en Anetlife te bestellen.. Prijs technisch ontlopen ze elkaar niet.. Maar wat me opviel.. bij de ene staat android 4.2 en de andere android 4.1.. Wat is nu waar ? En waar kan ik hem dan het beste bestellen.. Bij Lighttake is ie in stock bij Antelife kan ik dat niet zo 1,2,3, zien..
Ik heb van de week mijn bestelde G3 binnengekregen. Ik heb hem via Mistertao besteld en daar is het netjes afgehandeld. De twee die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee, dus kan ik ook geen nuttig woord over zeggen

Van de Android versie kan het allebei waar zijn. Het ligt er maar net aan welke versie de fabrikant erop heeft gezet. Ik gok dat degene met 4.2 net wat later uit de fabriek is gerold.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 15:57:05 #272
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_127289030
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef poldervrouwtje het volgende:
Ik raad nog steeds de webshop BangGood aan. Binnen een doordeweekse dag antwoord op mails en goeie after-sale customerservice.

Heb hem daar gekocht, ben ermee tegen een boom aangereden, met zo'n snelheid waardoor zelfs het Gorilla-Glass barstte, en ik krijg een full refund O-) ...
Moet hem alleen nog even naar china sturen...
pi_127332102
Heb mn jiayu g3 binnen gekregen maar deze is langzamer dan mn neo n02-m , zijn er updates of is een root nodig voordat ie soepel loopt? Android 4.01 staat er nu op
pi_127336667
Zelf gebruik ik ADWlauncher omdat de stock launcher wel eens haperde.
Ook is er een 4.1.2 android versie aangemerkt als beta die goed werkt.
Verder geen klachten over de snelheid, geen ervaring met de Neo.
pi_127348532
Banggood heeft de advance versie van de G4 enkel in wit op de site staan. Ik wil de zwarte en heb dit ook meermaals duidelijk gemaakt. Krijg ik nu te horen dat er geen zwarte komt :?

quote:
I am so regret that the item SKU060823 is only with white color.

Any problems please keep in contact, I will try my best to solve the problem for you.

Have a nice day!
Ik heb duidelijk aangegeven dat deze ook in het zwart komt.... dus.... wat nu. $35 terugvragen en maar voor de basic gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')