Turks Shoarmavleesquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef Woelwater het volgende:
Shoarmavlees blijkbaar![]()
http://www.dominos.nl/corporate/overdominos/shoarma
mensen die fastfood niet op hun waarde kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef hvan het volgende:
dat je die zooi van domino's uberhaupt voor eten aan zietwat een smerige troep
Mijn hond vreet het zelfs niet, dus dat zegt voor mij genoeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die fastfood niet op hun waarde kunnen beoordelen_!!!
Dit fabeltje weerquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef hvan het volgende:
[..]
Mijn hond vreet het zelfs niet, dus dat zegt voor mij genoeg.
Helemaal nadat ik vorige week dat bericht las van die bigmac die na 14 jaar nog in precies dezelfde staat terug gevonden werd. ik at die troep al bijna nooit, maar nu ben ik er helemaal van genezen
Je hond eet waarschijnlijk ook geen groentes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef hvan het volgende:
[..]
Helemaal nadat ik vorige week dat bericht las van die bigmac die na 14 jaar nog in precies dezelfde staat terug gevonden werd. ik at die troep al bijna nooit, maar nu ben ik er helemaal van genezen
Mijn hond lust gewoon spinazie hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hond eet waarschijnlijk ook geen groentes.
Ja want hoe raar is het dat een hond geen gekruid vlees eet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef hvan het volgende:
[..]
Ik was voor de Hot & Spicy gegaan en dan Italian van maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goed topic dit hoor echt waar
Iig Gegrilde kip it is
hvan veel plezier met je supermarkt voedsel waar echt totaal niks mis mee is, nee echt hoor.
De kip smaakte prima en daarna nog genoten van een klein bakkie B&J ijsquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik was voor de Hot & Spicy gegaan en dan Italian van maken.
Lekker zo'n bakje zout.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De kip smaakte prima en daarna nog genoten van een klein bakkie B&J ijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |