Ja, want inmiddels zitten zij en haar hele familie in een strafkampquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ze roept Noord-Korea omdat ze wordt afgevoerd vanwege haar mening. En terecht.
zijn gewoon 3 lekkere meiden en toevallig prinsesquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is Amalia eigenlijk mooi geworden
Ja, daarom juist!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kinderen die met een hakmes spelen geniaal noemen
Onrust omdat ze een bordje omhoog houdt. Volgens mij onstaat er meer onrust door het weghalen van de vrouw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze wordt verwijderd omdat ze onrust veroorzaakt.
Jij ziet die spekarmpjes niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Daar een hitlergroet in zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Eenskijken het volgende:
OMG die hitlergroet.. jezus. arresteer dan die prinses man.
Bron?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze wordt verwijderd omdat ze onrust veroorzaakt.
twitter:eelcobvr twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:47:19Sinds dit -foutieve- bericht is politie al 70 min stil RT @Politie_Adam Geruchten over aanhouding demonstranten onjuist reageer retweet
Heeft Louis ze blijkbaar toch geadviseerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta volledig achter die mannschaft!
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat wordt later echt wel een mooi meisje. Weet ik zeker.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ondertussen stiekem van lengte wisselt, ik ga ervan uit dat ze altijd even groot is
Goed gevulde bradworst inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
die hele situatie is onrust ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Onrust omdat ze een bordje omhoog houdt. Volgens mij onstaat er meer onrust door het weghalen van de vrouw.
Het meisje moet nog opdrogen joh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ziet die spekarmpjes niet?
Ze heeft in ieder geval niet de looks van maxima geërfdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het meisje moet nog opdrogen joh.![]()
Anders wordt ze vast wel op een sportdieetje gezet.
Spekarmpjes horen erbij op die leeftijd, en zo´n rond koppie vind ik juist lief bij jonge kinderen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ziet die spekarmpjes niet?
Nou, Wilders ook maar opsluiten dan. Of gaat je mening maar 1 richting op ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die hele situatie is onrust ja.![]()
maar daar was ze ook gewoon naar op zoek. ze had toch haar advocaat bij zich?
De autoriteiten geven haar wat ze wil: aandacht. Hadden ze dus niet moeten doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zat gister lekker aan het diner inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Arme Charles, in 1980 was hij bij Beatrix haar feestje en ook deze keer is hij waarschijnlijk wel weer uitgenodigd.![]()
gewoon lekker vast zetten op water en brood en pas het weekend weer vrij latenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze is 9, dan mag het babyvet wel weg zijn hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Spekarmpjes horen erbij op die leeftijd, en zo´n rond koppie vind ik juist lief bij jonge kinderen.
Kids met een uitgemergeld hoofd zijn alles behalve aandoenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |