Hier is ie net opengegaan. Van 12:00 tot 18:00.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef Evertjan het volgende:
ff kijken of de supermarkt wel open is?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:01 schreef DeHovenier het volgende:
Wie paint er een Hitler-kapsel en snorretje bij?
Ik zeg helemaal niet dat iemand neergeknuppeld moet worden. Waar maak je dat uit op?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen idee, bij mods en awardwinnaars is dat technisch onmogelijk.
[..]
Nee, dat is het niet.
[..]
Dat mag je vinden, je mag zelfs met een bord gaan staan om die mening duidelijk te maken. Overal op straat. Het idee dat alles wat jij kansloos vindt neergeknuppeld moet worden is nogal stompzinnig.
Wat ben je ongesteld vandaag?quote:
Ach, lekker boeiendquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:02 schreef PirE het volgende:
Wel jammer voor W-A dat hij zich bij het 6e woord al verspreekt. Dat hoor je de rest van je leven
Mjah, ik word een beetje moe van snelkookpannen en Hitler vandaag.quote:
Neergeknuppeld of afgevoerd maakt niet uit, het zijn beide methoden van de politie om iemand de mond te snoeren, niks anders.quote:Ik zeg helemaal niet dat iemand neergeknuppeld moet worden. Waar maak je dat uit op?
Ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik word een beetje moe van snelkookpannen en Hitler vandaag.
Dat heb je wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
maar = en.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:05 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Paul de Leeuw
rijmt op spreeuw,
maar Kysia Hekster
rijmt op ekster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |