Ze doen het allemaal te netjes en formeel. Vind het jammer..quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:27 schreef Jula123 het volgende:
Waarom zei ze niet 'De nieuwe koning! Hoera, hoera, hoera!'
Daar had ik me op verheugd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:28 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat zegt de buitenland over dit? Hoe beleven zij het?
Een kleintje, geen gewonden, gewoon voor de leuk.quote:
quote:Toen de prins van Oranje in 1987 in Leiden geschiedenis studeerde is hij samen met zijn studiegenoten bij de Europacup wedstrijden die FC Den Haag toen tegen Young Boys en Ujepest Dozsa speelde geweest. Volgens de berichten heeft hij tijdens die wedstrijden in accentloos Haags en uit volle borst het "Oh Oh Den Haag" mee staan te zingen.
De kranten moesten daar de volgende dag uiteraard over berichten. Mede met dank aan Michiel kunnen we op deze speciale dag nog even deze artikelen uit de oude doos halen.
Hij keek toch echt beatrix aan, en het lijkt me niet dat hij zich in zoon politiek mijnenveld begeeft, maxima krijgt wel de aanspreektitel koningin maar officeel blijft ze de prinses der nederlanden en er is geen meerderheid in de tweede kamer om dat aan te passen.quote:
Denk toch eens na voordat je op invoeren drukt...quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een kleintje, geen gewonden, gewoon voor de leuk.
huh? maxima is toch gewoon officieel koningin nuquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij keek toch echt beatrix aan, en het lijkt me niet dat hij zich in zoon politiek mijnenveld begeeft, maxima krijgt wel de aanspreektitel koningin maar officeel blijft ze de prinses der nederlanden en er is geen meerderheid in de tweede kamer om dat aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |