niet alleen zijn voeding lijkt me, als hij iedere keer gewoon de stekker uit zijn pc trektquote:Op maandag 29 april 2013 22:51 schreef Chef_M het volgende:
Het verneukt de voeding gigantisch van de PC als ik het goed heb.
Of wake on lan, met je smartphone, als hij op ethernet zit aangesloten. maar anders idd tobo.quote:Op maandag 29 april 2013 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
en beter zet je gewoon wake on usb/keybard aan ofzo.
Ik heb nu geen internet op mijn smartphone maar als ik dat wel heb ik wil graag vanaf ergens anders mijn laptop thuis kunnen opstarten en dan bedienen via de telefoon zeg maar. Zou zoiets mogelijk zijn? En dat ik dan ook naar de beelden van de webcam kan kijken en zien en door de boksen praten als er iemand in mijn kamer is?quote:Op maandag 29 april 2013 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of wake on lan, met je smartphone, als hij op ethernet zit aangesloten. maar anders idd tobo.
Ga sowieso niet zo door wat je nu doet, dat sloopt de voeding vrij snel.
Dat is echt onzin, ik heb ook een lamp een koffiezetter en een magnetron op mijn kamer. En bedien ik allemaal via een stekkerblok met schakelaartjes. Dat is dus hetzelfde als de kabel los en vast doen. Dit doe ik al jaren en nooit schade ontstaan.quote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef deadprez het volgende:
volgens mij verneuk je je pc echt fucking hard hiermee
Nee. Een PC is NIET hetzelfde als die andere dingen. Daarnaast is een stekkerblok met schakelaartjes NIET hetzelfde als de losse stekker uit/in de voeding doen, schuin, waarmee je kortsluitingen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, ik heb ook een lamp een koffiezetter en een magnetron op mijn kamer. En bedien ik allemaal via een stekkerblok met schakelaartjes. Dat is dus hetzelfde als de kabel los en vast doen. Dit doe ik al jaren en nooit schade ontstaan.
de stekker van je magnetron uit het stopcontact trekken is wel even iets anders dan de stekker van je pc er gewoon uittrekken terwijl hij aanstaatquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, ik heb ook een lamp een koffiezetter en een magnetron op mijn kamer. En bedien ik allemaal via een stekkerblok met schakelaartjes. Dat is dus hetzelfde als de kabel los en vast doen. Dit doe ik al jaren en nooit schade ontstaan.
volgens mij is het al zoverquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Ga vooral zo door en je kunt binnenkort je pc weggooien.
Denk je echt dat het daardoor kan komen? Hij deed het wel gewoon de hele dag verder hoor. Tot ik met al die linux dingen bezig ging. ZOu het mogelijk zijn om windows gewoon weer van cd op te starten. Heb tot nu steeds met usb gebrobeerd maar dan gaat ie niet aan!quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij is het al zover
DIG / Computer start niet meer op!
hahahahaha heerlijk dit. karma.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij is het al zover
DIG / Computer start niet meer op!
als ik jou was zou ik gewoon nooit meer een pc aanraken, retard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:21 schreef borbit het volgende:
[..]
Denk je echt dat het daardoor kan komen? Hij deed het wel gewoon de hele dag verder hoor. Tot ik met al die linux dingen bezig ging. ZOu het mogelijk zijn om windows gewoon weer van cd op te starten. Heb tot nu steeds met usb gebrobeerd maar dan gaat ie niet aan!
hoezoo niet ik gebruik al jaren computers. En nu wil ik zelf een bouwen uit wat oude onderdelen. het ziet er bezt wel plug en play uit en alles onderdelen pase sleufjes op die grote print plaat. sen maar op een bepaalde manier in de gleufjes op die grote printplaat dus kan er toch weinig mia gaan lijkt mequote:Op dinsdag 30 april 2013 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik gewoon nooit meer een pc aanraken, retard.
dit is gewoon niet meer geloofwaardigquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:53 schreef borbit het volgende:
[..]
hoezoo niet ik gebruik al jaren computers. En nu wil ik zelf een bouwen uit wat oude onderdelen. het ziet er bezt wel plug en play uit en alles onderdelen pase sleufjes op die grote print plaat. sen maar op een bepaalde manier in de gleufjes op die grote printplaat dus kan er toch weinig mia gaan lijkt me
Ja lijkt zo maar de meeste dingen zitten gewoon al op de moeder plaat natuurlijk. Ik heb alleen alle kabeltjes losgehaald om de stroom weg te laten lopen. Maar ik heb wel op een blaadje uigetekend welk kabeltje waar terug moet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is gewoon niet meer geloofwaardig
Keep on dreaming, alsof een IT medewerker op deze manier een PC op wilt starten.quote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef borbit het volgende:
Heb ik een soort handig truukje ontdekt bedoelt voor it-medewerkers zodat ze van achter de pc kunnen opstarten.
Ja kan toch als ze niet helemaal de pc uit het bureau willen halen. En ze moeten toch onder het bureau om het te maken. En degene van wie het bureau is wil het bureau gebruiken om te werken. Dan is het toch vet ongemakkelijk als je als ict'er zo onder het bureau door langs de kast moest met zijn arm om de pc aan te zetten. Dan zit de ict echt zo bijna tussen de benen van de werknemer ver ongemakkelijke enzo. Dus het is best wel logisch dat er een trukje is om de pc van de achterkant op te starten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:37 schreef bluuf het volgende:
al gesproken met de power button naar voren en op of onder een bureau. Ik kan mij geen enkele reden bedenken waarom ik op deze manier een machine aan zou moeten zetten. Als ik veelvuldig bij zowel de voor als achterkant van een machine moet zijn om wat voor reden dan ook dan zet ik deze dusdanig neer dat ik naar de zijkant kijk.
In welk museum heb je een computer gevonden waar nog een optische drive in zit?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
Heb ik het blijkbaar helemaal verkeerd geleerd op school en waren de leraren ook verkeerd bezig.
binnenkort dus maar eens de computer andersom in mijn kast plaatsen.
en dan ga ik even dvdtje kijken en dan merk ik dat ik niet meer bij de speler kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |