Dé eerste. Qua publicatie dan, meneer van AD en een SP-raadslid waren me voor. http://frontpage.fok.nl/c(...)onarchie-meisje.htmlquote:Op maandag 29 april 2013 22:47 schreef Misty_eyes het volgende:
Die jij als één van de eerste hebt geïnterviewd.
6.45u staat de wekker.quote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is heel Nederland wel op tijd wakker voor 10en.
Dé eerste, excuses. :pquote:Op maandag 29 april 2013 22:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Dé eerste. Qua publicatie dan, meneer van AD en een SP-raadslid waren me voor. http://frontpage.fok.nl/c(...)onarchie-meisje.html
Nou ja ik ben gewoon columnist dus ook voor mij komt het eigenlijk nooit voor dat ik iets van journalistiek belang doe. Dankzij FOK! trouwens, iemand postte haar FB-event en dan is contact zoeken makkelijk. Enige andere keer dat ik een soort primeur had was ook direct dankzij FOK!: men had toen in het NWS-topic het manuscript van Breivik gevonden op internet, en toen was een berichtje snel getypt. Waren 'we' ook de eerste mee, inclusief Rick Nieman die een letterlijke (imho nogal grammaticaal kromme) zin zoals ik die uren eerder schreef, voorlasquote:
Ik zelf speelde trouwens óók nog een klein rolletje door het nieuwsbericht als één van de eerste op te pikken.quote:Op maandag 29 april 2013 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gewoon columnist dus ook voor mij komt het eigenlijk nooit voor dat ik iets van journalistiek belang doe. Dankzij FOK! trouwens, iemand postte haar FB-event en dan is contact zoeken makkelijk. Enige andere keer dat ik een soort primeur had was ook direct dankzij FOK!: men had toen het manuscript van Breivik gevonden op internet, en toen was een berichtje snel getypt. Waren 'we' ook de eerste mee, inclusief Rick Nieman die een letterlijke (imho nogal grammaticaal kromme) zin zoals ik die uren eerder schreef, voorlasRTL-plagiaat dat ik nooit zal vergeten.
Het blijkt idd vooral dat FOK! als community, zodra er iets (onverwachts) gebeurt, echt bovenop de zaak zit. Honderd actief googelende users bereiken in zo'n situatie heel veel meer, dan een hele krantenredactie ooit kan.quote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik zelf speelde trouwens óók nog een klein rolletje door het nieuwsbericht als één van de eerste op te pikken.
Kan even geen voorbeelden noemen maar het gebeurt wel vaker dat je merkt dat nieuwssites of programma's gewoon mee zaten te lezen in FOK!forumtopics over nieuwsgebeurtenissen. Om over 3FM's haatliefderelatie met FOK! niet te sprekenquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef Misty_eyes het volgende:
Mee eens ja. Als je tegenwoordig op Google nieuws kijkt zie je FOK! ook tussen alle grote nieuwsbronnen staan.
3FMquote:Op maandag 29 april 2013 22:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Kan even geen voorbeelden noemen maar het gebeurt wel vaker dat je merkt dat nieuwssites of programma's gewoon mee zaten te lezen in FOK!forumtopics over nieuwsgebeurtenissen. Om over 3FM's haatliefderelatie met FOK! niet te spreken
Hier ook niet. Maar de link uit 2009 deed het nog, dus overbelast misschien?quote:Op maandag 29 april 2013 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze cam werkt niet meer?
http://hdtv.webcam.nl/web(...)streaming_video.html
TV / [Pauw & Witteman #295] Corpulente koningsgezindenquote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef superworm het volgende:
Shit, P&W vergeten, staat nu aan. Is Joanna al geweest?
Had 'm opgezocht ja, blijkbaar inderdaad al gemistquote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / [Pauw & Witteman #295] Corpulente koningsgezinden
Toch bedacht ik me halverwege ergens dat hij ergens toch wel de typische Nederlander isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |